{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

seriøst brug for hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Lily er krop umulig at få til at sove om aftenen, og vi vil gerne have hende til at lære at falde i søvn af sig selv I HENDES EGEN SENG ! men hun skriger fuldstændig hysterisk og vrider sig og stiller sig op i sengen og skriger. det også et problem for de voksne i vuggestuen, for de kan heller ikke få hende til at falde i søvn i barnevognen :s Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :s

hvis i har nogle fif må i meget gerne dele ud med dem, inden jeg taber alt hår på hovedet :s

hun er forresten 9 måneder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seriøst brug for hjælp!!!
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   26. nov 2011 Hmm altså sådan var Thea også...

Jeg brugte metoden med at lave fast ritual og holde ved det..

Dernæst når jeg havde lagt hende osv, så sagde jeg godnat mor elsker dig og gik. Hver 3 minut gik jeg op tilbød hende vand og lagde hende puttede dynen over hende og gik, og sådan forfra og forfra. Det tager lang tid, i starten tog den 1½ time men så gik det ned af...

Så er det en god ide, at der er sovedyr, det samme som hun sover med i barnevogn og tremmeseng.

Håber det giver mening =)

• #2   26. nov 2011 Jeg må prøve smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #3   26. nov 2011 Nemlig, giver dig ret!

• #5   26. nov 2011 Tror alle børn skal igennem den der face..
    Det vi gjorde var, at putte ham, med kys osv.. var væk i 5 min af gangen, vi gik ind på værelset og sagde godnat, ikke noget med at tage op og trøste, men kort og kontant, ned og ligge igen under dynen.. Og her fattede han det ret hurtig, og vi brugte ikke lang tid på det..

Men hold ved for det skal nok lykkes selvom det ikke ser sån ud lige når man står i det.. Held og lykke..

• #6   26. nov 2011 Det gælder om at holde ved, gir du dig bare 1 gang, så husker hun det, og vil forsøge endnu mere at kæmpe imod trætheden når hun igen lægges i seng. Det er pisse hårdt.
    Vi tog også turen med Mikkel da han var 8 måneder, gammel.
    Når jeg gik ind til ham, så sagde jeg slet ikek noget, bare gik ind uden at tænde lyset og puttede ham.
    Jeg sad så og lyttede nøje om det var hysteri eller ked af det "larm" han lavede. Og ved hysteri var jeg kun inde ved ham en gang hver 10 - 15 min.

Det tog 2 aftener med skaberi, og nu lægger vi ham bare ind, og så sover han smiley Det var så også lidt "nemmere" med ham, da han jo endnu ikke kunne rejse sig. Når først de kan rejse sig op i sengen, så kan de meget bedre kæmpe imod at falde i søvn.

Syntes virkelig det var hårdt, og er glad for jeg havde Martin som ligesom var med ti lat sige "Du går ikke ind til ham endnu". For ellers var det heller ikke gået så nemt her.

• #7   27. nov 2011 vi har også gjort sådan som theas mor beskriver det.... vi gjorde så også det at vi skriftede mellem at gå derind. først mig og så dernæst min mand osv osv. det tog ca en lille uge her og så kørte det bare derud af..... putte ritualer er super gode og have, for ligesom at vise at nu er det nat smiley

så kom der lige en periode hvor hun lige skulle prøve om det nu virkelig også var rigtig at det skulle være sådan og så brugte vi den metode igen.....

det er hårdt men arbejdet værd i den sidste ende..... nej det er ikk sjovt at høre sit lille pus græde :s men man er også nødt til at sætte grænser og vise hvem der bestemmer.....

vi har lige haft en periode på 6 mdr hvor vores den store ikk ville sove om aften og vi kæmpede stort set hver aften i 2-3 timer ! ( grundet en masse ting herhjemme. bla at få en lillebror og hans sygdom) hun var i søvn underskud så det gjorde en ting..... men her for en uge siden, der vendte det ligepulselig og vi fik vores glade datter tilbage med masser af overskud og godt humør.

håber du kan bruge det til noget smiley

• #8   27. nov 2011 ja vedholdenhed er en rigtig god ide...... man skal bare ikk give sig en tomme når de er lagt er de lagt.....

giver man sig mere lidt forlænger man kampen og så tager det bare længere tid

• #9   27. nov 2011 Er hendes ører blevet tjekket for nyeligt?

• #10   27. nov 2011 Da Malthe skulle vænnes til at sove på hans eget værelse, blev han også hysterisk i starten, men vi prøvede metoden, ind, give sutten, sige godnat og ud igen, og det samme igen efter 3 min.. det blev vi ved med i 3 dage og så forstod han at han skulle sove og at vi ikke gav os smiley

Han var så ikke så gammel så han var startet i dagpleje, og der har heller aldrig været problemer der, eller herhjemme i barnevognen smiley

• #11   27. nov 2011 her virkede det at lave et fast ritual, også holde fast i det. Vi spiser, hygger, kommer i bad, hygger også får han havregrød også børstet tænder og herefter bliver han puttet.

Vi gjorde det at vi første gang gik ind til ham efter 3 min, så 5 min, så 7 min osv. Det tog kun 2 aftener og nu falder han pænt i søvn selv.

Det samme i barnevognen, puttede ham ud og gik væk så han ikke kunne se os. Han blev så ked og skreg og efter 3 min gik vi hen til ham uden at sige noget, puttede ham igen og gik.. 3 gange tog det i barnevognen.. Han sover meget længere end han gjorde før så det er bare lækkert smiley

• #12   27. nov 2011 Ny er jeg gået i gang med operation SOVE I EGEN SENG smiley

• #13   27. nov 2011 Held og lykke med det smiley

• #14   27. nov 2011 Mange tak :b hehe..
    Men hold da op hvor hun skriger smiley

• #15   27. nov 2011 Så sover prinsessen smiley

• #16   27. nov 2011 dejligt bare husk ikke og tage op hvis du har sagt godnat for så virker det jo hvis jeg skriger kommer jeg jo op igen..

• #17   27. nov 2011 har kun lagt hende ned hver gang, givet hende noget at drikke og sin bamse smiley efter 1½ time faldt hun i søvn smiley

• #18   28. nov 2011 Flot smiley
    Hvis du fortsætter sådan, tror jeg ikke der går længe før hun falder i søvn hurtigere smiley

• #19   28. nov 2011 havde kun været oppe en gang i nat smiley det var skønt at kunne sove ud smiley

Kommentér på:
seriøst brug for hjælp!!!

Annonce