{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med børn tæt på jul.
  • #1   6. sep 2012 Nu har jeg ikke et barn tæt på jul men er selv et december barn er født d 11 dec.

Min mor holdte det altid adskilt og kan stadig huske hvor træt af det jeg blev når folk sagde de havde slået min julegave sammen med min fødselsdagsgave..

Syntes det er fesent at man skal straffes for at have fødselsdag i samme måned så gør alt hvad du kan for at skille de to ting af selvom det er svært smiley

• #2   6. sep 2012 Min ældste pige har fødselsdag d 14 december og hun bliver 5 i år.

Vi har altid holdt hendes fødselsdag og hun har altid fået fødselsdags gaver og så julegaver.

Jeg selv er fra d 25 november og min mor har også gjort sådan, og min kæreste er fra d 8 december og hans mor har også gjort sådan.

Jeg syntes det er tarveligt at slå det sammen,

• #3   6. sep 2012 Mila har fødselsdag 20 december.. Og det bliver holdt HVER for sig !
    Og gud nåde og trøste den der prøver at slå det sammen smiley

Synes det synd man ikke har sin fødselsdag i behold fordi man er tæt på jul!

• #4   6. sep 2012 Mine piger har fødselsdag d 14 december og d 10 januar, og vi holder fødselsdag hver for sig for dem, det er hver deres dag, og de bør ikke dele den, mener vi.

Også selv om at med den nærmeste familie så ender vi op på over 30 mennesker :-0

• #5   6. sep 2012 Jeg ville på ingen måde slå det sammen, det synes jeg ville være synd! Hun skal ikke "straffes", fordi hun er født dagen efter juleaften. Men det er mere i forhold til at skulle invitere gæster, osv.

• #6   6. sep 2012 Ja det kan godt være det også er alle andre der skal have julegaver men så skal man heller ikke give fødselsdags gaver resten af året, fordi de jo alle sammen skal have julegaver??

Jeg syntes det er noget pjat.

Og vil lige sige at vi skal til 6 andre fødselsdage ud over vores datters fødselsdag i december.

• #7   6. sep 2012 Mor til Frank og Lykke..

Altså nu er mila's godt nok 4 dage inden juleaften så derfor ikke alt for meget julestress osv. så der invitere vi gæster som normalt.

Nu Lykke's jo dagen efter på typisk julefrokost dag, så enten ville jeg invitere de tætteste til morgen kaffe så hun får gaver der. og resten et par dage efter også (: så hun stadig føler hun har sin fødselsdag som er HENDES dag (:

• #8   6. sep 2012 Den smukke,

Det var nu ikke fordi det er forkert at andre slår dagene sammen smiley så hvis du tolkede det sådan så forklarede jeg det forkert og det må du undskylde.

Jeg har selv som barn holdt fødselsdag sammen med en ven der havde dagen før mig og det var super hyggeligt så ved godt det sagtens kan gå smiley

Vi syntes bare at netop fordi der både er 2 fødselsdage og en jul at det er vigtigt at de for lov til at holde det hver sin dag.

• #9   6. sep 2012 Min niece har fødselsdag d. 29. December, og hun har altid fået holdt på dagen. Jeg har end ikk tænkt tanken at man sku slå hendes gaver sammen, det kan man da ikk.

• #10   6. sep 2012 Ej mit net kokser helt så den lukker hele tiden ned, kan se mine indlæg kommer meget senere en beregnet så de giver jo nærmest ingen mening..

Den smukke,

Kan se vi er enige smiley

Og så opgiver jeg at skrive mere her lige pt smiley

• #11   6. sep 2012 Willas har jo den 14 dec. og vi holder fødselsdag den dag, selvom man ved at folk har travlt i december, så har de bare at komme smiley ha ha. men synes det lyder som en god idé det som mor til to skønne tøser skriver, at man evt kunne holde det om morgen, da folk jo tit skal til jule frokost den 25

• #12   6. sep 2012 Min nevø har fødselsdag d. 30/12 og vi er altid blevet inviteret på selve dagen til boller, kage osv. om eftermiddagen (men den dag er de fleste julefrokoster jo også ved at være ovre). Jeg tror også jeg ville invitere til om formiddagen d. 25.

Jeg har nogle gange købt en lidt større gave og så en lidt mindre gave til min nevø i hhv. jul og fødselsdagsgave, men 2 gaver, det skal han have!

• #13   6. sep 2012 Når børnene bliver gamle nok, kan de jo altid få valgmulighederne smiley To mindre gaver, el. en stor smiley
    Det gjorde min mor med min søster. Hun har fødselsdag d. 27 dec. Og det var lidt blandet af hvad min søster valgte smiley Nogle gange kunne en stor gave jo også være en fordel fandt hun ud af smiley Men fødselsdagen skal holdes for sig selv, lige meget hvad, syntes jeg selv i hvert fald. Børn elsker fødselsdage, og det ville være syndt at tage det fra dem smiley

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #14   6. sep 2012 Jeg hadede jul da jeg var barn, er fra d. 13., så hjemme hos os blev julepynten først fundte frem efter min fødselsdag.. smiley

• #15   6. sep 2012 Mia M det samme her smiley

Min mor pyntede også først op efter d 11 men mine bedsteforældre var slemme til at spørge om man vil have den lille eller den store i fødselsdagsgave suk jeg ville jo bare have to store smiley

• #16   7. sep 2012 Jeg har den 27 dec. Vi har også altid bare inviteret på dagen.

Kommentér på:
Jer med børn tæt på jul.

Annonce