{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer med børn og hest
  • #1   26. dec 2013 det kommer jo an på rigtig meget... er du selv, eller har du en mand der kan hjælpe? har du hesten opstaldet ude eller hjemme og arbejder du eller går hjemme og ikke mindst hvor store er børnene?? jeg valgte at sælge min dejlige frieser da jeg fik bækkenløsning rigtig tidlig i graviditeten og det var ikke fair for min hest at hun ikke blev redet ordentligt i et år og jeg er selv med snart 3 unger ...


  • #2   26. dec 2013 Har kæresten til at hjælpe med både hest og barn. Hesten har vokse pause lige nu, og skal først rides let til foråret, hesten bliver opstaldet ca 3 km. Fra hvor vi bor, lige nu går jeg i skole 32 timer om ugen. Og venter den første til april smiley

  • Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 99
    #3   26. dec 2013 Min hest er sat til salg, mod min vilje men kan ikke byde ham at jeg nok ikke får tid til hans tilridning, men er nået frem til hvis han ikke er solgt inden februar prøver jeg at få ham på en mark med andre ungheste

  • #4   26. dec 2013 heste er tidskrævende og man skal have et godt netværk for at få det til at hænge sammen. men har man viljen så kan det lade sig gøre.. jeg hvde bare ike energien som nybagt mor ss


  • #5   26. dec 2013 Har en lille shetter nu, som min tante og kusine hjælper med, da de selv har heste i stalden. smiley så kender udemærket til tiden det kræver. Men er bange for at komme til at forsømme hesten, når først baby kommer. smiley

  • #6   26. dec 2013 min søn har også stadig sin pony smiley


  • #7   26. dec 2013 Shetteren ender nok også med at blive min søns pony smiley men er blevet tilbudt en hoppe på 3.5 år. der har vokse pause lige pt, som skal i gang igen til sommer, og det passer cirka med at vi så kan komme stille og roligt i gang sammen smiley kæresten er også helt med på det og vil rigtig gerne selv ordne hesten smiley

  • #8   27. dec 2013 Mit har fint kunne holde sammen smiley

    Ved min den første havde jeg tre heste som blev redet dagligt eller trænet med indtil jeg ikke kunne mere så fik de en bette pause og ca en måned efter kejsersnittet begyndte jeg at træne dem op igen smiley
    Min datter sov i barnevognen mens jeg red på bane og ellers hjalp min mand mig og så red jeg om aften smiley
    Hestene var 4, 7 og 14 år gamle og den 14 årig red jeg stævner på smiley

    Denne her gang er det lidt noget andet desværre lægen sagde nul ridning fra uge 12 af smiley
    Så min 5 års er lånt ud og det samme blev min 6 års her i december så pt er der kun et føl fra i år og en shetter som skal passes og mine rideheste kommer hjem når jeg er klar til at ride igen smiley


Kommentér på:
jer med børn og hest

Annonce