{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Skal, skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg snakker meget om at nu er tiden ved at være inde til at prøve at få et barn.
Men vi har dage hvor vi rigtig gerne vil og så dagen efter er vi i tvivl.

Hvordan havde i det da i tænkte på at blive forældre? Var i også i tvivl noget af tiden? Eller var i bare 100% sikker? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal, skal ikke?
  • #1   2. okt 2012 Jeg var aldrig i tvivl, og det tror jeg heller ikk manden var.

Jeg lever efter et motto: Er du i tvivl, så lad være. smiley

• #2   2. okt 2012 jeg svarer altid skal, når folk spørger skal/skal ikke.

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #5   2. okt 2012 Vi har det på samme måde så lytter lige med..

• #7   2. okt 2012 Tak for svarene indtil videre. Grunden til vi er i tvivl er med hensyn til økonomi og om hvor meget det vil påvirke forholdet.
    Vi vil begge gerne være forældre ca 80% af tiden, men næste dag kommer tvivlen så i kort tid smiley

• #8   2. okt 2012 Du er "kun" 22 år.... ved ikke alderen på din partner... Men I har tiden med jer - så jeg ville ikke stifte familie nu, hvis vi var i tvivl....

Få gjort alle de ting I har drømme om først som ikke involvere en familie...

Held og lykke

• #9   2. okt 2012 ...vent smiley

• #11   2. okt 2012 Camilla - selvom i var i tvivl så valgte i at prøve? smiley

• #12   2. okt 2012 Vi var ikke i tvivl, vi vidste begge at vi ville have børn og da jeg så blev gravid efter vi havde været sammen i små 4 mdr. var det jo bare at springe ud i det smiley

• #13   2. okt 2012 Ja okay. Jamen vi vil også gerne begge to. Vi har også været sammen i over 7 år efterhånden. Men ja. Vi aner jo ikke hvad det indebære at få et barn smiley min kæreste er også 22 år. Men vi er ikke de vildeste unge mennesker hvis man kan kalde det for det.
    Vi har snakket om at prøve at se tiden lidt an og se om tvivlen ligger sig. Men for hans skyld kunne vi godt prøve om 3 ugers tid smiley

• #15   3. okt 2012 Jeg har altid været i tvivl om jeg ville have børn. Men så var jeg pludselig gravid og det var klart for mig at det skal jeg smiley
    Og jeg er en af dem der ikke mener at alder har noget og sige smiley Synes ikke man skal skynde sig og få børn selvom man ikke rigtig vil fordi man har en særlig alder, og synes ikke man skal vente fordi man er ung. Synes alle aldre af forældre kan have deres fordele.
    Når det er rigtigt er det rigtigt smiley Uanset alder og økonomi.
    Er der et barn og det ikke fungerer, er man simpelthen nødt til at få det til at fungere, det mener jeg i hvert fald smiley
    Jeg synes ikke du skal lade folk på et forum bestemme hvad der er rigtigt for dig. Kun du kan svare på det smiley

• #16   3. okt 2012 Tak for svarene smiley

Solva - tror mest jeg skrev for at høre om der var andre der havde det som mig smiley men jeg synes at jeg fik en del ud af dit svar

• #17   3. okt 2012 altså nu var ingen af mine 2 planlagte men jeg var meget i tvivl første gang..... jeg ku slet ikk finde ro omkring tanken om og være gravid de fleste dage mens andre dage var jeg bare totalt glad og overlykkelig..... anden gang var det også lidt frem og tilbage men faldt hurtigere til ro med det

• #18   3. okt 2012 Jamen det er ikke fordi kæresten og jeg er usikker på om vi vil have børn. Det vil vi gerne. Men der er en lille tvivl nogen gange da jeg tænker økonomi og parforhold smiley men det ender nok med at vi prøver smiley

• #20   3. okt 2012 Vi var slet ikke i tvivl her.
    Jeg har så i mange år (siden jeg var en 18-19år vil jeg tro) haft lysten til at blive mor. Menn.. kæresten var slet ikke parat og ja det takker jeg ham faktisk kun for idag for så nåede vi at få hus og fuld styr på økonomien først så alt bare var på plads inden der skulle være et lille nyt menneske med i hverdagen.
    Jeg syntes det er rart man har et fast sted at være og økonomien (er for os vigtigt) er på plads så den kan bære et lille barn for det er altså ikke billigt med såden en lille str. :o) og skal lige siges at vi her ikke går op i om børnene er i dyre mærker osv. så økonomien for os har bare skulle være der til de ting man nu skal bruge til såden en lille str. og ja det løber da op det gør det da. Så syntes bestemt i skal være helt afklaret med om økonomein kan bære det eller om der lige skal nogle ændringer til først :o) Når det er sagt så syntes jeg da når alt er på plads at i bare skal kaste jer ud i det når i føler jer klare og der kan jo godt gå lidt endnu hvis der som sagt måske lige skal lidt styr på nogle ting som f.eks. økonomien men i er jo også kun begge 22år så det kan jo sagtens nåes :o) Jeg nåede at blive 26år inden den første kom og jeg ville have været mor som ja 18-19årig så jo det kan sagtens nåes og som sagt glad for det endte med at vi ventede for tror jeg bestemt var det hele hver. Tror faktisk at havde han givet efter og vi var bleven forældre den gang så ville vi ikke have været sammen idag.

Så sæt jeg ned og snak det hele godt igennem, plads, økonomi, jeres forhold og ja så skal tiden hvor det skal være nok komme :o)

• #21   3. okt 2012 Tania - Var nu mere fordi folk rådgiver til at vente. Og det synes jeg ikke man skal, man skal lade beslutningen være ved folk selv smiley Også selvom de er unge.

• #24   3. okt 2012 Både kæresten og jeg er studerende. Jeg er færdig i august 2013. Og han er først færdig om 4,5 år. Jeg har gerne ville have børn i et års tid og har så slået det hen igen. Men siden februar har jeg tænkt på at få børn nærmest hver dag

• #27   3. okt 2012 Tania - Det er min mening såeh smiley

Kommentér på:
Skal, skal ikke?

Annonce