1.462 visninger
|
Oprettet:
Skal, skal ikke? {{forumTopicSubject}}
Kæresten og jeg snakker meget om at nu er tiden ved at være inde til at prøve at få et barn.
Men vi har dage hvor vi rigtig gerne vil og så dagen efter er vi i tvivl.
Hvordan havde i det da i tænkte på at blive forældre? Var i også i tvivl noget af tiden? Eller var i bare 100% sikker?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg lever efter et motto: Er du i tvivl, så lad være.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
okt 2012
Følgere: 12 Emner: 8 Svar: 92
Vi vil begge gerne være forældre ca 80% af tiden, men næste dag kommer tvivlen så i kort tid
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Få gjort alle de ting I har drømme om først som ikke involvere en familie...
Held og lykke
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
okt 2012
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
okt 2012
Vi har snakket om at prøve at se tiden lidt an og se om tvivlen ligger sig. Men for hans skyld kunne vi godt prøve om 3 ugers tid
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
Og jeg er en af dem der ikke mener at alder har noget og sige Synes ikke man skal skynde sig og få børn selvom man ikke rigtig vil fordi man har en særlig alder, og synes ikke man skal vente fordi man er ung. Synes alle aldre af forældre kan have deres fordele.
Når det er rigtigt er det rigtigt Uanset alder og økonomi.
Er der et barn og det ikke fungerer, er man simpelthen nødt til at få det til at fungere, det mener jeg i hvert fald
Jeg synes ikke du skal lade folk på et forum bestemme hvad der er rigtigt for dig. Kun du kan svare på det
okt 2012
Solva - tror mest jeg skrev for at høre om der var andre der havde det som mig men jeg synes at jeg fik en del ud af dit svar
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
okt 2012
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
Jeg har så i mange år (siden jeg var en 18-19år vil jeg tro) haft lysten til at blive mor. Menn.. kæresten var slet ikke parat og ja det takker jeg ham faktisk kun for idag for så nåede vi at få hus og fuld styr på økonomien først så alt bare var på plads inden der skulle være et lille nyt menneske med i hverdagen.
Jeg syntes det er rart man har et fast sted at være og økonomien (er for os vigtigt) er på plads så den kan bære et lille barn for det er altså ikke billigt med såden en lille str. :o) og skal lige siges at vi her ikke går op i om børnene er i dyre mærker osv. så økonomien for os har bare skulle være der til de ting man nu skal bruge til såden en lille str. og ja det løber da op det gør det da. Så syntes bestemt i skal være helt afklaret med om økonomein kan bære det eller om der lige skal nogle ændringer til først :o) Når det er sagt så syntes jeg da når alt er på plads at i bare skal kaste jer ud i det når i føler jer klare og der kan jo godt gå lidt endnu hvis der som sagt måske lige skal lidt styr på nogle ting som f.eks. økonomien men i er jo også kun begge 22år så det kan jo sagtens nåes :o) Jeg nåede at blive 26år inden den første kom og jeg ville have været mor som ja 18-19årig så jo det kan sagtens nåes og som sagt glad for det endte med at vi ventede for tror jeg bestemt var det hele hver. Tror faktisk at havde han givet efter og vi var bleven forældre den gang så ville vi ikke have været sammen idag.
Så sæt jeg ned og snak det hele godt igennem, plads, økonomi, jeres forhold og ja så skal tiden hvor det skal være nok komme :o)
apr 2009
okt 2012
apr 2009
Skal, skal ikke?