{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal, skal ikke
  • #1   2. apr 2013 Skal!.. smiley jeg ville godt ha sådan en engang til en bebs.. smiley

• #2   2. apr 2013 Hehe, jeg hælder også meget til det, men så tænker jeg, ej hvis jeg nu bliver færdig og så går luften bar af ballonen af skuffelse over den blev kedelig smiley Men så må jeg igang smiley

• #3   2. apr 2013 Mutten, jeg synes det er meget nemmere at hækle end at strikke ! Og kuglerne skal der kun fast masker og tages ud og ind, det er SÅ simpelt, vil gerne guide dig igennem det hvis det er, når den første er lavet, så kan du det smiley
    Hehe, stof ? Garn smiley Mobbe mobbe mobbe smiley
    Ok, kugler det bliver smiley

• #4   2. apr 2013 Hehe, det er okay, du har helt til sidst i juli med at vise mig bleerne smiley
    Det vil jeg rigtig gerne, du skal bare have haft i en hæklenål det passer til det garn du har købt smiley Tage ud og ind er næsten nemmere end nemt smiley frygt ej min ven, tro mig ! Du har lavet meget sværere ting end at hækle, YOU CAN DO IT smiley

• #5   2. apr 2013 De små bliver jo stimuleret af farverne, i starten.. smiley så jo flere kugler/farver jo bedre.. så har du jo tid til mens bebs nyder de fine farver at lave nogle ugler, flodheste, flyvemaskiner eller hvad det nu skal være.. smiley så er det jo en win-win du har et ekstra projekt som du er NØDT til.. ;P

håber du laver den.. vil gerne se!! smiley

• #6   2. apr 2013 Har jeg slet ikke vidst min kæde til barnevognen ??
    Jeg påtænker lidt at lave nogle flere større ugler, bar til rundt om i hjemmet smiley
    Jeg laver dem, jeg er igang med en gul kugle nu smiley

profilbillede
  • #7   2. apr 2013 du er da os så sej altid!! smiley

• #8   3. apr 2013 Den er vildt sød mutten, og nice barnevogn, har vi også købt smiley

Hmm, hvis du begynder med kuglerne så kan du stort set det basic. Jeg kunne heller slet ikke, men købte garn og nåle og så har jeg brugt youtube vildt meget, for jeg er sådan en der lærer bedst ved at læse, se det, gør det, type smiley
    Jeg kan faktisk ikke engang huske hvad jeg startede med, men har nu hæklet den der til barnevogn, bamse, en jakke og en kørerpose og er nu igang med de kugler, og så ville jeg gerne hækle et par smækbukser, ved bar ikke hvad farve de skal være endnu.... Men så vil jeg også gerne hækle nogle større ugler som kan hænge i vindue elle under mine billedehylder eller sådan noget smiley

• #9   3. apr 2013 2 eller 3 vil jeg sige til kuglerne,men det afhænger af hvor tykt garn du bruger ? Jeg bruger sådan noget bomuldsgarn og hækler med tre til kuglerne smiley

• #10   3. apr 2013 Haha, mutten du kan godt ! Det er ikke så slemt, lm er faktisk bare løkker som du laver på en rækker. Hvordan lyder opskriftern ?
    Har du set denne ? http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?id=22 Det vider meget tydeligt hvordan man gør, du starter atid med at lave en lykke på garnet, så sætter du nålen igennem lykken og strammer garnet om lykken, så er du klar til start. Hvis det så er lm som her, så trækker du garnet med tilbage igennem den lykke du lige har lavet, så er der igen 1 lykke på nålen, og så gentager du dette, f.eks. 10 gange hvis du skal lave 10 lm smiley Du kan godt smiley

• #11   3. apr 2013 strammer garnet om nålen, ikke lykken smiley

• #12   3. apr 2013 Den første tæller du faktisk aldrig med, da det er den lykke du starter med, hvis man kan sige det sådan, jeg synes det virker lidt dumt, men sådan er det smiley
    Det er en rimeig simpel opskrift, det skal du nok få hen, når nummer et er lavet så kan du det smiley

• #13   3. apr 2013 du skal nok lærer det, når man først lige er igang så er det slet ikke så svært smiley

• #14   4. apr 2013 Egentligt er det meget en smagssag. Jeg strammer gerne så meget jeg kan, men uden at jeg skal side og kæmpe med om nålen skal kunne komme igennem, nej egentligt så hækler jeg nok meget lige til, ikke for stramt eller for løst. nogen hækler løst, men jeg synes det giver for store huller, og for stramt, så når du hækler hen over igen, så kan nålen næsten ikke går igennem, så det vil tage en egvihed.
    Men jeg vil nok ikke stramme den vildt, så du hækler en ekstra lm når du vender osv. for at garnet når med op på linje med den nye række hvis man kan sige det ? Men lm laver jeg generelt ikke alt for løst, for synes det bliver at se bag efter, ihvertfald der hvor du skal lave en hel rækk med lm og hækle frem og tilbage (f.eks. en firkant)
    Håber det hjalp lidt smiley er du kommet igang ?

• #15   4. apr 2013 på det øverste billede, er jeg ret sikker på du ska forsætte maskerne i venstre side, sådan som man ser billedet, hvis du laver lm, så vender du og laver fm, så vender du med 1 lm og hækler tilbage hen over fm, vend med en lm og tilbage hen over fastmaskerne. smiley Og så tror jeg måske du gør det lidt stramt smiley
    Der hvor du laver fm, skal du gå ind igennem som vidst på billedet, og sådan forsætter du smiley

profilbillede
  • #16   4. apr 2013 hvad nr nål hækler du med ? den ser lidt stor ud i forhold til garnet. jo mindre nål, jo finere bliver dit mønster. hvis du bruger en tyk nål så ska du stramme ind hele tiden, ellers kommer det store huller, som om man hækler alt for løst..

• #17   4. apr 2013 SKAL helt sikkert lave sådan et gulvtæppe engang !!! smiley

profilbillede
  • #18   4. apr 2013 Haha, tro mig !!!! Jeg har også brugt mange mange mange timer på det, sådan er det åbenbart når man vil selvlærer smiley
    Det ser da super ud, så er det "bar" at fortsætte smiley

• #19   5. apr 2013 Hehe, de er mega søde ! smiley

Jeg har lige fundet mine næste projekter

profilbillede
  • #20   5. apr 2013 synes de er mega fede

profilbillede
  • #21   5. apr 2013 og..

Men denne måned er der ingen nye projekter! For der skal spares, og alle de projekter jeg er igang med, de skal gøre færdigt inden det næste smiley

profilbillede
  • #22   5. apr 2013 Det det er også den jeg synes bedst om smiley Skal "bar" Have købt et kæmpe lærred og nogle knapper smiley Har malet en smule før så har heldigvis malingen hjemme smiley

• #23   5. apr 2013 er de ikke dyrer end dem i 10´eren ? De har dem nemlig også smiley

• #24   5. apr 2013 fulgte du den opskrift du lagde ind her ??
    For den ser godt nok lille ud ?
    Jeg lavede nemlig en efter din opskrift, og den er ihvertfald dobbelt størrelse.
    Jeg hækler med nål 3 og alm acrylgarn tror jeg det hed, det er ihvert fald meget tyndt... Toppen er din bold, er det bunden, der hvor du afsluttede den ?
    dette her bruger jeg til at hækle bamser og babyting af. Kun til tøjet jeg bruger andet garn smiley http://www.grafical.dk/fantasia-sortiment-20x50-g_3.aspx

• #25   5. apr 2013 nåår for synes da også den ikke helt passede med de bolde der smiley
    Det kommer, når du er færdig med den der, så går det bedre smiley Den ene gang sad jeg i TRE dage og kunne bar ikke finde ud af at komme videre, jeg prøvede og prøvede og jeg kunne bar ikke få den til at fungere, så videoer billede forklaring og den ville bar ikke!!! Så så jeg en anden billede forklaring som lignede alle de andre jeg havde set, og seriøst jeg sad og rev håret ud på mig selv ! Og Hylle (min kæreste) kom hjem hver dag og spurgte om jeg havde regnet den ud, NNNEEEJJJJ !!
    Når men pludselig faldt 5 øren, og er sikker på jeg ALDRIG glemmer at lave en stang makse igen smiley

• #26   5. apr 2013 Haha os mig, kan næsten ikke sove om aften fordi jeg ikke har fået det løst endnu smiley

• #27   6. apr 2013 Hehe, ja der er sgu nok ikke mange tosser som os to smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #28   6. apr 2013 Hvor er det da nogle super søde kæder i har til barnevognene. smiley Er ret vild med den med uglerne. smiley

Ville virkelig gerne også kunne hækle eller strikke. smiley

• #29   6. apr 2013 Tak mille smiley
    Mutten, det går sgu da fremaf der smiley
    Hmm ska du blive ved med at tage ud da ? På et tidspunkt skal du vel bar fortsætte med samme antal masker, så bliver den jo ikke tykkere ? Hmm, du kunne afslutte den og lave spiral ben, så er det en blæksprutte smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#30   6. apr 2013 Nu hvor du skriver blæksprutte kan jeg ikke lade være med at linke til sprutteindsamlingen. Kan sagtens være I har set den før, men synes nu det er så fint. smiley
    http://enelefant.blogspot.dk/2013/01/sprutte-indsamling.html

• #31   6. apr 2013 Som jeg ser din (det du har hæklet indtil nu smiley ) så ser den ud som om den bliver større og større i omkreds ?
    Eller hækler du løsere og løsere ?
    Udtagning= hækler du to fastmasker i 1 fastmaske.
    indtagning= der stikker du nålen ned i de to næste fastmasker, og trækker tråden igennem dem begge. smiley
    Det skal du slet ikke tænke på, jeg manglede virkelig en til at hjælpe mig på vej, så er kun glad for at kunne hjælpe lidt smiley
    Du skal kun afslutte den sidste maske så har du afsluttet.
    udtagning smiley
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?id=29&sort=2&thumbnails=on

• #32   7. apr 2013 ikke km= kædemakse, men Fm = fastmaske smiley
    Så skal du tage ind. Hvor mange masker har du nu, der hvor du vil lukke ?

• #33   7. apr 2013 Haha, hmm jeg synes nok den blev større og større. smiley Nu ved jeg jo ikke hvordan du gør det. men kædemaske er bar en maske som kæder to ender sammen, men jo man gør det egentligt med en fastmaske. smiley
    Men fastmaske, der stikker du jo nålen igennem en fastmaske, trækker nålen med tilbage, så fanger du tråden igen og trækker den igennem de to lykker der nu er på din nål, så har du en lykke på din nål, og så gør du det samme igen i næste fm smiley
    Håber ikke jeg forvirre mere end hjælper smiley
    på videoen laver hun helt normale fm, hun laver bar to i en fm som gør at du får flere og flere makser, og så omkreds på dit arbejde større og større. smiley
    Når du skal lukke den, så skal du lave indtagning, det gør du ved at stikke nålen igennem to fastmasker og trækker tråden med tilbage igennem de to. smiley
    Hmm, jeg tror jeg ville tage en omgang hvor du tager hver 3 ind, anden omgang, hver 2 ind, (husk at putte vat i, imens hullet er stort nok) Til sidst tager kan man næsten ikke tage flere ind, for det bliver så småt, så der plejer jeg at tage en nål (rigtig nål) og putter mit garn i, og så syer jeg de sidste masker sammen, synes det er bedre og pænere smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=4GynAyuSp1Q her er der en der forklare om indtagning smiley
    Hvis du er i tvivl om det er rigtigt, så er det en god ide at tælle at du hele tiden har samme antal masker, så du kan holde styr på hvor det er du evt laver en fejl smiley

• #34   7. apr 2013 øh, det er vidst derfor den bliver større og større, hehe tror den hedder ,muttens special maske ? smiley Hehe, en fastmaske er det du hækler den der rangle med, det gør du sådan her :
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/skole/hekle_fastmaske.php
    Nok lidt nemmere at se efter billeder / video indtil det sidder lidt. smiley

• #35   7. apr 2013 Hehe, så lidt. jeg lavede faktisk det samme nr i starten, det er lige med at huske hvordan og hvorledes smiley

• #36   8. apr 2013 Hmm, kan godt være jeg har misforstået dig så ? smiley
    Altså hvis du gør som videoen, så er det rigtigt smiley

• #37   8. apr 2013 udmiddelbart ser det rigtigt ud, men det billede helt oppe i højre hjørne, hvad gør du der ?

• #38   8. apr 2013 hmm hvad mener du med gammel fastmaske, altså trækker du tråden igennem der også ? lige udmiddelbart, så tager du tråden med tilbage for mange gange, og så er det du laver flere og flere masker.
    billede 3 og 4 skal du ikke, der laver du en maske mere. du har billed 1, så tager du også nålen igennem fm, så ser det ud som billed 3, og så trækker du tråden igennem begge så du er ved billed 5 smiley og så starter du igen smiley

• #39   8. apr 2013 ja, den hvor du kører igennem kun 1 er forkert, du kommer til at lave to fm hvor der kun skal være en smiley opgiver dig ikke. jeg har prøvet at tage billeder, så må du se om det hjælper smiley

profilbillede
  • #40   8. apr 2013 stikker den igennem fm

profilbillede
  • #41   8. apr 2013 fanger snoren

profilbillede
  • #42   8. apr 2013 trækker den igennem

profilbillede
  • #43   8. apr 2013 og trækker igennem dem begge

profilbillede
  • #44   8. apr 2013 så lidt smiley

• #45   8. apr 2013 hehe, nej så vokser den sig lidt større smiley
    Men det er heller ikke sådan du tager ud, bar så du ikke tror det er sådan du gør, når du skal til det smiley
    Hehe, kunne ikke lave sådan et fancy billed som dig, så håber det går smiley

• #46   8. apr 2013 Mutten, denne her må du bar lave til linea smiley

profilbillede
  • #47   8. apr 2013 jo det er det nemlig smiley
    Desværre så den bar, og tænkte bar på dig med det samme, men ja, den er PISSE sød. Hvir jeg skal hækle den så tror jeg at jeg vil lave den som en stor bamse smiley

• #48   8. apr 2013 Fandt lige den her smiley
    http://www.hendesverden.dk/handarbejde/hakling/Kinesisk-lykkedrage/
    Har skrevet på den anden om man kunne få en opskrift, men er ikke sikkert, for hvis man skal betale for dem, så er de ikke særlig villig til at dele smiley

De burde virkelig lave det om her i de her tråde, sådan at de nyeste beskeder står øverst, og ikke nederst, for der skal efterhånden godt nok scrolles en del i vores forrummer smiley

• #49   9. apr 2013 Hehe doh !! Det har jeg aldrig set smiley flot smiley hehe. smiley

Ja, det er vildt hvad man egentligt kan lave. Nok noget af det nemmest jeg egentligt har lavet det er den frakke jeg har hæklet smiley Troede det ville være svært, men var det slet ikke.
    Det er værre når der skal tages meget ud og ind og hækles med forkellige masker, for så skal man hele tiden tælle, og jeg tæller hurtigt forkert smiley

• #50   9. apr 2013 her er den smiley

profilbillede
  • #51   9. apr 2013 Det her er også et projekt jeg gerne vil lave, det er meget nemt at lav, men hold da op der skal meget garn til !! smiley
    Ved heller ikke hvad jeg skal bruge af favrer, er jo vild med lilla og grøn smiley

profilbillede
  • #52   9. apr 2013 Men det er den smiley troede også jeg kom på prøve, men det var nemt.
    Det er kun alm fm og så tage en smule ud engang imellem, så det er meget meget nemt smiley

• #53   9. apr 2013 Ja, det tror jeg også man skal smiley Bliver nok den lilla smiley
    Jeg så på nogen i stof og stil, men de havde kun 2 lilla og så lyserød og pink, det dur vidst heller ikke. smiley
    Så en total orange, tror du den kunne være pæn til tæppet, eller bliver det: WOW !
    Jeg er bange for det biver det sidste, tror det bliver mere piget og sødt med hvidt... Hmm sgu ikke nemt med alle de faver smiley

• #54   9. apr 2013 Ja, tror også det vil bliver meget pang smiley
    Men er jo ikke så meget til lyserød, så har mange neutrale farver og tænker at folk må spørge meget om det er en dreng eller pige.
    Så tænkte tæppet kunne bruges i barnevogn osv, så det ligesom indikerede at det er en lille pige smiley
    Overvejer at lave et eller andet på barnevognen også smiley For vi har købt en grå så den kunne bruges til alle vores børn uanset køn smiley

• #55   9. apr 2013 Jeg kan jo ikke lide lysrødt mutten. så kan jeg da ikke male mine hjul hehe smiley Du er jo tosset ! smiley

Myggenet med gardinhalløj ? Er det hjemme lavet ?

• #56   9. apr 2013 randen lyder som en god plan smiley

• #57   9. apr 2013 ih, lyder som en fed idé smiley
    Det er dyrt at lærer dig at kende smiley

• #58   9. apr 2013 Hehe, går nok smiley
    Fedt med en man har samme smag som smiley
    Den der besvar knap er da bar genial smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#59   10. apr 2013 Hold da op, hvor er både tæppe og jakke super fin. smiley Det er da lige før man seriøst skulle overveje at lære at hækle. smiley

• #60   11. apr 2013 Tæppet er ihvert fald ikke svært, det er "bar" mange små firkanter i fm, udtagning og indtagning ( og det kan man efter den første firkant ) smiley
    Og tak smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#61   11. apr 2013 Tror jeg skal have anskaffet mig en hæklenål og noget garn, og så må jeg vidst igang med at prøve. smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#62   11. apr 2013 Fedt. smiley Det vil jeg huske. smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#63   13. apr 2013 Så går turen i søstrene grene i dag. smiley

Hvis nogen kan nå at svare - hvor meget garn bør man købe ind til det?

• #64   13. apr 2013 kommer an på hvad du vil lave ? smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#65   13. apr 2013 Jamen havde lidt overvejet tæppet, men kan godt ske at jeg skal kaste mig over noget andet først. smiley Findes der egentlig en opskrift på det tæppe et sted? smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#66   13. apr 2013 Og hvilken størrelse hæklenål er sådan nogenlunde all-round? smiley

• #67   13. apr 2013 Tror ikke tæppet er så svært. Men kan måske føles svært hvis man slet ikke kan hækle, men på den anden side, så har du ihvert fald lært det bag efter smiley
    Der går vidst 40 garnnøgler til tæppet. Hm nålen er jeg ikke sikker på, finder lige opskriften smiley

• #68   13. apr 2013 Jeg har hæklet omkring 170 romber i alt, og brugt næsten 40 nøgler. 13 grå, 13 hvide, 13 sort og 1 koral. Det er hæklet på en nål 6, men hvis jeg skulle hækle det igen, ville jeg nok gøre det på en 6,5'er (jeg hækler fast). Romberne er syet sammen. Kanten er bare hæklet af fastmasker.

1. række: 2 lm
    2. række: 1 fm i første lm, 1 lm til at vende på
    3. række: 2 fm i m, 1 lm til at vende på
    4. række: 1 fm, 2 fm i sidste m, 1 lm til at vende på
    5. række: 1 fm i hver m, 2 fm i sidste m, 1 lm til at vende på
    Gentag række 5 til den ønskede bredde. Jeg har hæklet til jeg havde 20 masker. Herefter gøres det omvendte, hvor de to sidste masker på hver række hækles sammen.

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#69   13. apr 2013 Hold da op. 40 nøgler var godt nok meget. Det får jeg nok ikke liiige overtalt kæresten i dag. xD Køber nok lidt forskelligt at starte på, og ser hvad jeg kan finde på. Det er måske meget godt lige at lære det først. smiley

• #70   13. apr 2013 Hehe, ja det er meget ! smiley
    Hvis du laver den i baby udgave eller børne størrelse, så kan du sikkert nøjes med meget mindre, eller dele købene af garn over nogle måneder, men jeg synes også det lyder vildt. Men hvis bar du har garn og nåle så kan du jo lave hvad som helst stort set smiley Jeg har nok brugt nål 3 til 4,5 aller aller mest smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#71   13. apr 2013 Åh, så det er til en voksenstørrelse, at det er 40 nøgler? smiley Så forstår jeg nok lidt bedre. smiley

• #72   13. apr 2013 Ja det er jeg sikker på det der smiley Ellers synes jeg 40 nøgler lyder vildt ! smiley

• #73   13. apr 2013 kommer nok også an på tykkelse af garnet, hvis det er tyndt garn skal de jo bruges mere smiley

• Mille N
    Mille N Tilmeldt:
    mar 2013

#74   14. apr 2013 Så har jeg fået lidt gang i hæklenålen, og er igang med sådan nogle kugler (købte en opskrift med fra søstrene grene). Er efterhånden ved at have godt styr på de der masker der, men synes godt nok det er svært at tælle når man hækler rundt. Jeg kan ikke rigtig se hvornår jeg skifter omgang. xD

• #75   14. apr 2013 Hehe, det kan godt være lidt bøvlet, hvis jeg ved der skal være 20 masker i en omgang, så tæller jeg til 20 f.eks. 4 gange hvis det er 4 omgange med det samme antal masker.
    Og ellers på den ene side så kan du se ligesom der er "riller/rækker" i det du har hæklet, og du kan se helt i bunden hvor du er startet på en omgang, så tæller jeg fra bunden og rillerne op til hvor jeg er nået til, det er de omgange du har hæklet smiley
    Håber det var forståeligt smiley

• #76   16. apr 2013 Hehe, hvor er den sød ! smiley Kender det !! Jeg startede med en bamse, og øv det var fandeme træls når man ikke kan! smiley
    Men nu kan du, så det er ikke for sent smiley

• #77   16. apr 2013 Du er godt på vej. Hæfte er ikke svært, det er også "bar" fm smiley nålen skal bare igennem begge stykker når du hækler, jeg plejer at vende det på vrangen når jeg gør det, jeg synes lidt at det bliver som en syning, det vender man også på vrangen, men prøv dig frem, det kan altid pilles op.
    Synes det værste er stangmasker og halvstang masker osv, det var svært at lærer når man bare prøver selv smiley

• #78   16. apr 2013 du kan lave mange ting bar med de masker du kan nu, jeg hæklede den jakke på udelukkende fm smiley
    det gør jeg også nogen gange, hvis hullet ikke er stor, synes jeg faktisk det er pænere at sy det sammen, men garnet, som at blive ved at hækle ind, for det giver lidt større huller at hækle ind, og det kan altså ses hvis man hækler ind flere omgange smiley
    Så jeg synes det er en god idé at sy sammen smiley

• #79   16. apr 2013 ja ind og udtagning kommer du ikke udenom næsten uanset snart.
    Men udtagning, er 2 fm i 1 fm, så er den prut slået smiley
    Indtagning det er mere bøvlet, der skal du have nålen igennem 2 fm og trække tråden med tilbage og så tråden igennem de to lykker du nu har på nålen.
    Som alt andet, så er det ikke så slemt når man kan smiley Det er bar lige at få det hen smiley

• #80   16. apr 2013 prøver lige at tage billeder, du skal ikke lade dig skræmme af det, for det er ikke så slemt, når man kan det du kan smiley

• #81   16. apr 2013 Hehe du slipper ikke smiley

Sådan her ser det ud når du starter

profilbillede
  • #82   16. apr 2013 så tager du nålen igennem 1 fm

profilbillede
  • #83   16. apr 2013 Nålen igennem næste fm også, uden at gøre noget andet.

profilbillede
  • #84   16. apr 2013 Så fanger du tråden og trækker den med tilbage igennem de to, her skal man lige finde fidusen for ikk at tabe tråden på vej igennem det hele.
    Så har du 2 lykker om nålen, der fanger du så snoren igen og trækker den igennem de to lykker, som du også ellers gør. smiley wupti, så har du lavet en indtagning smiley

• #85   16. apr 2013 nej, det er det ikke smiley

• #86   27. apr 2013 WWWeeee hvor er den ssøøøøddddd !!! smiley Hehe det er samme model som jeg har brugt til min kan jeg se smiley
    pppaassttelll smiley

• #87   27. apr 2013 Jeg klippede hvidt og sort filt og har limet på smiley
    Uh, det går fint, hold da op den bettefis pludselig vokser, synes ikke rigtig mit maveskin kan følgemed, det føles som om det snart sprækker ? Men tager det som et godt tegn at maven vokser smiley
    Ved ikke om det er hovedet eller rumpen, men nogen gange kommer der bar en ordentlig bule, lige imellem ribbenene i midten, helt op under brystet smiley Det passer lige med det fylder en god håndfuld når man ligger hånden på smiley
    Hvad med dig og Linnea ? Hygger i i det gode vejr det er ved at blive ?
    Jeg hev hækeltøjet med ud på teressen og sad i det fineste solskin og hæklede smiley SKØNT !!
    Den 3 maj skal jeg til århus, der kommer der et stort udvalg af koogkos udvalg af stofbleer, så skal derop for at mærke og se osv. Håber hun er der så hun kan forklare lidt smiley

Kommentér på:
skal, skal ikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce