{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.896 visninger | Oprettet:

Skal skal ikke? {{forumTopicSubject}}

Har Brug for at dele min situation med nogen.
Sagen er den at jeg er gravid. Med en opsat spiral.
Vi har en datter på idag 14 mdr.
Da jeg fortalte kæresten, gik han helt i selvsving og der kunne ikk være tale om at beholde barnet. Det kunne han slet ikk overskue.
Fik så tid til abort, og vi var afsted i onsdags. 7,6 var jeg da henne da hun scannede mig.
Skulle til at tage den første pille, da min kæreste stoppede mig. (Han havde åbenbart det scannings billederne). Han var meget i tivl pludselig, græd og sagde undskyld over at han ikk havde snakket det igennem med mig.
Vi har været til støtte samtale om hva vi skal vælge.
Me det er så svært. Og nu er jeg selv i vildrede.
Jeg er endelig blevet fast ansat et sted jeg har været i 4 år nu. Og skal jeg så nu sige jeg er gravid? Syns det er lavt af mig.
Hvor dyrt er barn nr to?
Jeg er så bange for at jeg ikke kan give 2 små børn lige meget kærlighed? At den største kommer til at mangle noget af mig?
At jeg ikke kan overskue det?
Min kæreste er stadig lidt i tvivl . Men han kan slet ikk magte at vælge det fra siger han. Det der bekymrer ham mest er om vi har råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal skal ikke?
  • #1   19. maj 2014 altså jeg var meget bekymret over om vi havde råd til barn 1 men som alle folk sagde til mig så tager man sig råd til barnet.

    og det kan jeg kun nikke genkendene til smiley

    men ellers kan i vel optimere jeres økonomi lidt


  • #2   19. maj 2014 Overgangen fra en -to er slet ikke krævende økonomisk.
    Jeg har det store med 22mrds mellemrum og jeg elsker det smiley


  • #3   19. maj 2014 Jeg har lige fået nr 2 havde alle jeres overvejelser også men har ikke. Fortrudt et sekundt at vi fik ham. Vil tro vi bruger ca 800. kr mere pr mrd nu end før så så meget dyrere er det ikke

  • #4   19. maj 2014 Mor<3 håber det en taste fejl du har lavet ..

    Jeg vil sige barn nr to vil osse få din kærlighed og der nok til dem begge , dog kræver den ny jo lidt mere opmærksomhed fordi man skal amme osv men efter kort tid så har den store osse vendt dig til den ny,

    I får jo ex børnepenge og søskende rabat på dpa pleje tilbud osv, og tjener i ik nok så kan i vel osse få lidt hjælp der,

    Og jeg syntes bestemt ik det lavt af dog skulle fortælle dit arb du gravid du kan jo vente til du 4-5 mdr henne, og det er altså en del af lives glæder og få børn arbejde er kun en pligt,
    Og vis i begge er så usikker på og få det fjernet så brug et par ex dage tal det igennem fordele og ulemper skriv det hele ned på papir.

    Håber i vælger det rigtig for jer to.


  • #5   20. maj 2014 Hov ja:-) der skulle stå jeg ikke har fortrud et sekundt at vi fik ham. Dumme ipad

  • #6   20. maj 2014 ??

  • #7   21. maj 2014 Tak for gode råd alle sammen. Vi er ikke helt komemt frem til en beslutning endnu :S

    jeg bekymrer mig nok mere end godt er om jeg kan overskue to små børn, og om den største kommer til at "mangle" mig og vil blive påvrket af det? Man kan jo ikek forberede hende på at der kommer en lillesøster/bror når hun til den tid kun vil være 21 mdr.


  • #8   21. maj 2014 mor til emma? hvad er det ellers du håber er en tastefejl?


  • #9   22. maj 2014 Min den store bar også 2 år da lillebror kom. Perfekt alder.
    Hvis det ikke var fordi vi ikke skulle have flere børn så ville jeg havde barn Nr 4 om ca et til halvandet. Har Nr 3 fra september 13


  • #10   22. maj 2014 Vi har i går aftes besluttet os for at beholde bette fis i maven. smiley

  • #11   22. maj 2014 så dejligt at høre

  • #12   23. maj 2014 Dejlig for jer tillykke.

  • #13   23. maj 2014 Mor. Hvad mener du??

  • #14   24. maj 2014 Tillykke med jeres beslutning smiley . Tror dine bekymringer om hvorvidt man har råd, og om hvorvidt man kan give begge børn lige meget kærlighed er ret generelt. Det kom ikke bag på os at vi skulle have nr 2 da det var pænt meget planlagt, men stadig har vi haft samme tanker. Vi har dog hurtigt skudt den fra os igen, og brugt tid på at fortælle hinanden og os selv, at vi hver især er gode forældre, og at vi sammen er et sublimt forældrepar. Hvad økonomi angår, så plejer min mand altid fortælle mig (når vi har ramt kistebunden og det har set sort ud), at vi har klaret den før, og det gør vi også denne gang - og manden har jo haft ret hver eneste gang smiley . Endnu engang tillykke med jeres valg om at beholde barnet smiley

Kommentér på:
Skal skal ikke?

Annonce