{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.732 visninger | Oprettet:

Skal skal ikke.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har verdens dejligste datter smiley
Går uden job har gået i et år nu og søgt uden held + er fleksjobber så det er endnu svære at finde job smiley

Men trods dårlig økonomi mm så overvejer jeg om man skal have nr 2

Jeg har i dag været ved læge for at blive testet da jeg faktisk troede jeg var blevet gravid og de sidste par dage har jeg da glædet mig og håbet på den var positiv men suk nej smiley

Og underligt nok skrev min mand at han også var trist over den var negativ smiley

Men så er det om man skal springe ud i det eller skal man vente vi havde talt om at vente 1-2 år men men men...

Hvad ville I gøre?

Min ryg er dårlig og sidste graviditet tog jeg over 25 kg på så jeg skal heller ikke vente for mange år for min ryg bliver bestemt ikke bedre smiley

Nå jeg må se hvad det ender med havde bare brug for at lufte lidt ud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal skal ikke..
  • #1   16. aug 2012 Det med min ryg er fibromyalgi så det bliver aldrig helbredt smiley

    Jamen de 25 kg er smidt igen det tog ikke så lang tid da det meste var væske smiley

    Og jeg vil sige jeg er normalt på 48 kg og er på ca 50 kg nu + - det løse smiley

    Så kroppen burde være klar igen hvis det vil lykkes for vi fik hjælp sidste gang smiley


  • #2   16. aug 2012 Jeg synes jo ikke, at man skal få børn/flere børn før man har en god økonomi, som kan bære det. Jeg ved godt, at børn ikke bliver lykkelig af mange penge, men jeg kunne tydeligt mærke på vores "dele"børn, da vi havde en træls økonomi en overgang. Så jeg ville vente.
    Også derfor jeg har ventet til nu, hvor jeg er uddannet og har fået fast job.


  • #3   16. aug 2012 Hvis jeg havde dårlig økonomi, så ville jeg vente.

  • #4   16. aug 2012 Altså vi har ikke dårlig økonomi som sådan men vi rejser ikke ud og sådan noget vi har da det vi skal have og klare os udmærket så det vil ikke mærkes at der kom et barn mere jeg vil dog sige hvis jeg havde job havde vi flere penge smiley

    Men suk jeg er 30 år og med dårlig ryg der kun bliver værre også derfor jeg går i tankerne om at få et barn mere nu for ellers tror jeg bare min prinsesse bliver enebarn ikke at hun vil tage skade af det smiley


  • #7   16. aug 2012 Nej det jeg mente med dårlig økonomi er at jeg ikke arbejder og at vi ikke sejler i penge som sådan men vi har da det vi skal bruge og ja vi klare os smiley

    Jah jeg har mere eller mindre besluttet mig men det er stadig en stor beslutning og med den fremtid som er uvis for os uden job så ved man jo ikke hvilket ben man skal stå på.. smiley Men kommer der bette kommer der bette smiley


  • #8   16. aug 2012 Okay, du ved bedst, hvad der er bedst for jeres lille familie smiley


  • #11   17. aug 2012 Så ville jeg også gøre det.
    Vi er studerende, og har derfor ikke vildt mange penge, men vi mangler heller ikke noget. Vi tager heller ikke på ferie og sådan, men vi udnytter at familien har sommerhus, så vi kommer lidt væk en gang i mellem.

    Vi venter nr. 2 til februar. smiley


  • #12   19. aug 2012 Jeg stopper med mine p piller om 5 dage og så må vi se kan jeg ikke selv blive gravid denne gang så giver vi det 2 år og er der ikke sket noget på de 2 år så skal vi bare ikke have en nr 2 smiley

Kommentér på:
Skal skal ikke..

Annonce