{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Flyve med små børn {{forumTopicSubject}}

sidder lidt og overvejer om vi skal tage en uge syd på til sommer og vil høre hvordan det foregår, når man skal flyve med små børn? Vores drenge vil på det tidspunkt være 4.5 år og knap 2 år.

Hvordan har jeres børn reageret i flyet og får de deres eget sæde ellers skal man sidde med dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyve med små børn
  • #1   29. jan 2013 Børn under to får,ikke eget sæde, men det kan tilkøbes hos mange flyselskaber. Over to år skal de have eget sæde. Anton har vel fløjet 8-9 gange og der har aldrig været de store problemer med ham. Kun en gang har han været ked af det og der ammede jeg ham så til han faldt til ro, det havde ikke så meget med flyturen at gøre ( altså tryk etc.) men mere træthed og så at vi blev flyttet i flyet lige da han havde lagtmsig til at sove..... Ellers er han en super dreng at flyve med.

  • #2   30. jan 2013 V pakker små pakker med f.eks pixibøger, måske en ny film, rosinpakker, , lidt guf og sådan, pakket godt ind så det tager lidt tid at pakke op smiley så har han sin ipod med musik på og sin dvdafspiller med og sidst også en ipad med spil på.

  • #3   30. jan 2013 Tak for svar. God ide med de pakker smiley

    Hvem har I rejst med og hvor har I været henne? Tænker det skal jo være et børnevenligt sted, hvor der er nogle aktiviteter for dem om dagen. smiley


  • #4   30. jan 2013 vi har også rejst med Victoria ca 8-10 gange (siden hun var ca. 7 måneder), aldrig haft nogle problemer. senest rejste vi i november til Thailand hvor vi fløj i 14 timer. vi har som tidl nævnt pakket en lille taske med fornøjelser og generelt taget det meget roligt og ikke stresset over noget. tror ungerne kan mærke stemningen og reagere på det.
    God tur


  • #5   30. jan 2013 Ja, den med at stresse er jeg lidt spændt på, da hverken mig eller kæresten er særlig begejstrede for at flyve. Men vi må jo forsøge så godt vi kan at slappe.



  • #6   30. jan 2013 Hvad med pas til børn? Er det ikke noget med de skal have det?

  • #7   30. jan 2013 Jo pas til børn skal der til smiley vi have ikke problemer med Oliver dengang vi fløj . Og jeg hade at flyve så jeg sad og græs da vi skulle afsted . Men Oliver tog det helt font og kiggede ud og hyggede sig med div. Ting smiley

  • #8   30. jan 2013 Vi plejer selv at booke flybilletter og arrangere hotel, men har da også rejst charter med spies og startour. Vi har ellers rejst med ryan, sas, norwgian og easyjet.

    Anton har f.eks været i norditalien nogen gange, sardinien, rhodos, tenerife nogen gange, egypten og mallorca.


Kommentér på:
Flyve med små børn

Annonce