{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.285 visninger | Oprettet:

Barn i pleje {{forumTopicSubject}}

Har brug for hjælp min datter på 15 år ønsker ikke at være i plejefamilien mere hun har boede der fra hun var 2 år. Hun ringet igår og ville ikke være der mere da plejemoren køre på hende og de er konstant uvenner. Hun kommer til mig idag og må blive til vi får snakke med kommunen imorgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barn i pleje
  • #2   2. maj 2013 Er det ikke ret normalt at teenagere bliver træt af sin mor - i det her tilfælde plejemor.

    Hvis hun har været der siden hun var 2 år. - så tror jeg det er ganske naturligt at blive uvenner.


  • #4   2. maj 2013 Det er en fase. Min og jeg var heller ikke altid bedste venner og synes da det var skide irriterende hvis jeg skulle gå ud med skraldespanden eller komme hjem kl. 21 om aftenen. Men sådan er det nu bare enhang at være ung og teenager smiley

    Det er noget alle kommer igennem på et tidspunkt, så ville ikke tage sådan på vej over det, men fint i får snakket om det smiley


  • #5   2. maj 2013 Hov, der skulle stå "min mor og jeg" smiley

  • #6   2. maj 2013 tror nu os det er en fase, har en søn der er godt på vej i puberteten og han er os ved at pakke sin taske pænt ofte fordi han ikke kan forstå der bliver sat grænser og man ikke bare kan gøre hvad men vil.

    og tror sådan set heller ikke jeg selv var en dyt fis bedre den gang smiley


  • #7   2. maj 2013 Hvis hun har boet der siden hun var to er hun jo hendes "mor"- selvfølgelig gider hun ikke være der- hun er ternager- og hun snører dig;)

  • #8   2. maj 2013 Jeg stemmer i med koret og tror også klart det skyldes almindelig teenage-oprør. Have jeg har mulighed for at ringe til en anden mor og sige "jeg vil ikke bo hos min nuværende mor" havde jeg gjort det inden nogen kunne have talt til tre! Sådan er teenagere jo bare.

Kommentér på:
Barn i pleje

Annonce