{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.163 visninger | Oprettet:

Barn i frivillig pleje, Fri advokat / Process {{forumTopicSubject}}

Hejsa, ... ligger nu søvnløs om natten, og tænker, hvad blir det næste de finder på, .. de hugger ferie, weekender, og lignende og nu røg Julen, ... Kort fortalt, Min Søn kom i pleje, fordi mig og min ekskone, ikke magtede og leve sammen og hver for sig magtede ingen af os og ha barn, jeg har haft samvær alene, og der har aldrig været noget, men alligevel blir jeg gang på gang snydt for de timer jeg skal ha ham, og det vender de nu om og bruger i mod mig, jeg har samarbejdet 100% siden anbringelsen,

min ekskone derimod får i pose og i sæk trods det endte med overvåget samvær, og en masse samtaler om ditten og datten, hvis jeg lader kommunen styrer det her 100% ser jeg snart ikke min lille dreng, (føler jeg)

Min søns sagsbehandler har fået en mani med at ringe til mig og sige en masse ting, og når jeg ber hende skrive det til mig på skrift er det kun halvdelen, og mange gange slet ikke det vi har snakket om, barnets tarv barnets tarv, Jeg er enig, men er det ikke et barns tarv og ha en far?? ved godt mange af jer mødre synes det var bedre uden ,,, i nogen tilfælde,

Kan jeg tillade mig og få en advokat, ... jeg er førtidspensionist, og har ikke en formue sparet op, og kan jeg få en på fri process, en som kan hjælpe med at ordne tingene,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barn i frivillig pleje, Fri advokat / Process
Kommentér på:
Barn i frivillig pleje, Fri advokat / Process

Annonce