{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.494 visninger | Oprettet:

Små børn og rejse arbejde ? {{forumTopicSubject}}

Ja sagen er den min mand arbejde i udlandet 3 uger ude og 1 uge hjemme.
Han kommer heldigvis hjem i morgen( glæder mig som et lille barn)
Og han har været væk i 5 uger denne gang. Vi har vores datter på 6 mdr og syntes egentlig hun tager det meget pænt.. Vi skyper hver dag og hun skrald griner og snakker til far hver gang.
Hvordan tager jeres børn det ?
Hvad gør i der er hjemme alene med dem ?
Syntes selv det kan være hårdt men man vender sig hurtig til det .. Det er nemmere end jeg troede . Før var han jo hjemme efter kl 16 hver dag.

Ha en fantastik dag alle sammen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små børn og rejse arbejde ?
  • #1   13. nov 2013 Min arbejdede på Sjælland fra mandag til torsdag hver uge og var så hjemme i week. Synes det var hårdt. Og Sophia manglede sin far i hverdagen.. Så det gør vi aldrig igen.. Penge er i vores tilfælde ikke alt..

  • #2   13. nov 2013 Her er ingen børn endnu, men min kæreste er værnepligtig, og selvom det er her i byen er han ikke meget hjemme, fordi han skal sove på kasernen, og han ofte først har fri kl 22.00 (denne uge hedder den så vagt i ca 36 timer, sove 5 timer også vagt i 36 timer igen, osv. og har derfor først fri lørdag morgen kl. 07.00 smiley stakkel) så jeg er meget alene hjemme, det har hjulpet lidt efter jeg har fået arbejde, for så føles det ikke så længe, men hold da helt op hvor er han savnet! - og sådan skal det bare ikke være når vi får et barn.

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #3   13. nov 2013 Min ekskæreste (Williams far) er fisker og er væk flere måneder af gangen.. Det kunne jeg aldrig acceptere i et forhold... Det gik også helt ad helvedes til dengang, William manglede sin far.
    Og forstår ikke man som forældre kan undvære sit barn i så lange perioder.

    Som SbS skriver, så er penge ikke alt og heller ikke i mit tilfælde smiley


  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   13. nov 2013 Her sejler manden også.
    Det fungere rigtig fint, børnene kan godt forstå at far er på arbejde. Når far tager på arbejde får Patrick og Annesofie af vide, hvor mange gange de skal se disney sjov inden far kommer hjem igen.
    Vi prøver så vidt mulig at have den samme hverdag, så der ikke bliver lavet om på det, hver gang far er hjemme. Selvfølgelig bliver de afleveret senere om morgen, nogen gange hentet tidligere.
    Jeg synes hurtig man får nogen gode rutiner når man er selv med børnene i hverdagen.
    Da Patrick og Annesofie var helt små, havde de billeder af far og dem, som jeg havde lamineret.
    Far har haft forskellige udmønstringer, alt fra 8 uger ude til 8 uger hjemme. Lige nu er det 5 uger ude og 5 hjemme, det fungere bedre end de 8.


  • #5   13. nov 2013 Min kæreste tager afsted på mandag. Sidste år var han i Norge i halvanden måned det var hårdt. Den her gang blir det Nordjylland 12 dage arbejde 4 fri er planen. Elias er blevet meget glad for hans far så jeg er spændt på det denne gang. Sidst mærkede jeg det ikke på ham..

    Jeg er også lidt bekymret for om lille Emma på 3 uger helt glemmer ham når han er væk så længe..

    Vi snakker lidt om at køre derop i de weekender hvor han arbejder for børnenes skyld. Men vi må se hvad der sker..



  • #6   17. nov 2013 Vi gør det ALDRIG igen.. Farmand går glip af så mange ting. Her var det de først ord, da hun begyndte at kravle, gå m.m
    Og ved godt de også kan gøre første gang feks ved dagplejen, men så er def alligevel længe til far er hjemme og kan se det.
    Og du kan ikke forklare (i vores tilfælde) en pige på 6-7 mdr at far snart er hjemme igen..


  • Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   15. maj 2014 Altså jeg venter mig en lille dreng her til august og min kæreste skal have rejse arbejde hvor han er væk 4 uger og hjemme 1 uge. Vi er nødsaget til at han har rejse arbejde da det ikke har været muligt at finde andet arbejde. Men er virkelig ked af at læse så mange aldrig ville gøre det smiley

  • #8   15. maj 2014 Jeg ville ikke gøre det igen.. Det var utrolig hårdt.

Kommentér på:
Små børn og rejse arbejde ?

Annonce