{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små børn og hvalp?
  • #2   3. jun 2012 Når barnet er stort non til at kunne sige fra over for hunden OG når barnet er gammeltnok ti, at forstå at hunden ikke er legttøj!!

  • #3   3. jun 2012 ...så langt så godt smiley

    Sandt nok....

    Men håbede lidt på erfaringer smiley


  • #4   3. jun 2012 Kender en som har hund længe og det går fint med deres barn og hunden. self skal man hele tiden holde øje.

  • #5   3. jun 2012 Tenna: Børn og hund skal selvfølgelig opdrages til gensidig respekt.....

    Men nu er der jo nogle børn som vokser op med hund - så de lære det jo fra helt spæd....

    .....


  • #6   3. jun 2012 ....det kom vores desværre ikke til, da vi måtte tage afsked med ham efter 2 års kamp med allergi.....

  • #7   3. jun 2012 Vi købte hvalp da David var nogen måneder gammel, natasha 1 år og malik 2 år og på det tidspunkt boede vi i lejlighed og sikke jeg fortryder.. Men det var mest det med at en lille hvalp skulle jo ud og tisse rigtig mange gange og det var ikke særlig nemt at slæbe alle ungerne ned og ud hvergang.. plus vores to voksende hunde.. Og jeg syntes heller ikke jeg havde den tid jeg gerne ville have haft. Men sådan i forhold til at ungerne var små og det var en hvalp syntes jeg det fungeret godt.. De kunne godt lade ham være.. Og omvendt så har han ikke nåede at bide dem som de gør i leg når de er små med deres små spidse tænder..

  • #8   3. jun 2012 Line: Har I hunden i dag? Bed han dem ikk eller bed han dem - forstår ikke sidste del

  • #9   3. jun 2012 En ting er bare at have hund en anden ting er at have hvalp. En hvalpntager meget tid, og den bliver præget rigtig meget i starten. Det ka. Være svært at kombinere med helt små børn. Og samtidig når ma. Skal ud med hunden 7 eller 13 gange om dagen den første tid, og ma ikke bare lige kan efterlade børnene, eller ikke bare kan slippe hvad man har i hænderne.. Det kan blive en sej renlighedskamp..
    Man skal også være sikker på at der er fysisk plads til hvalpen inde som ude. Hvalpen skal have et sted hvor børnene ved at de ikke skal komme til den, og foder og vand skal også gerne kunne stå et sted med ro..


  • #10   3. jun 2012 Tak for jeres svar....og erfaringer...

    Ja der er stor forskel fra hvalp til voksen hund - det er vi med på..... vi har haft hvalp tidlgere....

    Har en drøm om at hvalp og børn skal vokse op sammen - for at få mest muligt sammen....

    Hvis de skal være selvstændige smiley - så snakker vi 5 års alderen eller smiley


    Tænker lidt.....

    At have små børn og så en hvalp - er vel "lidt" det samme som små børn og så vælge at få et barn mere - altså få sine børn meget tæt.....

    Hvis man har børn med 1 års mellemrum .... der er de ældste jo heller ikke selvstændige når den næste kommer og en baby tager jo også tid fra de ældste....
    Ved godt det ikke kan sammenlignes 100 %


    Det giver helt mening det i skriver...


  • #12   3. jun 2012 Henriette: Det tror jeg du har fuldstændig ret i.....

    Det kræver planlægning - at det bliver en del af hverdagen.....

    Hvilke racer har i (ved godt i ikke har den sidste endnu)

    Sommertid er i mine øjne den bedste tid at få hvalp - man er meget ude - og det langt nemmere at få den renlig....



  • #13   3. jun 2012 32: Det var da en trist historie - men tak for at du delte den..... Det er jo lige præcis det som IKKE skal ske.....

    Racen er valgt - det bliver en cocker, når det bliver..... Vi har haft golden - dejlig hund, men han fik desværre allergi og da vi havde kæmpet med det i 2 år sagde dyrelægen stop for os..... Der var de små ca. 6 mdr....

    Vores er 22 mdr ca hvis vi vælger at få hund i den her omgang.... Der har vi sommerferie, men jeg går også hjemme lige pt.... men de små passer der rytme i VS....


  • #15   3. jun 2012 Tak for alle jeres svar.....sødt af jer

    Intet er besluttet.....


Kommentér på:
Små børn og hvalp?

Annonce