737 visninger
|
Oprettet:
Vildt belastende !!!!! {{forumTopicSubject}}
Godaften ..
Jeg har haft helt vildt ondt her de sidste par uger , synes at graviditeten er ved at tage på mig ... Jeg har ondt i mine ben hele tiden, er mega øm i ribbenene , min bækkenløsning er helt af helveds til og det samme med ryggen .... Jeg synes hele tiden jeg tar mig selv i at gå og være sur og irriteret ... Jeg burde jo egentlig være glad , har jo en lille prinsesse på vej , men der er bare så meget ubehag både når jeg er vågen og når jeg sover (hvilket jeg os har svært ved) ....
Undskyld alt det brok ,men er der nogen af jer der har det sådan eller havde det i løbet af jeres graviditet ...???
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Men det er ubehageligt og på ingen måder spor sjovt overhovedet...
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 325
Havde ikke det samme som dig men var ikke speciel glad da jeg var gravid overhovedet
I starten kastede jeg op i 3 mdr flere gange om dagen og tabte mig .
Senere hen fik jeg svangerskabs forgiftning og tog rimelig meget på og havde det ikke specielt godt med mig selv og havde MEGET vand i kroppen som tog lidt hårdt på mig (Bange for ikke og tabe det igen)
Skulle frem og tilbage på sygehuset hver dag fordi de ville indlægge mig men ville jeg ikke da jeg enlig ikke synes der var nogen grund til det for følte enlig jeg havde det okay men så blev jeg indlagt til sidst og en uge efter fik jeg dt enormt dårligt så de gik ind og lavede akut kejsersnit .
Har har enlig sagt at jeg ikke ville have fere men har lyst når man ser små baby'er men tør ikke rigtigt vis man kan sige det sådan .
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 457
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 68 Svar: 209
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 67 Svar: 457
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 13 Svar: 418
Dog er jeg ved at gå ud af mit gode skind, når den lille sparker og drejer og vender rundt inde i maven.. den har udviklet en teknik, hvor den både kan ramme blæren, ribbene og så lige lave en bule ud midt på maven på samme tid:-D
Meeen, tænk på hvor kort tid, vi i virkeligheden har tilbage.. så kommer gevinsten:-)
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Vildt belastende !!!!!