{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Bløder, er vildt nervøs og ked {{forumTopicSubject}}

Her til morgen kom der er meget lille smule lyserødt blod og senere kom der lidt som så en anelse gammelt ud men her sidst på eftermiddagen kom er der så frisk blod som nu var ret rødt og jeg har hele dagen i dag haft de samme smerter i underlivet som mange andre dage i min indtil videre korte graviditet.
Jeg har lige været ude på toilettet igen og der var i starten noget frisk rødt blod og efter at have siddet derude lidt kom der så en anelse ud som nærmest bare var gennesigtig tyk udflåd med en anelse lyserødt blod i.
Jeg er i starten af 6 uge og har været ked hele dagen fordi jeg er bange for at miste.
Er der andre der har prøvet noget ligesom mig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bløder, er vildt nervøs og ked
  • #1   1. apr 2009 Det har kun en eneste gang kommet lidt i trussen ellers har det kun været på papiret... Gik det hurtigt over igen ved dig ?

  • #4   1. apr 2009 Jeg skal gøre alt for at tænke på noget godt i stedet for, har snakket med dem inde ved lægevagten og de ville ikke scanne mig men sagde at jeg skulle snakke med min læge i morgen, ikke ret pænt at få den smidt i hovedet når det er første graviditet og man ikke ved en pind om hvad der sker.

    Har i andre osse haft meget ondt, sån i en dag af gangen ?


  • #5   1. apr 2009 Et godt tegn er vist at min kvalme er kommet tilbage efter jeg har fået lidt lyse historier herinde smiley

    Min mave er osse øm hvis jeg bukker mig og nogle gange hvis jeg rejser mig men ud over det har jeg de her smerter ligesom menses smerter men lægen har sagt det er helt normalt og et godt tegn for at det hele vokser.

    Vi blev gravide med hormon behandling hvor jeg ved at der var 2 store modne æg og 2 stk der var en anelse mindre så man kan aldrig vide om der er mere end 1 baby derinde.


  • #8   1. apr 2009 Så har jeg været inde på sygehuset og er blevet scannet, lægen mente at jeg ikke var så langt henne som vi troede og ved scaningen kunne hun ingen graviditet se, hun sagde at det var normalt hvis man ikke er så langt henne men det var ikke godt at jeg bløder som jeg gør nu...

    Så fik taget en blodprøve idag og skal have taget en fredag og skal så have svar på dem og scannes næste onsdag for at få afvide om jeg har aboteret eller om der er en graviditet.....


  • #9   1. apr 2009 Krydser finger for "rejen" stadig er derinde smiley

  • Carina
    Carina Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 91
    #10   2. apr 2009 Hvor har jeg ondt af dig.
    Jeg blødte også meget i starten af min graviditet. Men havde ikke spor ondt. Men det var pga. nogen blødansamlinger jeg havde inde i maven. Og blev akut scannet nogen gange og blev indlagt en enkelt gang til observation.
    Men vi har det begge godt nu, så det er jo dejligt.

    Krydser fingre for at der er en lille spire hos dig, og sender lidt blomsterstøv smiley


Kommentér på:
Bløder, er vildt nervøs og ked

Annonce