1.301 visninger
|
Oprettet:
Mor til William & Sebastian
8. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
8. jul 2008 Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
4+5 og bløder {{forumTopicSubject}}
fandt d. 22 ud af, at jeg er gravid:) helt vildt dejligt...
igår aftes skulle jeg så bære min sovende søn i seng, og herefter begyndte jeg at bløde og bløder stadig, MEN gjorde dog det samme, da jeg var gravid medWilliam, omkring ca.samme tidspunkt, og der var det også meget.
har snakket med lægen et par gange idag, og der er ingen grund til bekymring bla. også fordi det var sådan tidligere, men er sku alligevel bange, selvom det er sket før, uden noget .. ved også godt, det er meget normalt, når jeg ikke er længere henne...
skulle bare lige læsse det lidt af
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Har selv haft lidt blødning i dag, og måtte også ringe til lægen for at blive beroliget..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
så snakkede jeg med et andet lægehus, da min egen havde lukket telefonerne, tror kl. var 14, han begyndte sku at forklare mig om spontan abort osv, men spurgte dog også om jeg havde været gravid før, og spurgte om det skete der, og om han var sund og rask, trods blødning... der blev jeg en anelse nervøs ..
men sidder hele tiden og tænker, at det jo skete med William også, og sådan er jeg nok bare
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Min veninde med PCO har en cyklus hvor hun får sin mens hver 3. måned ca. Det fik hun også gennem hele sin graviditet.. Hun blev dog sendt til scanning hver gang, da hun tidligere har mistet et barn, men han var hver gang sund og rask og havde det helt fint..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 233
okay, har aldrig hørt om det, men fint, at de holdte øje med det
ja, nogen bløder jo, og andre gør ikke ...
blev bare helt underlig igår, og var jeg sådan set det meste af aftenen ...
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Da jeg blødte fik jeg at vide at det var et godt tegn at jeg ingen smerter havde....
Dog blev jeg scannet for at se om det så ud til at blødningen kom fra fosteret.
Håber for dig, at der ikke er noget galt med stumpen
4+5 og bløder