{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan sagde i dét?
  • #1   12. jan 2010 Tillykke med graviditeten smiley

    Der var ender havde lavet en ramme med en lille tekst i- den var super sød smiley


  • #2   12. jan 2010 Læste på et tidsspunkt om nogle der satte en tekst ind i en billedramme. Nogen der kender den tekst? smiley

    Og kom gerne med en masse ideer..

    (Mine forældre ved vi har prøvet at blive gravid, men ikke svigerforældrene )


  • #6   12. jan 2010 vi ventede til efter 12 uger for at være helt sikre på ikke at abortere da vi havde været det igennem en gang, og så fik svigermor lov at læse min sag fra psykologen hvor han skriver, marianne lyser dog op i et smil da hun fortæller hun er gravid i 7 uge.

  • #7   12. jan 2010 hov til min mor og far skrev jeg en sms.

    kære mormor og morfar,
    jeg kan ikke endnu få jers varme
    men ca den 23 marts kan i holde mig i jeres arme.

    knuz

    lille bolle


  • #8   12. jan 2010 Til nogle sagde vi det "bare". Til min dejlige svigermor (som også lidt er min mor, nu hvor min egen er død <3) Havde vi købt små neutrale strømper i H&M og pakket ind. Så sagde vi at vi havde købt en lille ting til hende.. hun blev så overrasket, men forstod den med det samme, hun beholdte den ene strømpe. Så fik den graviditet i vasken. Den efterfølgende sagde vi det bare til hende en dag hun var her.. den gik også i vasken..
    Denne gang fortalte vi det på min fødselsdag og der sad vi tre og spiste morgenmad sammen og så havde jeg den anden strømpe i hånden og skubbede den så over mod hendes plads og hun blev igen meget overrasket og rørt.. heldigvis er det gået godt denne gang. Men er meget tilfreds med måden vi fortalte det til hende og får faktisk stadig tårer i øjnene over at tænke tilbage på det smiley


  • #9   12. jan 2010 manne og preben: hvor er det også smukt skrevet smiley

  • #10   12. jan 2010 med den store var min mor med ude og handle da jeg købte testen (hun havde sagt hun troede jeg var garvid) Og til min svigermor besøgte vi hende og sagde hej farmor, hun blev helt paf, han ringede også til hans søster og sagde hej faster og hun blev helt rundt på gulvet...



    Og tillykke med graviditeten


  • #12   12. jan 2010 Tak smiley Jeg syns det er svært hvad vi skal gøre.. Tror måske det bliver teksten i en ramme, eller et pa strømper eller lign. Er spændt på hvad de siger smiley

Kommentér på:
Hvordan sagde i dét?

Annonce