1.389 visninger
|
Oprettet:
Hvordan sagde i det (arbejdsgiver) {{forumTopicSubject}}
Halløj piger
Ville bare høre hvordan i fortalte jeres arbejdsgiver i var gravide og hvor langt i var i graviditeten dag i sagde det og hvor langtid i havde været ansat inden i blev gravide....
Er bare lidt nysgerrig.... Da jeg lige har fået job og vi er igang med projekt baby.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
MEN skal da lige love for de blev rsende!! Og forstod bestemt ikke at jeg ville følge lægens råd, istedet for at blive på arbejde og sætte mit barns liv på spil
Tjaaa. man kan vist aldrig vide hvordan de reagere hehe.
feb 2010
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Denne gang fortalte jeg det ca. 3 ½ måned henne. (er stadig på barsel) Jeg fortalte det til min chef i enerum og kunne derefter fortælle mine kollegaer det. De tog det alle flot og er glade på mine vejne Hvis jeg trækker ferie fra, så har jeg 10 arbejdsuger, før jeg går på barsel igen..
feb 2010
Ingen ansatte bliver behandlet godt der.. Og det er på mange punkter.
Så oven i hatten, så prøvede de at snyde mig for 24% i barsel pr. mdr.
Da de ikke er over nogen overenskomst, skulle det være syg- dagpenge og barsel gennem kommunen. Og så skulle de udfylde skemaer med hvor mange timer jeg arbejde i ugen osv..
Og ja.. Der "glemte" de lige 24,en eller anden ting, timer i ugen..
Men havde heldigvis alle mine lønseddeler så jeg kunne få kommunen til at rette det..
sep 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
feb 2010
Det var jo meningen, nu da jeg var sygemeldt og ikke sagt op eller fyret... Men ja, jeg sagde til dem at jeg ingen interesse havde i at vende tilbage.. Og slet ik efter den opførsel de kunne stille op
Selv en dag jeg bedte om fri til min farfars 70 års fødselsdag.. 3 uger inden... Fik jeg at vide : Han har også fødselsdag næste år!!
Stod bare med åben mund og kikkede.. For havde bare taget SÅ mange vagter for dem og passet hele butikken + de ansatte 1 uge de var på ferie, hvor jeg egentligt skulle have haft fri.
feb 2010
Skid hul i det!! Altså.. Man skal da ikke droppe baby, fordi det ikke passer ind i ens chefs kram Mrn ja, det er heller ik sjovt når man ved der bliver ballade!
sep 2010
Jeg er bare rigtig glad for mit arbejde og føler bare at det hele passer, men der er bare lige den ene ting med at skulle fortælle chef at man venter sig. Tænk hvis man bliver sagt op
feb 2010
Vil ikke smide det ud på den måde
Men en lille lokal grillbar.
feb 2010
De MÅ ikke sige dig op på det grundlag
Men de kan jo bare finde på en anden årsag self. Men ja, tag da ik det hele på forhånd Måske de bare er søde og forståelige..
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Jeg fortalte det begge gange efter nf scanningen. Første gang havde været ansat næsten et år.
sep 2010
- Det er også dumt og gå og være nervøs for det, når nu man føler det hele er på plads ellers. Så må de blive sure
feb 2010
Ja det er det
Hos os endte det jo i kæmpe diskussioner, da de ikke mente det passede dem da de skulle på ferie osv og der ikke var andre ansat over 18 end mig.. Så de var nød til at aflyse ferie og det hele.. Hold da op de var tossede!!! Men ja, lægen havde strengt ordret mig til at jeg skulle stoppe med det samme, hvis ikke jeg ville risikere at miste!!
Så hvem lytter efter chefen i stedet i sådan en situation??
Så må de sku skabe sig det de vil.. Bebsen førsterække og arbejde i anden.
Slut prut.
feb 2010
feb 2010
Ja det vil det self. Uden tvivl.. Men det kan man nok aldrig helt degradere sig for.
feb 2010
feb 2010
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 213
Anden gang var jeg stort set lige kommet tilbage fra første barsel, så her var min nye chef ikke så imponeret, der kom en masse sladder bag ryggen på mig osv. Men har igen denne gang været sygemelding, pga en meget slem graviditet. Her kunne det ikke skjules længe og var ca 6 uger henne.
Men har den holdning at jeg selv planlægger mine børn, og planlægger dem ikke ud fra mit arbejde.
Hvordan sagde i det (arbejdsgiver)