skal, skal ikke {{forumTopicSubject}}
har ikke rigtig haft kontakt med min mor i 4 åpr fordi hendes kæreste og jeg ikke kunne sammen og han smed mig ud da jeg fyldte 18 og hun valgte ham...nu har hun så søgt kontakt igen på fb og spurgt om hun må komme d. 22 aug. hun skriver at hun ikke håber jeg er sur da det jo er så mange år siden...virker bare ikke som om hun ikke er blevet mere voksen og har en masse undskyldninger fordi hun har fejlet både det ene og andet...ved ikke hvor interesseret i mig men nok bare vil se sit barnebarn...hvis hun skal komme den dag sørger jeg for maya ikke er hjemme....skal siges jeg for tre år siden prøvede at snakke med hende om de ting der var sket men hun gik stadig i blinde og virker til hun stadig gør det
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
jul 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 86
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Jeg havde heller ikke kontakt med min far i mange år (pga. druk), da min søster så fik hendes børn så jeg ham til deres fødselsdage, men snakkede ikke med ham som sådan.
Da jeg blev gravid besluttede jeg mig for, at han skulle have chancen for at kende sit barnebarn og Liam skulle have chancen for at kende sin morfar. Han fik at vide, at han aldrig nogensinde skulle komme på besøg når han havde drukket, og det var det jeg sagde til ham. Det har han overholdt indtil nu, faktisk er han stoppet med at drikke dagligt, nu har han et normalt forbrug, dvs. han drikker et par øl til festlige lejligheder, og det er fint med mig, og Liam elsker sin morfar.
Vi har aldrig snakket om de ting der skete for 15 år siden, men jeg har så også selv valgt, at jeg ikke vil bruge min energi på at gå og være sur, ked af det og skuffet, for jeg har vigtigere ting at bruge min energi på nu. Jeg tror heller ikke vi nogensinde kommer til at snakke om det, menjeg har heller ikke det store behov for det mere, for han er en god morfar for Liam.
Nu ved jeg jo ikke alt, hvad der er foregået mellem dig og din mor, men kan det tænkes, at hun gerne vil komme på besøg for at snakke om tingene? det er jo ikke sikkert hun har lyst til at "snakke" om det over FB.
Hvis du vælger, at det er i orden hun kommer på besøg, så synes jeg det er meget klogt at Maya ikke er hjemme, for så kan I have ro til at snakke om tingene. Så kan du jo vælge ud fra, hvordan den snak går, om det er en kontakt der skal fortsætte.
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
skal, skal ikke