{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

skal, skal ikke {{forumTopicSubject}}

har ikke rigtig haft kontakt med min mor i 4 åpr fordi hendes kæreste og jeg ikke kunne sammen og han smed mig ud da jeg fyldte 18 og hun valgte ham...nu har hun så søgt kontakt igen på fb og spurgt om hun må komme d. 22 aug. hun skriver at hun ikke håber jeg er sur da det jo er så mange år siden...virker bare ikke som om hun ikke er blevet mere voksen og har en masse undskyldninger fordi hun har fejlet både det ene og andet...ved ikke hvor interesseret i mig men nok bare vil se sit barnebarn...hvis hun skal komme den dag sørger jeg for maya ikke er hjemme....skal siges jeg for tre år siden prøvede at snakke med hende om de ting der var sket men hun gik stadig i blinde og virker til hun stadig gør det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal, skal ikke
  • #1   10. aug 2010 lyder lidt ligesom mig og min mors forhold

• #2   10. aug 2010 hva ville du så gøre hvis hun pludselig kontaktede dig

• #3   10. aug 2010 sige hun skulle holde sig væk hun har prøvet at kontakte mig men gider hende ik har ik set hende i 5 år nu så tror hun forstår jeg ik gider hende efter alt det hun har gjordt

• #4   10. aug 2010 Giv hende en chance, og tag den så derfra. Hvis hun ikke har forandret sig, så er det selvfølgelig ærgeligt og trist. Men syntes hun skal have chancen, ellers finder du måske ikke ud af det smiley Held og lykke

• #5   10. aug 2010 Ingen tvivl om, at det er en svær beslutning/ situation.
    Jeg havde heller ikke kontakt med min far i mange år (pga. druk), da min søster så fik hendes børn så jeg ham til deres fødselsdage, men snakkede ikke med ham som sådan.
    Da jeg blev gravid besluttede jeg mig for, at han skulle have chancen for at kende sit barnebarn og Liam skulle have chancen for at kende sin morfar. Han fik at vide, at han aldrig nogensinde skulle komme på besøg når han havde drukket, og det var det jeg sagde til ham. Det har han overholdt indtil nu, faktisk er han stoppet med at drikke dagligt, nu har han et normalt forbrug, dvs. han drikker et par øl til festlige lejligheder, og det er fint med mig, og Liam elsker sin morfar.
    Vi har aldrig snakket om de ting der skete for 15 år siden, men jeg har så også selv valgt, at jeg ikke vil bruge min energi på at gå og være sur, ked af det og skuffet, for jeg har vigtigere ting at bruge min energi på nu. Jeg tror heller ikke vi nogensinde kommer til at snakke om det, menjeg har heller ikke det store behov for det mere, for han er en god morfar for Liam.
    Nu ved jeg jo ikke alt, hvad der er foregået mellem dig og din mor, men kan det tænkes, at hun gerne vil komme på besøg for at snakke om tingene? det er jo ikke sikkert hun har lyst til at "snakke" om det over FB.
    Hvis du vælger, at det er i orden hun kommer på besøg, så synes jeg det er meget klogt at Maya ikke er hjemme, for så kan I have ro til at snakke om tingene. Så kan du jo vælge ud fra, hvordan den snak går, om det er en kontakt der skal fortsætte.

• #6   10. aug 2010 Syndes også en chance, det ville jo være dejligt vis noget var anderledes.. Syndes faktisk at det er fint at I bare er 2 så I kan snakke.. Håber alt det bedste for Jer.

• #7   10. aug 2010 syntes helt sikker du ska gi hende en chance når hun rækker h¨nden ud hun er din mor og syntes oz din datter har ret til sin mor mor.. og en dag er hun her ikk mere og så kan det jo være du måske fortryder og så fik i ikk chancen og så det for sent..

• #8   10. aug 2010 oki det startede med at hendes mand skrev og spurgte om jeg ikke ville ha kontakt med mor igen for nu var der gået så mange år og bla bla bla( mor ved intet om den besked) fint nok tænkte jeg og skrev tilbage til ham...men virker bare som om han ikke har ændre sig....skrev så til mot og hun skrev endelig forhun havde tit tænkt på mig og ville jeg også vide hvis jeg spurgte resten af den side af familien( som jeg så heller ikke snakker med) øhhhh hvis hun savner mig hvorfor valgte hun mig så fra og hvorfor har hun ikke taget kontakt? hva er det værste der ku ske når vi alligevel ikke snakkede sammen...virker ikke særlig interesseret. Den eneste grund til jeg tænker over det er maya....derudover mener min halvsøster så ( altså min mors anden datter) at det er min skyld vi aldrig kommer videre og laver rav i familien....fordi jeg siger fra overfor uretfærdig behandling??? sgu ked af at sige det men er sgu glad for jeg ikke ligner den selvoptaget del af familien.....

Kommentér på:
skal, skal ikke

Annonce