824 visninger
|
Oprettet:
Malena Aka *Miniovnen*
24. apr 2008 Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
24. apr 2008 Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Glæden ved graviditet {{forumTopicSubject}}
Jeg føler mig virkelig som en dårlig gravid lige for tiden.. Jeg er ikk særlig glad for det, og vil egentlig bare gerne ha den ud NU.. Jeg er bare træt af at have ondt og gå hjemme for mig selv hver dag.. Var altid glad for det i starten, men nu føles det mere som en belastning..
Hvordan finder man glæden ved graviditeten igen uden at det koster noget??
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 66
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Synes let man kan få et ambivalent forhold til sin graviditet. For på den ene side er det jo vildt fantastisk at skulle have børn, på den anden side er det nogle gange som om ens krop modarbejder en med vilje......
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
inde på mama.dk er der på forsiden også en liste over de 10 tabuer som de fleste kommer igennem men det er svært at tale om, fordi det er forventet at det hele skal være rosenrødt hele tiden.
dine hormoner raser jo også og ens humør svinger gevaldigt når man er gravid selvom man ikke tror det fordi det føles som en oprigtig følelse.
og jeg kan da fortælle dig at jeg også har haft mine knæk hvor jeg tudbrølede fordi jeg ikke kunne overskue det.
mine veninder har også syntes det var træls sidst i graviditeten hvor de gerne ville have det ud nu
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
men vi skal være glade for at vi ikke er elefanter de er gravide i 20 mdr..
godt det ikke er mig. selv om man føler sig som en elefant..
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
men du kan være ganske rolig. du bliver ikke spor mindre glad for den lille når først du har født af den grund. se det som en fase. forkæl dig selv med lækre varme bade og plej dig selv. flyd på sofaen til babara cartland eller hvad der fornøjer dig. heldigvis er det jo "kun" 9 måneder trods alt
jun 2008
aug 2008
Så er der mine arme og min mås, der bare er blevet temmeligt meget større mens jeg er gravid. Og min mand kmmer nogle gange med de der åndede bemærkninger "jeg glæder mig til du er tynd igen"......aaaaaahh.... tak. Det er ment som et plaster på såret, at jeg bliver tynd igen...jajajaj det ved jeg sq godt.....
Så er der det med at man ikke må noget som helst...min mand er officielt graviditetspoliti nr 1.... og jeg bliver vanvittig.
Eller den med at komme op af sengen om natten for at tisse ca mange gange. Og man pruster og stønner for at få luft bare man skal vende sig i sengen om natten....aaaaargh!
Eller at man lidt for tit bare lader tingene ligge hvis man taber noget, fordi det bare er for besværligt at samle det op igen. Det må manden samle op når han kommer hjem.......
aug 2008
Eller skal ind og ud af sin bil...især fordi manden har forsynet en med en ældre (god) bmw stationcar, der ligger lidt lavt, fordi den jo er sænket.
----------------dette er officielt en graviditets-brokke-tråd
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
manden siger jeg ikke må noget som helst, knapt nok løfte en 2 liters sodavand og jeg er ved at få spat af det... til gengæld siger han at han tror jeg taber mig..vægten stiger lige så stille men han kan se at jeg har fået tyndere ben og sådan
aug 2008
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
jun 2008
jeg må ikke engang køre med en lille rollovogn de der trilletasker. og hvis jeg har taget lidt frugt og et par juice i min taske må jeg helelr ikke. har vi været ovre og handle må jeg dårligt tage en mælk ihh altså
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Men forstå godt at man er ved at være træt og især når man har ondt og er meget besværet af det hele så er det sku knap så sjov..
Glæden ved graviditet