1.108 visninger
|
Oprettet:
*Lizette - Nu som mor til dejlige Liam <3 *
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Føde på Holbæk Sygehus {{forumTopicSubject}}
Jeg er så småt igang med at pakke tasken til sygehuset, nu tiden nærmer sig og når vi skal til Lalandia næste weekend..
Men så blir jeg i tvivl om hvad jeg skal pakke.. For læste en god tråd herinde med hvad tøj og noget folk havde pakket til den lille, men nu siger min veninde så at man ikke må ha andet end sygehusets tøj på når man er indlagt .. hverken mig eller baby.. er det rigtigt?? VIlle nemlig gerne at både mig og baby havde vores "eget" tøj på .. men gider da ikke pakke en hel masse hvis man ikke må det..
Har i ellers nogle gode råd til hvad man skal pakke når man skal føde i Holbæk??
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Så kan ikke se hvorfor du ikke må have jeres eget tøj på.
Synes denne side er fin...
http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/infoteket/barselstasken
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Tak for jeres svar .. synes det er forvirrende når hun så siger man ikke må have andet end deres tøj på af hensyn til bakterier og andet.. og det er selvfølgelig vigtigt at have hud til hud kontakt og det.. har det også bare bedst i mit eget tøj så tænker at det ville jeg også med lillemanden når det er
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg havde mit eget tøj på, men sov i hospitalets, da jeg blødte rimelig meget igennem om natten.
jeg brugte også deres kæmpeunderhylere hver dag - synes det var nemmere at bruge dem og smide dem til vask, frem for at pakke dem ned i tasken. (en af nætterne var jeg for langsom, og nåede KUN lige ud på badeværelset, da jeg altså tissede i bukserne,, og så var det altså dejlig rart bare at smide dem til vask og tage nogle nye)
på roskilde ser de i øvrigt helst at man har "rigtigt" tøj som lange bukser, eller morgenkåbe på på gangene - af hensyn til de andre.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Undrede mig bare om man måtte ha eget tøj på eller ej..
Føde på Holbæk Sygehus