{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

allerede træt af og være gravid... {{forumTopicSubject}}

jaaa overskriften siger jo sig selv...
er ved og blive sindsyg her.... er så træt af denne gravidtet og ville ønske min prinsesse var stor og klar nok til og komme ud.... keder mig ekstremt ved bare og ligge ned konstant så idag prøvede jeg og tage med min mand ned og handle hvilket kun første til svimmelhed og følelsen af og skulle besvime plus hedetur....

håber virkelig min jm vil gå med til og sætte mig igang i uge 38... skal jo til jm den 7...
hvad med jer andre hvor er i med jeres følelser omkring det og være gravid lie pt...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allerede træt af og være gravid...
  • #2   31. okt 2011 anett jaaa jeg kan godt følge dig i hvorn du føler når du kender så mange der er knap så heldige.... jeg tror at hvis jeg havde nogen omkring mig der gik gennem den slags ville jeg måske også se lidt anderledes på det men alle dem jeg kender omkring mig der er gravide har det bare super og uden noget så har bare virkelig svært ved og nyde det mere..... priser mig dog lykkelig for jeg også kan blive gravid for min far kone havde kk ´nemt ved det med deres første....

• #4   31. okt 2011 Bækkenløsninger er også forskellige i grad. og hvis man er så gravid at man ikke engang kan lege med sit andet barn forstår jeg det udmærket smiley

Jeg har det skide godt, min BL er endelig gået 'i stå' indtil videre. og de smerter jeg nu engang har melder sig typisk efter Nena sover. jeg tror de er der hele dagen, jeg er bare god til ikke at tænke over dem fordi der er så meget der skal gøres, så de nemmere at ignorere. men det resultere jo så også i nogle voldsomme nætter til tider.

• #6   31. okt 2011 nadiaa du har såevigt ret i at det findes i forskellig grad min bl bliver være og værre jo længere hen jeg kommer og det går rigtig meget ud over min lile familie.....

kan godt følge jer andre også jeg ville ønske jeg også staadig havde glæden over at være gravid....

kan også godt forstå dem der savner og være gravid det gjorde jeg også efter jeg havde født min første søn...

• #7   31. okt 2011 jeg har svaret i gruppen smiley

• #9   31. okt 2011 tania du er heldig at du ku nyde det på trods af alt.... det eneste jeg må nu er og ligge i min seng..... har en mand der tager sønnen heldigvis og oven i det bærer han mig hver gang jeg skal på wc... det er altså ret belastende og træls at det er nået dertil....

• #11   31. okt 2011 marlene så r det også helt forståeligt du nyder det på trods af al....

tania ville bare sådan ønske jeg ku have det liie som diiig... ville være så lækkert...

• #12   31. okt 2011 marlene jaaaa det og få sin prinsesse i armene er noget af det eneste der får mig til holde ud liiie pt... glæder mig sådan til og møde hende...

• #13   31. okt 2011 ella jaaa selvfølgelig kommer vi til og savne det... jeg savnede det så meget efter jeg fødte min søn at jeg var grædefærdig flere dage i træk over det....'
    men det ændrer desværre ikk på at jeg liiie pt er dødtyræt af og være gravid denne gang... men oki jeg har også lidt i hele denne graviditet af både det ene og det andet og hvad vd jeg... det er dog en længere historie

• #14   31. okt 2011 Jeg nyder fuldt ud at være gravid, :o) Glæder mig til at han kommer ud, men jeg nyder den sidste tid fuldt ud selvom jeg har gået hjemme siden uge 15 smiley

• #15   31. okt 2011 Jeg synes man skal tage sig sammen og tænke på at man selv bestemmer at blive gravid og så ved man det kan blive hårdt og ja det må man sku bare tage med !! Ja det lyder hårdt - men ja man vælger selv at blive gravid og man ved det ikk altid er en drøm !!!!!!!!!

Jeg ved hvad jeg taler om - jeg var så ked af det til sidst at jeg bare tiggede og tiggede - men til sidst kunne jeg godt se hvad lægerne mente med de skulle blive derinde til de var klar. og ja din bebs kommer når den er klar om det er nu eller om det er 42+ synes man skal tænke på baby istedet for sig selv.

så må man finde på ting at lave selvom det er fra sengen eller sofaen !!!

• #16   31. okt 2011 Jeg var syg under hele min graviditet og lå på sofa 24/7 når jeg ikke var til kontrol på dgl og læge... Var til kontrol min hver 2 dag på fg... Jm og fødsels lægen sagde til mig, at de kun sætte det i gang før tid hvis de mente det var til skade for barnet eller moderen at man gik længere, men ikke pga graviditets gener

• #17   1. nov 2011 mor til vigga og silja ta dog liie en slapper... jeg har ikke brug for blive skudt ned på den måde der....
    jeg skriver herinde fr og få lidt støtte og hjælp til og netop at olde ud så længe som muligt og prøve at holde glæden oppe og det hjælper du da ihverfald ikke til tværtimod... du aner jo tydeligt intet om hvor slemt det rent faktisk er her hos mig så i stedet for bare og antage at jeg piver lidt hvad så med o spørgehvad der gør det så hårdt for mig for så skal jeg med glæde fortælle dig det.....

• #18   1. nov 2011 ella tak for din støtte det er rar der er nogen der vil støtte en lidt..

• #19   1. nov 2011 Hvis man er van til at lave en hele masse, og ikke er typen der kan slappe af i længere tid, så forstår jeg godt hvis det hele bliver træls og man ikke må/kan andet end at ligge ned. Men Diana se det fra den positive side, der er ikke så længe igen til at der kommer en vidunderlig pige ud, hold ud smiley Gør noget godt for dig selv smiley Kun du måske prøve at tag i svømmehallen? det kan være du ikke for gener ved det, og nyder det smiley
    Krydser finger for at du kommer til at nyde det lidt mere :o)

• #20   1. nov 2011 maria mange tak det var pænt skrevet... jeg ville ønske at jeg kunne tage i svømmehallen eller bre til frisøren eller noget i den stil... men jeg kan ikk engang gå på wc af mig selv... har min mand til og bære mig derud og tilbagei sengen hver eneste gang... når jeg skal frem og tilbage til undersøgelser bliver jeg kørt fordi det gør alt for ondt og bruge kroppen... jeg hader og ligge stille og jeg hader det endnu mere fordi jeg savner og lege med min søn på lidt over 2 år.... så liie pt er det svært for mig og se de lyse sider.... sys 12 uger endnu er lang tid.... den eneste glæde jeg har ved det hele e tanken om at få min med garanti smukke datter ud... og liie nu føles det som at jo hurtigere det ske jo bedre.. selvfølgelig ønsker jeg at hendes helbred vægt o str er til det først.... men ud over det kan jeg nærmest ikk vente...

Kommentér på:
allerede træt af og være gravid...

Annonce