1.275 visninger
|
Oprettet:
allerede træt af og være gravid... {{forumTopicSubject}}
jaaa overskriften siger jo sig selv...
er ved og blive sindsyg her.... er så træt af denne gravidtet og ville ønske min prinsesse var stor og klar nok til og komme ud.... keder mig ekstremt ved bare og ligge ned konstant så idag prøvede jeg og tage med min mand ned og handle hvilket kun første til svimmelhed og følelsen af og skulle besvime plus hedetur....
håber virkelig min jm vil gå med til og sætte mig igang i uge 38... skal jo til jm den 7...
hvad med jer andre hvor er i med jeres følelser omkring det og være gravid lie pt...??
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 185
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
diana, tror virkelig der skal mere til, ? at blive sat igang..
jeg har heller ingen tålmodighed meen vil hellere selv gå i gang end at blive sat igang.. prøvede jeg sidst...med ve-drop...
lider af kvalme, træthed,svimmelhed,halsbrand og hede"slag" .. ja og så kaster jeg op HVER morgen,, har bækkenløsning og går sygemeldt med stråling ned i benet,, har været afsted 2 dage i denne graviditet - men ved i hvad? jeg syntes nu ikke jeg føler mig så gravid taget i betragtning at jeg snart er 30+.. jeg syntes det er dejligt at være gravid
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
det er dejligt og høre du kan nyde din graviditet på trods af alt hvad du går igennem....
dog har jeg det ikk bedre end diiig jeg har to gange idag været tæt på og besvime hvilket ikke er så skide godt... har haft børneepilepsi og venter stadig på svar for om det er fortsat op i min voksenalder..... så er jo ikk kun bekymret for mig selv men også for prinsessen hvis jeg pludselig skulle falde om pga besvimelse... det kan jo ske alle steder og på alle tidspunkter... det er en af mange grunde til jeg gerne vil sættes igang....
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 222
jun 2009
trine mange tak for de søde ord.... håber for dig a du fortsat vil have en delig graviditet
feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
Jeg nyder at være gravid. Har ingen gener....
jun 2009
i er så dejlige alle sammen...
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
jun 2009
allerede træt af og være gravid...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside