{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

frustreret over kommunen {{forumTopicSubject}}

hej piger kan godt være det bliver noget rod men det er måske os lidt forvirrende .

jeg meldte mig i foråret til teknisk skole og en uge efter fandt jeg ud af jeg var gravid, skønt da vi jo havde prøvet halvandet år, så aftaler med vejlederen på skolen som er en super sød dame at jeg prøver at se hvor længe jeg kan holde til det da det meget køkken og stå op da jeg er ved at tage grundforløbet til ernærringsass.

jeg har så egentlig haft en rimelig problemfri graviditet jeg har haft fravær når jeg har haft læge aftaler og scanninger men nu er det så jeg er gået ned med bækkenløsning og skambensløsning og min læge sygemeldte mig tre dage og oven i det skulle jeg begynde på akupunktur og jeg ville få mere og mere fravær og jeg har svært ved at følge med hvis jeg ikke får det hele med ..
jeg aftaler så med vejlederen at nu må jeg erkende jeg ikke kan mere da jeg er helt færdig bare ved at kører den halve time i skole at jeg kunne sidde og hyle fordi det gør så ondt ..
vi aftaler jeg melder mig ud også melder jeg mig ind til at starte der hvor jeg sluttet da det godt kunne lade sig gøre, hvilket jeg syntes var perfekt.

nå skal jo så have penge et andet sted fra , så går ned på kommunen og søger kontanthjælp som hun rådet mig til på skolen, og nu starter der da for først et helved ,
nede på kommunen får jeg smækket i hovedet at jeg jo ikke BARE kan stoppe og begynde på kontanthjælp, øh hvad skulle jeg ellers når jeg ikke har fået andet at vide fra skolen om mine muligheder.

hun var så sur på mig nede på komunen over at jeg ikke havde søgt orlov på SU så jeg fortsatte på SU. - hm hvordan skulle jeg det da der ikke var nogen der havde fortalt mig at man kunne det. nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre
har termin den 8 februar og ved ikke hvor jeg står økonomisk , det var SLET ikke sårn her jeg havde forstillet mig det skulle starte - oveni står vi og ikke ved hvor længe vi kan bo her hvor vi gør, da den gård vi bor på og kæresten arbejder på er sat til salg , hvilket vi fik at vide for en halvanden uge siden og der kommer de første og kigger på den imorgen

jeg er simpelthen ved at gå ned over det hele -

Beklager længden men kunne ikke rigtig korte det ned ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frustreret over kommunen
Kommentér på:
frustreret over kommunen

Annonce