{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

jeg er sindsyg.... {{forumTopicSubject}}

jeg er jo en oldsag i forhold til de fleste af jer herinde smiley
Anton er mit 4.barn ( han har tre (hel)søstre på 13,16 og 19 år) og han er mit sidste !!!!! jeg har bare voldsomt lyst til at få en til - sådan noget skidt i min høje alder.
alle i min omgangskreds siger "så få da en til" men jeg kan jo ikke blive ved - men skruk det er jeg !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er sindsyg....
  • #1   18. okt 2008 hva`fedter du for Asbjørn mor !!!!! overskud har vi masser af - og egentligt jo også lyst men jeg bør jo være fornuftig og "nøjes" med Anton som det jo var planen..... han skulle jo lige være et sidste luksusbarn

  • #2   18. okt 2008 Bonnie*A* A
    Hva siger manden..? Hvis han har det på samme måde, så ville det da være fint smiley


  • #3   18. okt 2008 Min mening vil være, hvis du skal have en mere, så skal det være nu ellers bliver det for sent. Barnet risikere at blive drillet med jeres alder i skolen.når barnet er 20år så er du og din mand så og så gamle i forhold til....ja tanker i den dur burde du overveje og det gør du sikkert også. Min alders grænse for nybagte forældre er 45år.

  • #4   18. okt 2008 det var min mand der startede med at sætte grillen i hovedet på mig.

    ja det skulle være NU hvis det skulle være........og er enig at 45 er for gammel og måske faktisk også min egen alder.......men alligevel...

    min mor var 44 da hun fik mig og jeg har aldrig været ked af hendes alder men hun var også skide frisk


  • #5   18. okt 2008 så syntes jeg da at i skal gøre det...
    Og hvis de evt. kommer til at føde om 1år, så vil den lille nye og Anton også få en del ud af hinanden og Anton ikk føgle sig som "enebarn", når dine pger flytter hjemmefra...


  • #7   18. okt 2008 maschas mor... sådan er det også hos mig - jeg har 6 ældre søskende som er mellem 4-23år ældre end mig.

    jeg er allermest knyttet til mine søstre der er 16 og 18 år ældrer end mig og jeg kan se ( og glædes) ved, at det ser ud til Anton får et nært forhold til sine søstre også - den ældste på 19 er forøvrigt flyttet hjemmefra.....


  • #9   18. okt 2008 jeg syntes ikke du er sindsyg jeg kender en der fik sin første da hun var 42 år. så hvis du gerne vil ha en til så skal du da gøre det

  • #10   18. okt 2008 altså hvis både du og manden gerne vil have en til så syntes jeg bestemt i skal gøre noget ved det nu... og hvis jeg forstår dig rigtigt så vil du meget gerne have en mere, og du vil virkelig fortryde om 5 år at du ikke fik en til, så jeg syntes bestemt i skal gøre noget ved nu....

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #11   18. okt 2008 Synes da bestemt du skal springe ud i det, hvis det er det din mand og dig ønsker. Jeg er selv efternøler. Min mor fylder 60 her snart og jeg er selv lige blevet 21år. -Hun plejer altid at sige, at jeg har holdt hende ung og det er jo ikke dårligt:-D

  • #12   18. okt 2008 Jeg synes det er rigtig dejligt at læse dit idnlæg, jeg synes det er fedt at du overvejer at barn mere, det viser jo bare hvor emget glæde børn bringer emd i ens liv, og jeg synes da bare I skal prøve når I nu har mulighederne og lysten!!!

  • #13   18. okt 2008 Hvad siger dine piger til det ?

  • #14   18. okt 2008 Det er et ønske både dig og din mand har, i føler begge i har overskudet til en lille mere og har i det sådan skal alder jo ikke sætte en stopper for det og så "gammel" sorry er du jo heller ikke... Jeg vil bare sige hvad venter i på.... Gør det. :o)

    Held og lykke med den endelige beslutning.

    Kh Kristina


  • #15   18. okt 2008 min meninge så synes jeg din alder er for høj til flere børn desværre.. og du har jo en del skønne børn , er det ikke nok?

  • #16   18. okt 2008 hej bonnie..
    jeg sys du skal gøre hvad du og din mand føler for..
    hellere nu end du fortryder om 2 år, for så begynder det efter min mening at være sent..
    men alder er bare et tal nogen på 40 virker gamle mens andre kan være helt friske og ungdommelige..


  • #17   18. okt 2008 min mors veninde har en knægt på to år nu.. og hun er 48.. så jeg sys ikk det er for gammelt.. men det skal gøres inden der kan være en masse i vejen med barnet fordi det bliver for sent.. men hop ud i det.. men hvis du ikke er sikker er det bedre at lade være.. smiley

  • #18   18. okt 2008 gør hvad du føler for alder er kun noget der stå på et stykke papir

  • #19   18. okt 2008 Tanja J: mine piger ville elske det - ingen tvivl om det

    christina 14-1 uge henne: jo jeg har jo "en del" børn - og jo det burde være nok.


    til resten af jer:

    Det kommer virkelig bag på mig at I bakker det op - jeg troede virkelig at jeg ville få den med "du er for gammel" men som jeg læser det er det kun en enkelt, resten siger "go for it" så nu arbejder min
    hjerne da virkelig på højtryk med for og imod..........


  • #20   18. okt 2008 ja jeg ved ikke med de andre, men jeg er da lidt nysgerrig- så når du er færdig med at tænke så vil jeg da gerne vide om der kommer flere..

  • #21   18. okt 2008 personligt synes jeg det er for sent,og når du har nogle børn i forenvejen,så nyd du dem i stedet,og brug tiden på dig selv om nogle år,når de er flyttet hjemmefra,det er min mening

  • #23   19. okt 2008 Vi bliver ældre og ældre i dag og som en sagde i et andet indlæg så er 40'erne i dag de nye 30'ere.

    min mor er 43 eller 44 og har lige fået Naja for 6 mdr siden med min far der er i mit album. Hun er også en gevaldig efternøler men nu er jeg selv gravid så nu bliver Naja ikke alene alligevel! Dejligt at de to kan få glæde af hinanden. Naturen har sat sin egen grænse og hvis du er frisk synes jeg godt du kan få en mere hvis du ikke venter flere år. Skynd dig da at få den glæde, og Anton vil sikkert takke dig -og barnet selv der får Anton ved siden også. Tror de vil være glade for at de har en på nogenlunde samme alder.

    og hvis emnet kommer op med bedsteforældre så kan man ikke regne med det. Min mor var 22 da hun blev gravid med mig og min far var omkring 26 og jeg har ingen bedsteforældre tilbage overhovedet. Halvdelen nåede jeg aldrig at kende.

    min kærestes mor var omkring de 40 da hun fik ham og ligeså hans far, men han har allesammen, minus farmor.

    Klø på! Det vil være en stor glæde for dig, så hvorfor ikke tage den? du har så meget godt at give af og Anton vil også få gavn og hvis manden er frisk på det så ser jeg intet galt i det


  • #24   19. okt 2008 Jeg har andet steds herinde udtalt, 42 er imø toppen, så jeg mener godt du kan nå det smiley så er du 60 når dit barn fylder 18 og flytter hjemmefra.
    Det syns jeg er grænsen for hvad man kan byde sit barn mht at være frisk nok til at lege med barnet og hvis de stadig skal have lidt bedsteforældre tilbage de kan nå at få glæde af og sådan smiley

    så gå du bare igang smiley


  • #25   21. okt 2008 hmmmm tænke tænke tænke.........................

Kommentér på:
jeg er sindsyg....

Annonce