Kæresten + baby? {{forumTopicSubject}}
Ja, kom bare til at tænke over hvordan I har det overfor manden efter I har fået børn?
Altså tænker sådan med hensyn til at de tager ud med kammerater osv?
Bare fordi der går en pige på min skole, hun er lige startet op efter barsel og hendes kæreste må SLET IKKE gå ud med vennerene osv, hvis han skal ud, skal de gå ud sammen osv..
Herhjemme har jeg det fint med hvis manden vil noget bare det ikke er HVER dag i HVER weekend, og så skal der også bare være plads til at jeg også kan tage ud med veninderne.. Jeg synes faktisk vi er meget gode til at få det til at fungere, men det er måske også fordi hverken Anders eller jeg har lysten til at tage ud i byen heletiden??!
Hvordan har I det?
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Det er jeg ikke... min kæreste må gerne tage ud, han gør det så heller ikke ret tit.
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Ham og Oliver har også været i Silkeborg og se fodbold et par gange uden mig.
Jeg har også været ude et par gange selv, men vi bruger mest bare weekenderne sammen herhjemme.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Men det ville han heldigvis heller aldrig fordi jeg heller ikke så tit gør det..
Vi tager også meget ud sammen til venner osv, men der er Oliver også med og leger med venners børn osv! ..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
Min kæreste må os godt gå ud hvis han vil men nu sidder de for det meste bare og spiller når de er sammen og hvis de endelig går ud er det for at spise og bowle eller bio og det er da dejligt at kunne noget hver for sig
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Så længe det ikke er hver weekend, ja så synes jeg faktisk bare det er rart at være lidt alene hjemme!
Og ja, så skulle det jo helst gå den anden vej også, så kvinderne også får "lov" til at komme ud!
dec 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 69 Svar: 1.415
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men igen vi går ikk så tit ud og det er ikk noget vi gider faktisk.. dog drikker han sidste gang i feb fordi jeg skal med til en fest i marts og der kan jeg ikk køre hjem. så han har sagt sådan er det bare så må vi bare ses med dem uden at drikke
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Jeg gider så ikke rende i byen osv. men kan godt få lyst til at tage på weekend hos f.eks. min mormor og morfar og når Baby kommer ud skal baby da med (jeg har jo brysterne/mælken)
Han tager indimellem på langtur til udlandet med min bonus far eller til traktortræk med gutterne, og hvis jeg ikke gider med fa så er det bare det.
Men omvendt så laver vi også mange ting sammen, men både han og jeg får kuller hvis vi er sammen 24/7 selvom vi har et super dejligt forhold. Jalousi er ikke noget vi behøver gå op i, for vi ved hvor vi har hinanden
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Hvor oftes tager han ud? Så oftes som han kan... Det vil sige han HVER weekend er ude og ses med sine kammerater.... Jeg vil ikk forbyde ham det på nogen måder.... og i sidste ende er det ham der taber... Det er ham der går glip af børnene mens de er små....
Kæresten + baby?