{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Kæresten + baby? {{forumTopicSubject}}

Ja, kom bare til at tænke over hvordan I har det overfor manden efter I har fået børn?

Altså tænker sådan med hensyn til at de tager ud med kammerater osv?
Bare fordi der går en pige på min skole, hun er lige startet op efter barsel og hendes kæreste må SLET IKKE gå ud med vennerene osv, hvis han skal ud, skal de gå ud sammen osv..

Herhjemme har jeg det fint med hvis manden vil noget bare det ikke er HVER dag i HVER weekend, og så skal der også bare være plads til at jeg også kan tage ud med veninderne.. Jeg synes faktisk vi er meget gode til at få det til at fungere, men det er måske også fordi hverken Anders eller jeg har lysten til at tage ud i byen heletiden??!

Hvordan har I det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten + baby?
  • #1   30. jan 2011 Tror hun må være jaloux...
    Det er jeg ikke... min kæreste må gerne tage ud, han gør det så heller ikke ret tit.


  • #2   30. jan 2011 Martin er sjældent ude, men det er ikke fordi jeg forbyder ham at tage afsted. Han er ude når der er noget med fodbold. Afslutning eller andet i den stil. Og en enkel gang eller to har han været i byen i Silkeborg hvor han kommer fra uden jeg har været med.
    Ham og Oliver har også været i Silkeborg og se fodbold et par gange uden mig.

    Jeg har også været ude et par gange selv, men vi bruger mest bare weekenderne sammen herhjemme.


  • #3   30. jan 2011 min mand må gerne tage ud al det han vil, men hans venner droppede ham desværre dengang vi fandt sammen og han blev familie far

  • #4   30. jan 2011 Nej præcis.. Jeg ville også blive tosset hvis Anders pludselig forbød mig og ta' ud med veninderne eller på en bytur med dem! ..
    Men det ville han heldigvis heller aldrig fordi jeg heller ikke så tit gør det..

    Vi tager også meget ud sammen til venner osv, men der er Oliver også med og leger med venners børn osv! ..


  • #5   30. jan 2011 altså jeg har sagt til manden herhjemme at han ikk skal drikke sig fuld osv fordi jo tættere vi kommer på termin osv - men når de er født skal han nok få lov at drikke sig fuld igen. det er han helt oki med. dog har jeg første ret på bytur først *G*

  • #6   30. jan 2011 (22+0) - Ej, det kan jeg godt forstå.. Anders ville heller ikke noget som helst faktisk da jeg var tæt på min termin, det var dejligt... Puha, tænk hvis man får veer osv og manden render bare rundt og er stang bacardi.. Hahaha sikke et cirkus altså.. smiley

  • #7   30. jan 2011 så må manden tag og få sig nogle nosser og sige fra, det er hans egen skyld! hun er van til at kunne hudse med ham og gør det indtil han kan finde ud af at sige fra smiley

    Min kæreste må os godt gå ud hvis han vil smiley men nu sidder de for det meste bare og spiller når de er sammen smiley og hvis de endelig går ud er det for at spise og bowle eller bio smiley og det er da dejligt at kunne noget hver for sig smiley


  • #8   30. jan 2011 Afsted med de mænd smiley
    Så længe det ikke er hver weekend, ja så synes jeg faktisk bare det er rart at være lidt alene hjemme!
    Og ja, så skulle det jo helst gå den anden vej også, så kvinderne også får "lov" til at komme ud!


  • #9   30. jan 2011 Min mand må os godt gå ud .. Men vi gør det sjældent.

  • #11   30. jan 2011 ja her går vi stortset heller aldrig i byen, men det sker dog indimellem, og intet problem der. størstedelen af min mands venner er desv. også faldet fra efter han er blevet far

  • #12   30. jan 2011 Ja har sagt hvis han gjorde det - så måtte han ikk komme med på fødestuen *G* men han forstod mig godt og han har os aflyst en fodbold tur i starten af april - da vi gerne vil være så tæt sammen og på sygehuset efter uge 30 hvis nu.. sådan har vi aftalt og han sagde selv det var det bedste.

    Men igen vi går ikk så tit ud og det er ikk noget vi gider faktisk.. dog drikker han sidste gang i feb fordi jeg skal med til en fest i marts og der kan jeg ikk køre hjem. så han har sagt sådan er det bare så må vi bare ses med dem uden at drikke smiley


  • #13   30. jan 2011 Her er da altså frit om han vil ud en dag eller 2... Og det samme gælder for baby og jeg.
    Jeg gider så ikke rende i byen osv. men kan godt få lyst til at tage på weekend hos f.eks. min mormor og morfar og når Baby kommer ud skal baby da med (jeg har jo brysterne/mælken) smiley
    Han tager indimellem på langtur til udlandet med min bonus far eller til traktortræk med gutterne, og hvis jeg ikke gider med fa så er det bare det.
    Men omvendt så laver vi også mange ting sammen, men både han og jeg får kuller hvis vi er sammen 24/7 selvom vi har et super dejligt forhold. Jalousi er ikke noget vi behøver gå op i, for vi ved hvor vi har hinanden smiley


  • #14   30. jan 2011 Pyha, hvor meget for manden her lov at tage ud.... Tja, så oftes som han har lyst... Det er ikk mig der holder på ham i hvert fald...

    Hvor oftes tager han ud? Så oftes som han kan... Det vil sige han HVER weekend er ude og ses med sine kammerater.... Jeg vil ikk forbyde ham det på nogen måder.... og i sidste ende er det ham der taber... Det er ham der går glip af børnene mens de er små....


Kommentér på:
Kæresten + baby?

Annonce