{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Angst for for tidlig fødsel igen.. {{forumTopicSubject}}

Tristan er jo født 7 uger før termin, og nu hvor vi så småt nærmer os 32+5 (er kun 26+1 i dag) blir jeg mere og mere angst for at skulle føde for tidligt igen... Jeg er super mega obs på de signaler min krop sender, og tror oss jeg overfortolker nogle af dem.. Men kan bare ikk slå tanken ud af hovedet.. Jeg stresser en del for tiden, da der er kuks i min su, så vi er lidt bagud økonomisk og vores udlejers kone er blevet en rigtig sur ko den sidste tid.. Jeg sidder mest bare inde for mig selv for at undgå hende... Orker bare ikk at sku blive skældt ud over ingen ting.. smiley

Sku bare ud med det og håber da at der er nogen der har lyst til at berolige mig lidt mht min angst om at føde for tidligt igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst for for tidlig fødsel igen..
  • #1   9. aug 2012 Jeg kan udemærket godt forstå dig.
    Jeg tror heller ikke jeg tør blive gravid igen. - ikke flere babyer til mig under 1000 gram.

    Men når det er sagt, og du er så langt henne som du er - så tror jeg bare du skal have tiltro til at din krop har styr på det smiley


  • #2   9. aug 2012 Jeg har slet ingen angst haft i forbindelse med at blive gravid igen.. Vi fik en perfekt baby, bare 7 uger for tidligt.. Han fejler absolut intet den dag i dag og han blir snart 4.. Ved godt inderst inde at der ikke er noget galt, men jeg tør bare ikk rigtig tro på det..

  • #3   9. aug 2012 Jeg fødte Malthe i uge 36 og han klarede sig flot !!! Han er med i dag og fejler bestemt heller intet dog er han ikke glad for høje lyde men det er jo småting smiley

    Da jeg bleb gravid med Mikkel som nu er 6 mrd ...... var jeg bare angst og var bange for at jeg ville endnu før denne gang !!! Jeg havde heldigvis en sød JM som godt kunne forstå mig så jeg fik ekstra scanninger hvor de holdt øje med min livmoderhals osv OG DET HJALP smiley dog var jeg først 100 % afslappet den dag jeg kom over de 36 uge ..... der slappede jeg først rigtig af !!! Mikkel kom så i uge 37+6 så jeg holder bare ikke på de små tiden ud eller over !!! Han var så også den sidste og jeg er glad for mine 2 solstråler smiley

    SÅ jeg føler med dig smiley Snak med din JM


  • #4   9. aug 2012 Stine - Har skam snakket med hende om det, og vi skal til ekstra scanning den 11/9.. Var ved lægen i går, og han sagde oss at alt var fint og jeg ikke skulle stresse over det.. Synes bare det er hamrende svært..

  • #5   9. aug 2012 Ja det er rigtig svært smiley du falder først til ro når du har noget din egen milepæl !!!

  • #7   9. aug 2012 Jeg havde også en turbo fødsel med Malthe ...... det tog 4 timer fra den første vee til han var ude ......

Kommentér på:
Angst for for tidlig fødsel igen..

Annonce