Jeg føler mig så dejlig ukompliceret heldig :D {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg føler mig virkelig som et heldigt menneske. Jeg er 35+1 i dag og har stadig ingen problemer eller gener der begrænser mig.
Jeg har i dag været ude at gå 7 km i rask trav. Den anden dag red jeg min hest 1 time på en skøn tur med en smule trav og ellers skridt. 20 km på cykel er heller intet problem - og jeg overhaler faktisk stadig en del
Jeg speeder rundt - næsten som en ikke-gravid. Helt ærligt synes jeg min krop får det bedre og bedre her i de sidste uger (fra uge 31/32 af - havde det bestemt også fint indtil da).
Baby sparker og får hikke flere gange dagligt - så masser liv og glade dage er der også inde hos hende.
Jeg sidder alene her en mørk blæsende oktoberaften og føler mig bare så priviligeret på trods af jeg har "halvvejs" influenza.
Eneste øgede "gene" jeg oplever er at jeg skal tisse 1 gang i timen om dagen - men vælger også at se positivt på det - jeg får set en masse kundetoiletter rundt omkring 8-) Så ved jeg hvor de er til når min lille babypige engang er blevet et par år og renlig.
Tja, hvad det her indlæg skal - blot fremkomme med pointen at de sidste måneder ikke behøver være mega hårde og op ad bakke.
Så det er en lille lysstråle historie jeg håber vil skinne på mange af jer andre når I når hen i de sidste måneder
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 99 Svar: 812
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Jeg har dog fået lidt af en hammer i hovedet efter at have oprettet indlægget I nat vågnede jeg ved det føltes som om hele min venstre side omkring ballen og det nederste af ryggen krampede = jeg kunne "kun" gå rundt - ikke ligge eller sidde. Sådan forsatte det med 30-60 min. mellemrum hele natten Jeg har ellers en høj smertetærskel, men kunne ikke lige sove fra det.
Nu her i dag kommer der heldigvis bare nogle små jag - som plukveer der bider lidt mere til end når man normalt nærmest ikke kan mærke dem. Altså lidt ala optræk til mens.
Jeg er med andre ord lidt spændt på at høre hvad min jordmor har at sige imorgen formiddag 8-)
Det i ryggen er ikke iskias-nerven der er hoppet i klemme, det har den nemlig være i højre side, så det ved jeg hvordan føles. Det her var markant anerledes.
Håber det måske er baby der er sunket ned og stå fast på bækkenbunden - men tror bare det er min krop der bare skal spille mig et puds.
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Jeg er dog spændt på hvad JM siger imorgen - nu har det nevet i lænd og den nederste del af maven i 3 timer - ret regelmæssigt. Tror ikke på det har noget med veer at gøre - er bare nysgerrig på hvad det så er.
Jeg er ikke en pivet en - synes ikke det gør meget andet end at kilde lidt kraftigt når man bliver borret ved tandlægen (uden bedøvelse selvfølgelig) - så er derfor lidt spændt på om det er noget alligevel.
De sidste uger her er altså spændende Der sker hele tiden nye ting med ens krop den aldrig har gjort før. Jeg får da følt noget mere efter den end normalt - alene af den grund at det jo pt. ikke kun er min krop - men på sin vis også babys
Jeg føler mig så dejlig ukompliceret heldig :D