{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Tilmeldt:
1. mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Jeg føler mig så dejlig ukompliceret heldig :D {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg føler mig virkelig som et heldigt menneske. Jeg er 35+1 i dag og har stadig ingen problemer eller gener der begrænser mig.

Jeg har i dag været ude at gå 7 km i rask trav. Den anden dag red jeg min hest 1 time på en skøn tur med en smule trav og ellers skridt. 20 km på cykel er heller intet problem - og jeg overhaler faktisk stadig en del smiley

Jeg speeder rundt - næsten som en ikke-gravid. Helt ærligt synes jeg min krop får det bedre og bedre her i de sidste uger (fra uge 31/32 af - havde det bestemt også fint indtil da).

Baby sparker og får hikke flere gange dagligt - så masser liv og glade dage er der også inde hos hende.

Jeg sidder alene her en mørk blæsende oktoberaften og føler mig bare så priviligeret på trods af jeg har "halvvejs" influenza.

Eneste øgede "gene" jeg oplever er at jeg skal tisse 1 gang i timen om dagen - men vælger også at se positivt på det - jeg får set en masse kundetoiletter rundt omkring 8-) Så ved jeg hvor de er til når min lille babypige engang er blevet et par år og renlig.

Tja, hvad det her indlæg skal - blot fremkomme med pointen at de sidste måneder ikke behøver være mega hårde og op ad bakke.

Så det er en lille lysstråle historie jeg håber vil skinne på mange af jer andre når I når hen i de sidste måneder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig så dejlig ukompliceret heldig :D
  • #2   7. okt 2012 Sådan havde jeg det også de sidste mange uger, faktisk efter jeg blev sygemeldt. smiley

  • #3   7. okt 2012 Hvor er det dog dejligt at høre smiley Jeg har også en skøn graviditet indtil videre. Ingen problemer overhovedet smiley (Og håber det forbliver såddan hehe)

  • #4   7. okt 2012 Skøn graviditet her også smiley det er bare dejligt at man ikke har døjet med alt det som man kan komme ud for i en graviditet smiley

  • #5   7. okt 2012 Ja det er en ønske graviditet. Jen kan kun misunde dig, os sige du skal nyde det det må være helt fantastisk at have så stort en overskud.

  • #6   7. okt 2012 Dejligt indlæg.... smiley

  • #7   7. okt 2012 ønsker mig inderligt sådan en graviditet næste gang smiley

  • #8   7. okt 2012 Ha ha godt jeg ikke læste dette indlæg da jeg var gravid ! Fuck jeg ville være misundelig smiley men ønsker mig BESTEMT sådan en graviditet næste gang smiley

  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #9   8. okt 2012 Jeg håber for alle de kan få lov at opleve sådan en graviditet smiley Det er nemt at være gravid så.
    Jeg har dog fået lidt af en hammer i hovedet efter at have oprettet indlægget smiley I nat vågnede jeg ved det føltes som om hele min venstre side omkring ballen og det nederste af ryggen krampede = jeg kunne "kun" gå rundt - ikke ligge eller sidde. Sådan forsatte det med 30-60 min. mellemrum hele natten smiley Jeg har ellers en høj smertetærskel, men kunne ikke lige sove fra det.

    Nu her i dag kommer der heldigvis bare nogle små jag - som plukveer der bider lidt mere til end når man normalt nærmest ikke kan mærke dem. Altså lidt ala optræk til mens.

    Jeg er med andre ord lidt spændt på at høre hvad min jordmor har at sige imorgen formiddag 8-)
    Det i ryggen er ikke iskias-nerven der er hoppet i klemme, det har den nemlig være i højre side, så det ved jeg hvordan føles. Det her var markant anerledes.

    Håber det måske er baby der er sunket ned og stå fast på bækkenbunden - men tror bare det er min krop der bare skal spille mig et puds.


  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #12   8. okt 2012 Det tror jeg også det har været Dina smiley Tænkte at det jo gav god mening, hvis lillepigen er skvattet længere ned i bækkenet (det har det føltes som om hun overvejede et par dage).
    Jeg er dog spændt på hvad JM siger imorgen - nu har det nevet i lænd og den nederste del af maven i 3 timer - ret regelmæssigt. Tror ikke på det har noget med veer at gøre - er bare nysgerrig på hvad det så er.

    Jeg er ikke en pivet en - synes ikke det gør meget andet end at kilde lidt kraftigt når man bliver borret ved tandlægen (uden bedøvelse selvfølgelig) - så er derfor lidt spændt på om det er noget alligevel.

    De sidste uger her er altså spændende smiley Der sker hele tiden nye ting med ens krop den aldrig har gjort før. Jeg får da følt noget mere efter den end normalt - alene af den grund at det jo pt. ikke kun er min krop - men på sin vis også babys smiley


Kommentér på:
Jeg føler mig så dejlig ukompliceret heldig :D

Annonce