{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig Gammel!! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er begyndt at tænke.. sådan var vi sq da ikke da vi var 15 år.... hmmm Ungdomen nu til dags.... *LOL* Er det bare noget der kommer med alderen at man tænker sådan ? Jeg er også begyndt at tænke ej få da noget mere tøj på det er jo koldt... *OMG* Hvad sker der med mig.... Er jeg blivet VOksen ?? hehe



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig Gammel!!
  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #2   17. jul 2008 hehe jeg kan til tider tænke det samme, og jeg er 20. Men tænker også stædigvæk da jeg var 11-13 legede jeg sq stadigvæk med barbie, men det gør de færreste. De har mobiler når de er i børnehaveklassen....Der tænker jeg da tit, hvad sker der lige....Bare min niece på 9 går mere op i mærkevarre ting end jeg gør nu eller nogenside har gjort.....Så du er ikke den eneste der kan tænke det......

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #4   17. jul 2008 Tænker også ofte hvad siger forældrene at deres pige på 13 går så "sexet" klædt. De går jo med make up og g-streng fra 11 års alderen. Hvad sker der lige? -Har forældrene ikke noget at skulle have sagt?

  • #5   17. jul 2008 Ja du er gammel og det er jeg også ;o) Jeg kan blive helt hovedrystende, målløs, græmmes m.m.
    Hehe var i føtex her den anden dag og så var der en ung pige på 14år ca med 3 andre endnu yngre piger ca 12-13år med, hun kunne ikke få lov til at købe alkohol. Var virkelig flad af grin (indvendig) og havde lyst til at klappe kassedamen på skulderen, fordi hun havde sagt nej til dem.
    Og hvad sker der lige for dem med hængerøvs bukser. Fy for Fy da hvor ser det dumt ud *gg* Det er helt udover min forstand hvorfor det skulle være sejt at gå sådan rundt.


  • #7   17. jul 2008 Ja det er jo slet ikke til at fatte... jeg kan blive helt sur når man siger piger i deres fræke tøj og så er de fra 13 år og op hvad er det lige der sker der... hvor får de tøjet fra ??

  • #8   17. jul 2008 hvis i føler jer gamle som 20 årige
    så er jeg olding
    er 31 år puha gamle mig


  • #10   17. jul 2008 skole uniform smiley

  • #11   17. jul 2008 Skole uniform er en rigtig god idé og kommer det i høring, stemmer jeg for!
    Så skiller man sig ikke ud, hvis der ikke lige er råd til bukser til 1200kr eller hvad det nu er skørheder.


  • #17   17. jul 2008 hvis du er gammel er jeg fra fortiden hehe

  • #18   17. jul 2008 er 24 i august, og tænker sku det sammen men sådan var det sku heller ikke da vi var unge

Kommentér på:
Jeg føler mig Gammel!!

Annonce