{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig ensom {{forumTopicSubject}}

Jeg føler at jeg er alene i denne verden.
jeg har kun haft fiaskoer hvad der angår arbejde. ryger ind og ud af jobcenteret som sender mig til det ene og til det andet. Jeg har fået nok.
men jeg ved ikke hvad jeg vil og hvad jeg kan klare, har jo også et barn at tage mig af.

Desuden så har jeg jo ben protese, kender INGEN med benproteser og føler jeg har en trang til at komme ud blandt mennesker som har benproteser, dyrke noget sport og vide at man ikke er den eneste i denne verden.
føler jeg har googlet hele google rundt :p, for at finde noget. men kan slet ikke finde noget her i vejle fx.
Det kan da ikke passe at jeg er den eneste med benprotese i denne verden, eller?
føler mig så indelukket og har brug for nogen til at "rejse" mig op.

håber nogen kan hjælpe og forstår "mit problem"

tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig ensom
  • #1   11. nov 2010 Hej...
    selvfølgelig duer du til noget: Det gør vi alle, på den ene eller anden måde. det er bare om at finde ud hvad man har LYST til. Fordi du har benprotese duer du ikke mere eller mindre en andre... pjat smiley

    Jeg keder ingen, så kan ikke rigtig hjælpe dig, men synes du skal være stolt over, at du er så stærk, at du beder om hjælp!! Godt gået smiley



  • #3   11. nov 2010 Nanna - mange tak.. smiley men ja har haft mange fiaskoer så det er pænt svært at tro på sig selv længere. smiley

    Tania - ja det er ekstremt hårdt, og det samme er at når folk tror tingene er så ligetil. det er så frustrerende. smiley
    men ja, helt sikkert en god ide at ringe til lægen, det vil jeg gøre i morgen smiley


  • #6   11. nov 2010 Ved hvad du mener. Jeg har også selv haft en del fiaskoer og jeg kan da også mærke at det ind i mellem går mig på, men jeg har valgt at det ikke skal "ødelægge" min fremtid.
    sæt dit et mål : Gå efter det, om det så tager lidt længere tid for dig, end for andre... Fuck det!!

    Jeg tror på at alle er gode til et eller andet, det kan bare være lidt mere udfordrende for nogen at finde ud af hvad det er !! Kan se du er dygtig til at male osv... det er da en start smiley

    Håber du kommer lidt op med humøret! Husk på du har en dejlig dreng der vil have en glad mor smiley smiley


  • #7   11. nov 2010 har ikke benprotese men kender det stadig godt...har heller ikke dundet ud af hva jeg er god til, hvorimod det er nemt at finde ud af hvad man ikke er god til..har heller ikke selvtilliden til at læse videre og prøve nyt af flere grunde....dårlige erfaringer sætter sit præg.. træls folk skal ødelægge det for andre
    .hvilken form for sport kunne du da godt tænke dig? der er foreninger med folk der fejler så meget andet er der ikke en gruppe med folk med proteser hvor man kan finde lidt støtte? ellers prøv at oprette sådan en gruppe herinde


Kommentér på:
Jeg føler mig ensom

Annonce