{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig røvrendt! {{forumTopicSubject}}

ADVARSEL - Brokke indlæg smiley

Sagen er den at jeg er igang med en uddannelse hvor vi skal i skolepraktik, da jeg har været sygemeldt pga. en operation tidligere mangler jeg 2 mdr. praktik ... det har jeg så fundet i en by et stykke væk ... jeg finder så ud af i ugens løb at jeg selv skal stå for transporten, det er 640 kr. om ugen, og slet ikke noget jeg har råd til ....jeg skal så finde en ny praktikplads ... så langt så godt.

Så har jeg en veninde som har været i praktik 2 gange før, i den praktik jeg burde have været i, hun får så lov til at søge derned igen, da jeg ikke skal ...vi aftaler så at gå derned sammen idag, hvor jeg kan fortælle at jeg ikke kommer, og hvorfor - og hun kan søge den ( de tager kun 1 af gangen)

Jeg er så syg idag, og skriver at vi kan mødes mandag og så ordne det der.
I går har hun så åbenbart ringet til dem, lavet en aftale om at hun skulle komme derned, det er i sig selv også fint nok, hun er mere end velkommen til at søge pladsen, men hun skal IKKE nævne noget om mig.
Jeg vil selv have lov til at sige at jeg ikke kan tage pladsen alligevel, det virker ikke skide smart at en anden kommer og fortæller at jeg ikke skal have den alligevel.

Hun LOVER mig at hun ikke nævner mig dernede.
Hun får praktikpladsen og jeg spørger så om vi så har praktikplads sammen i sommerferie, eller hvordan .... næ, jeg kunne jo ikke komme, så hun havde da sagt at jeg var forhindret!!!

Tak for lort.

Det er mit ansigt udadtil, hvad siger det ikke om mig når jeg ikke engang selv når at sige det??
Jeg er så skuffet, hun kunne vælge at søge pladsen, være uvidende om mig, og så var den skid slået!

Skuffet, skuffet, skuffet - og lidt mere skuffet!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig røvrendt!
  • #3   17. jun 2011 Mor - Vi har også kun 3 uger tilbage på skolebænken, derefter er det nok også MEGET begrænset hvor meget vi snakker sammen ... der er efterhånden flere ting der har stablet sig sammen.

    Jeg gider ikke være uvenner med hende nu, da jeg ikke er ret god til konflikter, og vi sidder sammen i klassen, jeg har bare valgt at ignorer hendes beskeder - hun mener ikke selv at hun har gjort noget galt ... men det er jo heller ikke hende der står og ser dum ud nu.

    Men altså nu har hun sagt at jeg henvender mig dernede og fortæller hvorfor jeg ikke kan komme .... tja, det har jeg faktisk ingen planer om, så det må stå for hendes regning - hun har sagt at jeg ikke kommer, så det har de jo noteret! ( og så er jeg da sikker på at de også kender grunden alligevel, det har hun selvfølgelig sagt)


  • #4   17. jun 2011 Tania - Det er 2500 kr. om måneden, de penge har jeg ikke. smiley
    Men det kunne da være flabet nok, så havde hun stået med røven i postkassen, når jeg kom og fortalte at det ikke passede smiley


  • #7   17. jun 2011 Lotte - Skulle jeg være glad for at hun lover mig noget 15 min før hun tager derned, og så vælger at gøre det modsatte ... nej tak smiley

    Willemoes - hvis jeg får et kort, kan jeg vist komme ned på 1800 kr. men det er også alt for mange penge, når jeg først har fundet ud af det nu smiley
    Men det er jo også for sent, hun har jo fået pladsen nu, og de kender hende i forvejen.


  • #8   17. jun 2011 Baby på vej - ja, det er det jeg mener .... de må da tænke alt muligt om mig, når jeg ikke engang har kontaktet dem først smiley

  • #10   17. jun 2011 Lotte F -Jeg regnede med at have buskort, det er i samme by, som hvor jeg går i skole.
    Og Ja, jeg lavede en fejl ved ikke at tjekke det - men det berettigere da ikke at en anden vælger at fortælle at jeg ikke kan tage praktikpladsen, det er da mit job at fortælle det.

    Hun var ikke bange for at den gik til en anden, hun ville bare have en praktikplads - hvilket også er fint nok.

    Fis - jeg synes ikke det er noget fis, som sagt er det jo heller ikke dig der står i det smiley


  • #11   17. jun 2011 Lotte - Jeg har også skrevet at hvis hun havde fortalt mig at hun var nød til at sige noget dernede, så havde jeg ringet til praktikpladsen og sagt at jeg ikke kunne komme ... men hun skriver at hun nok skal lave være med at fortælle noget - derfor ringer jeg ikke, da jeg hellere vil møde op som person.

  • #12   17. jun 2011 Lotte - Fordi så ville jeg fortælle at jeg ikke kunne tage den, og hvorfor - og så kunne hun søge den med det samme, da hun kender dem og har været der før.
    Derfor var det sammen, men det var også ligegyldigt om det var sammen eller ej - det jeg er sur over er at jeg ikke selv fik muligheden for at sige det, det er min pligt at fortælle det, ikke hendes.

    Jeg har prøvet at fortælle at det er over min grænse, men hun forstår det ikke rigtig, og mener ikke at hun har gjort noget forkert, hun har kun sagt at jeg er forhindret, men ikke årsagen ....
    Hvor jeg mener at hun burde have valgt at være uvidende omkring det, så havde de alligevel ringet til hende mandag, når jeg havde været der.


  • #13   17. jun 2011 Lotte - Hvad måtte jeg have vist?

  • #14   17. jun 2011 Lotte - Når hun lover mig at hun ikke siger noget, så må jeg da gå ud fra at det er rigtigt.
    Jeg forventer jo at en veninde holder sit ord.

    Og nej, man kan sagtens gå derned, og lade være med at nævne mig - havde de sagt den var optaget, så kunne hun havde sagt at de gerne måtte ringe hvis der var plads alligevel -så havde de ringet på mandag, hvis de er så glade for hende, som hun siger. smiley



  • #15   17. jun 2011 Lotte - Så det du siger er at det er okay at hun fortæller mit praktiksted at jeg ikke kommer, og det er okay at hun lover ikke at gøre det, men så gør det alligevel??
    Det er sådan jeg læser det.

    Det er Pointen i at hun gør nogle ting bag min ryg, som hun lover ikke at gøre - det er det jeg er sur over, det gør en veninde sgu ikke.


  • #16   17. jun 2011 Jeg synes også du gør meget ud af lidt selvom jeg godt kan forstå at du er skuffet.

  • #17   17. jun 2011 *louise* - Hvad gør jeg ud af det da?

  • #18   17. jun 2011 Jeg synes du overreagerer...

  • #19   17. jun 2011 *louise* - Hvordan ?
    Du må uddybe.


  • #20   19. jun 2011 Sara - Hvorfor?
    Det hjælper ikke bare at skrive det der og så ikke uddybe, så kan du ligeså godt lade være med at skrive.


Kommentér på:
Jeg føler mig røvrendt!

Annonce