{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.885 visninger | Oprettet:

moderkagen ligger forkert... {{forumTopicSubject}}

er der nogen der har prøvet i en graviditet at moderkagen lå/ligger forkert???

jeg fik at vide til min MD scanning at min moderkage slet ikke har rykket sig op sammen med livmoderen, så den ligger foran livmoderhalsen, der fik jeg at vide at det skulle jeg ikke bekymre mig om og at den nok skal rykke sig op, men jeg har aldrig hørt om det før, og ved ikke helt hvad det vil sige når det kommer til stykket... altså det jo klart hvis den ikke rykker op så kan jeg ikke føde normalt og må have kejsersnit..
men ellers kan det så have betydning gennem graviditeten, kan det være derfor jeg er meget øm omkring underlivet???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  moderkagen ligger forkert...
  • #1   15. dec 2008 slet ingen der ved noget om det??? er jeg helt alene i verden med det he he :o)

• #2   15. dec 2008 Min moderkage ligger foan,har ikke mærket den bette sparke så meget som første gang jeg ventede mig

• #3   15. dec 2008 okay, men min ligger nedenunder, og har lige læst lidt om det, det er det de kalder en foreliggende moderkage hvor min desværre dækker for hele livmodermunden, hvilket jo så betyder at jeg ikke kan føde normalt hvis den ikke selv rykker sig... øv øv plus at den artikel jeg læste står der at hvis jeg begynder at bløde gennem min graviditet så skal jeg indlægges mere eller mindre resten af tiden... fedt nok håber da ikke det går sådan kunne da lige være det samme.....

• #4   15. dec 2008 hej ditte
    min moderkage lå på samme måde som dig gør nu da jeg var gravid med min datter min rykkede sig først op en månede før termin og jeg fødte normalt havde også undt i underlivet

• #5   15. dec 2008 Annemette S:

det var da "rart" at høre jeg ikke er den eneste så og at det gik godt for dig, regner jo selvfølgeligt heller ikke med andet, men har bare sådan tænkt på at jeg jo egentligt ikke fik så meget at vide om det. men du skulle ikke tage specielle forbehold for det så inden?? tænker på arbejde og den slags???

• #6   15. dec 2008 fik også afvide til min MD skanning at den lå lidt lavt, men skulle ikke bekymre med, den ville nok rykke sig op, det plejer de næsten altid. 3 så skulle vente 3 måneder og skulle så skannes igen, og ganske rigtigt, den var kommet med op, så alt så fint ud. det er meget normalt det kan ske.. sagde de ikk du skal skannes igen for at tjekke det? det gør de nemlig, og gjore det med mig...

• #7   15. dec 2008 jo jo jeg skal ind igen i uge 32 og scannes for at tjekke, vi skal nemlig også lige tjekke samtidig om der stadig er for meget urin i hans nyre..

• #9   15. dec 2008 jeg var 19+6 da jeg var afsted..

• #10   15. dec 2008 Jeg fik også afvide at min lå "forkert" dvs, den også blokkerede for "udgangen" *LOOL*
    Så hvis den ik trak sig op skulle jeg også ha kejsersnit, men de sagde at i 95% trak den sig op, så du har kun 5 % chance for at den ik gør... MEN... min trak sig op så det vil jeg da også regne med at din gør *S*
    Og det har INGEN betydning haft for mig ell. babyen i min graviditet smiley

• #12   15. dec 2008 jeg var til MD i uge 18 + 5, så det var tæt på at duu var

• #13   16. dec 2008 oki det jo fint, 5% så ville det da vær mækeligt om jeg lige er en af dem.

Kommentér på:
moderkagen ligger forkert...

Annonce