{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Rollen som mor {{forumTopicSubject}}

Føler I jer total sikre i rollen som mor?

Simpelt spørgsmål.. hehe Jeg går bare og tænker nogle gange ville jeg ønske jeg ikke var så usikker hele tiden på om man gør det rigtige for ens barn.. Det er ret træls, for ens følelser smitter jo af på barnet, så det er lidt en ond cirkel.. Jeg synes bare den her babyverden er så ny for mig stadig, så har lidt svært ved at være selvsikker hele tiden.. Selvfølgelig kan jeg se at Magnus trives og det siger SP også, men alligevel, så når han græder og man ikke kan forstå hvorfor, så blir jeg usikker og så kører ringen igen - kender I det? Eller er det bare mig?
Har lagt mærke til at alle mødre omkring mig er så skråsikker på alt hvad de gør mht deres barn/børn og det frustrerer mig lidt, men okay måske man bare er nødt til at være det - det er jeg bare ikke god til.. heh

Nå bare endnu et lille pip herfra.. Synes det var længe siden igen siden der havde været aktivitet herinde.. ;p

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rollen som mor
  • #1   2. sep 2009 He Lena smiley

Er da ked af at høre, hvordan du føler smiley
    Men det tager jo længere tid for nogle, end andre for at falde ind i rollen.. Men er da helt sikker på, at det nok skal komme smiley Hvorfor skulle det ikke det? smiley
    Men så længe du kan se, at lille Magnus trives, er det vel det vigtigste?
    Mht gråden, gælder det om at lære hans gråd at kende.. Hvordan lyder han har han er sulten? Hvordan lyder han når han er træt? osv smiley
    Vi kan i hvertfald hører forskel på vores søn smiley
    Men sommetider er der da i perioder, hvor man ikke lige 100% kan tyde ham.. Men sådan er det jo smiley

Men ellers synes jeg, at jeg er faldet super godt ind i rollen som MOR smiley Hihi, nyder bare at sige det ord, selvom det stadig lyder helt uvirkeligt smiley
    Det kunne ikke være bedre ;D

• #2   2. sep 2009 Ja der skulle stå Hej Lena smiley Hehe

• #3   2. sep 2009 Hej Pernille

Du skal ikke være ked af det på mine vejne.. Jeg er skam super glad for at være mor og nyder også som du skriver bare at sige det og tænke hey det er mig.. hihi

Og vi kender også hans gråd stort set, men du ved lige de gange når man ikke gør.. og man kan jo ikke spørge dem hvad der er galt vel.. hihi

Jeg synes bare stadig jeg er tvivl nogen gange og nogen gange mere end jeg synes om og det smitter jo af på ham og det er det jeg synes er træls.. Det er selvfølgelig perioder, men det er nok også bare mig der er god til at bekymre mig lidt for meget.. ;o)

• #4   2. sep 2009 Hejsa .. Jeg syntes den første uges tid var værst ,altså med at føle sig usikker og vide om man gør det rigtigt (;
    Jeg syntes ikke jeg er som aådan usikker , men somme tider kan jeg da godt være lidt i tvivl om hvad magnus gerne vil , jeg tror jeg har en hysterisk baby, ej han har temprament (fra sin mor) nogen gange er der ikke noget han vil og så srøster man ham og så er det det smiley ellers er jeg meget (rimelig da) sikker mth mad, gråd sygdom osv ..

• #5   2. sep 2009 Ja vi havde jo den første uge på sygehuset, så følte mig egentlig ikke særlig usikker der, da vi jo bare kunne spørge dem.. Men synes stadig der sker noget nyt hele tiden.. og det er da heller ikke alt jeg er usikker med.. heh Men godt at høre jeg ikke er den eneste der kan komme i tvivl.. ;o)

• #6   2. sep 2009 Lena, alle mødre vil deres guldklump det bedste smiley så jeg tror at de fleste bliver i tvivl af og til ..

• #7   2. sep 2009 Ja du har nok ret.. :o) Havde bare lige brug for at snakke lidt om det.. ;o)

• #8   2. sep 2009 Lena

Hehe.. Ja mor, det er dig smiley
    Kan sgu sige det igen og igen.. Hihi.. Det lyder stadig meget uvirkeligt smiley
    Synes du ikke? smiley
    Men ja kender godt de der perioder, hvor man ikke lige kan tyde dem 100%.. Og der bliver man da sådan lilde "årh, hvad nu?, så sig dog hvad du vil"
    Hehe, ja kunne sgu være smaddersmart hvis man bare kunne spørge dem smiley

• #9   2. sep 2009 Ja jeg elsker at kunne kalde sig mor og at kunne se på sin mand og se hvor stolt han er over at være far os.. smiley
    Ja jeg har nu undret mig over hvorfor de ikke bare kan tale når de kommer ud.. hihi ville gøre det hele meget nemmere.. ;p

• #10   2. sep 2009 Hehe.. Ja lige præcis smiley
    Det varmer sgu ens hjerte smiley
    Jaaah det ville det faktisk smiley Hehe..
    Men de nu skide søde selvom de ikke siger noget som helst smiley Haha

Kommentér på:
Rollen som mor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce