24. mar 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
Liv efter døden... {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen...
Jeg går lidt for tiden og tænker meget over livet efter døden... Bliver sjælen ført videre, er der måske nogle ting man skal gøre bedre end man gjorde før ?
Eller er der måske bare himlen og helvede tilbage, og tror man så på det ?
Jeg snakkede med en clairvoriant, som jeg tror fuldt og fast på, hun kan noget andre ikke kan... Så jeg ville hører om mit ufødte barn havde det godt...
Hun fortalte at barnet har det godt, hun har svært med kønnet idet hun kan fornemme vores ønsker til kønnet... Men hun fortalte jeg havde født sjælen i et tidligere liv, hvor jeg havde været en meget egoistisk mor de første 10 år af barnets liv... Havde ikke tiden til det... Hun mente det er den sjæl jeg skal føde igen, men mente så også det ville gå meget bedre den her gang...
Det er ikke fordi jeg går og tænker åhh åhh nu skal det bare være super (ikke mere end jeg gjorde i forvejen), men alligevel flyver tankerne, kan det nu passe, tror jeg på det med sjælen kommer på jorden...
Så kommer spørgsmålet hvad tror i ? Tror i sjælen kommer videre, og er der tider hvor sjælen er længere tid om det fordi den skal have hjælp til at komme videre ?
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 62 Svar: 225
Liv efter døden...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside