{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Liv efter døden {{forumTopicSubject}}

Mistede min mor for en månede siden.
Har i hverdagen siden hun døde haft det underligt. Der sker underlige ting syntes jeg. lidt ala de`javu(staves)
underlige tegn som kun var min mor ogjeg viste.
tror måske det er min underbevidsthed der spiller mig et stort puds... eller er der liv efter døden????

nogen med ligende erfaringer?? evt begrund gerne..

på forhånd tak Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liv efter døden
  • #1   8. nov 2008

Det gør mig ondt du har mistet din mor.

Nu har jeg ikke selv prøvet det, men kan bestemt godt forestille mig det.

Jeg tror, som du selv skriver at det er din underbevidsthed der spiller ind.

Det gør jo utrolig ondt at miste og hun vil jo uden tvivl fylde dine tanker.

• #3   8. nov 2008 jeg er slet ikke i tvivl om at der er et liv efter døden
    (men nu har jeg så også en søn der kan se ånder så jeg er nok ret åbne i forhold til sådan noget)

• #4   8. nov 2008 Ditte H : Hvordan det, synes det lyder lidt spændende.

Nogen der så dragonfly på TV2 igår, den handlede os om "Liv efter døden".
    Hold da helt op hvor jeg græd, Den var bare god.

• #5   9. nov 2008 Jeg er sikker på, at der er mere mellem himmel og jord, og er dybt overbevist om at al ting sker for en grund. Intet er tilfældigt... Jeg tror på at man kommer ned på jorden flere gange, og at man lære noget nyt hver gang man er hernede.. og en dag har man lært alt det der var meningen, og så får du dit evige liv sammen med alle dem du elsker. Jeg tror på at nogle afdøde, ånder, enagier eller hvad man nu foretrækker at kalde dem, kan vælge at blive og passe på de som står dem nær og vente på at dem.. Jeg tror på, at der er en mulighed for at din mor passer på dig og din familie og det skal du kun være taknemlig for.. Jeg har oplevet mange "overnaturlige" ting, og føler du at du bliver skæmt skal du blot tænke eller sige at hun ikke ska gøre det hun gør, fordi det faktisk skræmmer dig.. det har ihvertfald virket på mig.. Har altid været skeptisk overfor overnaturlige ting, indtil jeg selv begyndte at åbne mig for muligheden, og påleve den anden side

• #6   10. nov 2008 Så godt Dragonfly--- tude film.!!

men syntes at der er noget fornuft i det som Brina J skrev. men er stadigvæk MEGET skeptisk.
    Det er ikke noget med at jeg ser spøgelser el, det er bare små underlige ting/signaler i hverdagen.
    Da min mor døde, fik jeg at vide, at det ville være godt at skrive et brev og lægge i kisten, hvor jeg kunne få lidt luft for mine følelser.
    skrev bla at hun skulle sende/vise et tegn på at hun var kommet et bedre sted hen. men er bekymret for at det nu er mig der VIL se disse små tegni herdagen..???? suk

• #7   10. nov 2008 tastefejl er gratis

• #8   10. nov 2008 jamen han ser ånder rundt omkring, har set mange i vores hus og vi har et par gange haft en clairvoyant ude og rense vores hus, da det selvfølgelig også er skræmmende for ham.
    jeg tror jeg har fortalt om det herinde, ser lige om jeg kan finde tråden for det er ret langt at skrive igen ;o)

• #9   10. nov 2008 har lige kopieret fra den anden tråd

det er en længere historie der startede med at vi flere gange oplevede at victor (ca 2½ år) legede med en der hed thomas (han har ingen venner eller andre nære personer der hedder thomas)
    han kunne fx sidde i køkkenet og lege og så lige pludselig skraldgrine, hvis vi spurgte hvad han lavede legede han med thomas som han fortalte var en dreng og viste med hånden at thomas var ca et hoved højere end ham selv. udelukkende positive oplevelser

da han nærmede sig de 3 år kunne han godt tænke sig at sove på sit eget værelse (lige over for vores på 1. sal) vi flyttede han seng derind (havde stået i vores fodende og puttede ham derinde. han spurgte hvor thomas var "øhh jeg ved det ikke victor " "hvem skal så passe på mig" "det gør far og mor"

efter en times tid begyndte han at skrige sådan helt panisk, jeg skyndte mig derind og han kiggede rædselsslagen over mod kommoden, jeg tog ham ind i vores seng hvor han blev ved at ligge og stirre ind mod kommoden og sige hvad gør han nu hvad gør han nu
    da vi spurgte hvem det var sagde han den væmmelige mand.

vi lukkede døren og fik sovet

victor blev rykket ind på vores værelse igen, vi stillede bare rejsesengen op, men han vågnede flere gange om natten og sagde at der var noget på gulvet.

efter en uge ringede vi til en clarivoyant, vi fortalte ikke andet end at vi følte at der var noget i huset og gerne ville have det chekket.

victor og johanne var ikke hjemme da hun kom

den her meget søde ckairvoyante som hedder june kom så, og det første hun siger er at der er børn, vi troede at hun mente vores men hun siger så at hun kan mærke de her børn en dreng på ca 4 år og en lille pige der kun kunne kravle, og så en meget væmmelig mand med meget store hænder, vi ved så tilfældigvis at ham der i sin tid byggede huset var smed, hun kunnne i første omgang ikke finde ud af noget om moderen, men siger så at moderen var død i barselssengen og at børnene havde været en kæmpe byrde for manden og at han havde mishandlet dem og holdt dem på første salen at de var bange for ham og at han kaldte på dem med lokkende stemme hvis de skulle ned

(victor legede sjovt nok altid kun med thomas neden under om dagen)
    da hun kom oven på sagde hun at hun slet ikke kunne forestille sig at et barn ville kunne sove på victors værelse (det gjorde der jo så heller ikke men det vidste hun jo ikke) for børnene sad og gemte sig i et ørne og manden stod ved kommoden og så meget truende ud :shock: (lige hvor victor havde set ham men vi havde intet sagt til hende)

da hun gik ind i soveværelset sagde hun at pigen lå på gulvet eller kravlede på gulvet (igen hvor victor havde sagt at der var noget på gulvet). hun fortalte at børnene var døde i huset da de var så små.
    da hun havde renset ud sagde hun at moderen havde hentet børnene og at manden var modvillig så der var bare kommet nogen og havde hentet ham. hun sagde også at det var muligt at thomas ville komme og sige farvel til victor.

vi har intet nævnt for victor. ca 14 efter siger han helt spontant hvor er min thomas, jeg spørger så hvor han tror han er. uden tøven siger han. han kommer ikke mere for han er kommet op til sin mor :shock:

der er været flere ting, bla. har torben hørt nogen kalde på ham ude ved trappen og troet det var mig, victor har også en del gange oplevet andre og vi har derfor haft june på besøg igen og hun har også healet victor for at gøre ham mindre modtagelig. hun sagde allerede første gang hun var her at der var meget aktivitet i området og flere af dem der bor på vores vej har også haft clairvoyante.
    men victor er meget følsom og meget modtagelig og vi tager ham MEGET seriøst hver gang han har "set" noget

Kommentér på:
Liv efter døden

Annonce