{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Jeres mænd/kærester og barsel. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved godt at jeg har oprettet en del indlæg på det sidste, men jeg har jo masser af tid til at sidde herinde nu hvor jeg har barsel:o)

Jeg er bare nysgerrig omkring om jeres partner har barsel de første 14 dage sammen med jer og baby, eller om der er nogle der desværre ikke har mulighed for det?
Jeg har en veninde, hvis kæreste er selvstændig og han havde så meget at se til på det tidspunkt hun fødte, så han kunne desværre ikke have barsel.

Personligt har min Morten de obligatoriske 14 dage som starter fra den dag jeg føder, og det er jeg bare super glad for. Så har vi tid til at vænne os til vores nye liv sammen og vi er der til at støtte hinanden, da det jo er noget helt nyt vi skal til at være forældre.

Knus Mia.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mænd/kærester og barsel.
  • #2   6. nov 2008 Min kæreste tar os først barsel når vi kommer hjem fra sygehuset.. Det er der man har mest brug for det vil jeg personligt sige.. smiley

  • #3   6. nov 2008 Hvordan planlægger i lige det barsel der ?
    Min mortens chef vil gerne vide hvornår han holder det og det synes jeg sku er en anelse svært at svare på eftersom vi ikke aner hvornår den bette kommer.. Så det er blevet sådan at morten har sagt at han vil have det i uge 50-51 så er der juleferie og alt det der så han få en LANG barsel...


  • #4   6. nov 2008 Min morten tager fra fødslen, og så 2 uger frem. Men vivilogsåvære sammen inde på sygehuset på familieafsnittet, hvor fædrene er mere end velkomne. Så vi vil ikke nøjes med at vente. Så har han 3 ugers ferie til gode. Men ved ikke lige om han bruger dem nu. Ved han skal bruge 4 ferie-dage mellem jul og nytår, og en uge på ski i uge 6, og måske tager han en uge efter sin barsel, eller gemmer dem til foråret....

    Men jeg vil da ikke ligge på sygehuset alene, mens han skal arbejde....no way! Og han vil da også være hos mig og baby.... og når vi nu har det tilbud hernede at vi kan være på familieafsnit..


  • #5   6. nov 2008 Mette morten bliver nok også den første dag eller 2 sammen med mig og den lille på familie afsnitte... Men regner ikke selv med at blive der mere end en dags tid eller 2.. vil heller hjem i vande omgivelser..

  • #6   6. nov 2008 Fordi jeg regner med, hvis ikke der sker komplikationer under fødslen, at vi så kommer på patienthotellet bagefter, og der vil Morten også meget gerne være med hele tiden.
    Men hvis jeg nu bliver indlagt på D1, hvis der skulle ske noget under fødslen, ja så kan det godt være at vi vælger, at han først skal gå på barsel når jeg og baby kommer hjem. For i det tilfælde kan han jo alligevel ikke sove ude ved os, kun hvis det er på patienthotellet.


  • #7   6. nov 2008 Mette+morten:
    Det er jo ikke sikkert at i kommer på familieafsnit. Det kan man jo ikke forudsige. Det kan jo være at alle stuer er optaget på det tidspunkt.


  • #8   6. nov 2008 Sandra...hvis alle stuer er optagede dernede, og jeg føder om natten, kan vi blive på fødegangen til om morgenen, hvis der er ro... og så tager vi hjem med det samme. Men morten skal ikke gå fra os med det samme....om han så skal sove i en stol...

  • #9   6. nov 2008 Det kan være at chefen vil vide om han tager de 2 uger lige efter fødslen eller han hellere vil rykke dem til senere.... Eller om han vil dele barsel med moren... Det må han jo godt spørge om, sådan set.

  • #10   6. nov 2008 Jane. oki bare iorden det må jeg lige finde ud af med en der med sikkerhed ved det. smiley

Kommentér på:
Jeres mænd/kærester og barsel.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce