{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

folk der sælger {{forumTopicSubject}}

har lagt mærke til inde i marked at tit er der ingen pris på hvad varen koster og spørger man så, siger folk man skal byde og hvad jeg synes er rimligt fx, men så når man kommer med et bud så siger folk , jeg havde nu regnet med fx 150kr jamen hvorfor skriver folk så ikke det?, inders inde ved folk jo godt hvad de vil have for deres vare... de kunne fx skrive bud over 150kr...
Jeg synes det er lidt tralst folk ikke bare kan sætte en pris så ved hvad man hvad har at forholde sig til..
(det er ikke for at brokke mig)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der sælger
  • #1   2. feb 2009 uhh ja kan ikke blive mere enig med dig!! smiley

  • #2   2. feb 2009 det er fordi nogen gange er man så heldig at folk byder mere. og det vil man jo meget gerne ha..
    så det er simpelthen derfor at der nogen gang ikke står priser på varen..
    plus at som jeg gør der giver jeg jo rabat ved køb af større mængder og så er der jo ingen fast pris..


  • #3   2. feb 2009 mor til magnus
    min blespand er gratis som der står det er det enest jeg giver væk
    den trøje jeg har er en jeg vil købe.


  • #4   2. feb 2009 hippentosse, jamen kan folk så ikke skrive minstebeløb på og byd derover?

  • #5   2. feb 2009 nej fordi så får man jo kun mindstprisen..
    så kan man lige så godt sætte en fast pris..


  • #6   2. feb 2009 jamen kan man så ikke bare sige jeg lade annoncen kører i en uge eller 2 og så tage den pris?

  • #7   2. feb 2009 men jeg kan se i annoncer jeg selv skriver i hvis folk bare skal byde er der mange (ikke alle selvfølgelig) som ikke skriver igen..

  • #8   2. feb 2009 Ja det er nok som Hippentossen siger.. Nogen byder måske over hvad man selv havde regnet med at ta' for varen...

    Jeg synes selv at det er irriterende så sætter altid pris på og så mister jeg måske en sjælden gang imellem et par kroner, men det går nok smiley



  • #9   2. feb 2009 Jeg synes også at det er lidt træls... For man vil jo heller ikke risikere at skambyde, og at vedkommende så bliver sur... smiley

  • #10   2. feb 2009 stine P det er det jeg siger det er skide irriterende dejligt at have en pris at forholde til så ved man da fra starten om det er noget man vil betale for eller ej smiley
    Har du forresten hørt noget ang gratis i marked?


  • #11   2. feb 2009 det er for lang tid at lade forl vente i 1 uge til 2 der vile jeg selv hoppe videre med det samme..
    og hvis man byder så kan man som regel også finde engylden mellem vej..
    jeg er feks til at prutte med.. det syntes jeg er sjovt..
    men nu er mine priser jo heller ikke så dyre. men det er jo så fordi jeg har solgt i så mange år at jeg kender markedet..


    men ja man mister nogen på vejen. tilgengæld er det som regel også dem der skriver at de gerne vil ha en ting og når man så har sent oplysninger så sidder man bare der og venter..
    så kan det være lidt lige meget.

    så hvis det er en der byder er man mere sikker på at det er den der betale,,


  • #12   2. feb 2009 Men det jeg synes er rigtig træls ved nogle annoncer er, at nogel folk ikke sletter dem, efter varen er blevet solgt? Jeg kan personligt ikke se nogen mening med at man så har annoncen endnu... Man kan jo ikke sælge noget man ikke har mere.. =)

  • #13   2. feb 2009 aafke B ja der er sikkert nogen der kan bliver sure, har dog ikke oplevet det endnu.,

  • #14   2. feb 2009 Jeg har heldigvis heller ikke oplevet det herine endnu.. men det er desværre meget udbredt på bilgalleriet... =(

  • #15   2. feb 2009 Hippentossen's missetrio .
    ja okay forstår heller ikke hvorfor folk siger de vil have det og man sender oplysningerne og så ser man aldrig pengene eller hører noget, og man regner med det er solgt..

    der er bla en her inde der har ville have to ting af mig flere poser tøj til billig pengen og hun bad om mit nummer så ville hun nemlig hente det.. og hun udskyder det hver gang og jeg var så dum at holde det tilbage selvom andre ville have det, men hun kom aldrig (dog har jeg solgt alt tøjet nu) men den samme person ville så købe noget andet af mig, og det skulle sende (det var vist en lille ting<) hun fik kontonr osv pengen kom aldrig og man hørte aldrig fra hende mere.. så når hun har skrevet i mine annoncer har jeg valgt ikke at reagere, for hun betaler ikke alligevel eller afhenter det... , synes bare det er en sjov måde at gøre det på.


  • #16   2. feb 2009 Aafke B hehe okay nu er jeg heldigvis ikke inde på bilgalleri hehehe smiley men der forventer de vel også høje priser for deres ting i forhold til her inde

  • #17   2. feb 2009 Ja.. =) Der er nogle som tror at deres ting er lavet af guld derinde.. =)

  • #18   2. feb 2009 hhheheh tvivler nu det er.. men nogen er griske hahaha

  • #19   2. feb 2009 jeg er enig. Det er så irriterende og det gør at jeg slet ikke gider handle. Jeg gider ikke skambyde på noget,men jeg gider heller ikk bli taget i røven.

  • #21   2. feb 2009 nej det er nemlig det hvis folk bare var gld for 50kr er det lidt surt man har giver 100kr fx.. men det finder man aldrig ud af.. jeg spørger gerne om pris of får jeg ingen svar er jeg begyndt bare at hoppe ud af marked igen .. så det er tralst man ikke har noget at forholde sig till.

  • #22   2. feb 2009 mike&mille s okay lyder ikke dårligt kan være jeg skal ind og kigge på dine annoncer så hahahah

Kommentér på:
folk der sælger

Annonce