{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

min kat er blevet til en engel.... {{forumTopicSubject}}

kender i det hvor man bare forelsker sig i et dyr og bare må eje det ?....det har jeg prøvet, juni sidste år tog jeg vejen fra nordjylland og til lolland falster efter hvad vi mente der var drømme han katten efter vores hoved.
En dejlig stor rød maine coon på 14 kg.men siden november har han døjet med en betændelses tilstand på halen og dyrlægen har prøvet alt lige fra div piller til morfin kure...sidste chance for at få det væk ville være at få ambuteret halen væk og så kunne han ikke ku garantere at det hele var væk efter...jeg var græde færdig, og tog den stor beslutning og valgte at få min kat aflivet og lade den få fred. Det var sku mega hård men det eneste rigtige at gøre for han tabte sig hele tiden og lignte en der bare gerne ville have fred. Pu ha dette er svært at skrive uden at tårene triller ned af kinderne. Nå men ville bare lige dele denne sørgelige weekend historie med jer så jeg kunne få det ud af mit system.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat er blevet til en engel....
  • #1   22. mar 2009 Puhaa føler med dig...Det er en slem omgang at skulle igennem for det er jo et familiemedlem man mister.
    Har selv prøvet det med vores 3år gamle hunkat. Hun blev steraliseret ved dyrelægen og de næste 4mdr levede hun på diverse medicin mv. vi var oppe at koste 4500kr på hende.
    Hun begyndte at tabe sig og hendes ellers så dejlige øjne dødede helt hen og hun blev svag og havde dårlig krafter til at rejse sig for at kæle...Vi besluttede at aflive hende til sidst, da vi ikke ville se hende lide mere og dyrelægen kunne ikke finde ud af hvad hun fejlede...

    Men jeg er stadig sikker på at grunden var steralitionen der gik noget galt med og at de bare ikke ville indrømme det...For hun havde aldrig før været syg inden....Har aldrig sat mine fødder der igen....

    Nu ligger hun i baghaven og hviler...


  • #2   22. mar 2009 vi har også tre katte og jeg kender helt sikkert det at man forelsker sig, det er jeg i malou. hende og jeg havde fra aller første gang jeg så hende et særligt bånd. jeg har endda joket lidt og sagt at min afdøde mor har sendt hende for at være hos mig.
    Heldigvis er alle vores sunde og raske. Men det er en frygt der sidder dybt i mig, at en dag er det slut. Jeg nægter at tænke på det, for jeg kan slet ikke bære tanken... så jeg føler også med dig, det må være så hårdt.


Kommentér på:
min kat er blevet til en engel....

Annonce