{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Min mor, livet er uretfærdigt! {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde.

Jeg vil gerne sige tak til alle jer er har spurgt vedr. mor og operationen i mandags.

Til jer der ikke lige ved hvad det er, kort beskrevet.
Mor havde fået konstateret en stor knude i bugspytkirtlen, men de kunne se på scannings billederne at den ikke havde spredt sig!
Hun skulle opereres i mandags, en operation på 8 timer ca.

Vi køre til Århus mandag morgen. Mor var blevet kørt ned kl. 07:45.
Ventetiden var uendelig lang, men ikke længere end når hun kom op igen var alt bedere....
Vi var lige en tur i Ikea, også spiste vi frokost sammen med far.
Kl. 13:50 ringer telefonen lige pludselig, det er overlægen Peter som skulle operere! Vi alle bliver meget stive af skræk da det jo er før tid....
Far kommer helt stiv tilbage i hovedet,helt hvid i hovedet og helt uden liv i ansigtet!
Peter fortæller at de kommer ind og får lavet det dræn de skulle i galdeblæren og tolvfingertarmen, så det skulle gerne være iorden, så hun kunne spise igen.
Men! Kræften havde spredt sig ned i tyktarmen, og der var små gryn rundt om tyktarmen, altså små kræft korn som han kaldte det!

MIT LIV VAR SLUT, jeg kan slet ikke beskrive det....
Vi skulle mødes oppe på intensiv opvågningen kl. 15, altså næsten en time skulle vi vente, den væreste time jeg nogensinde har prøvet.
Vi kommer så ind allerede lidt over halv tre, far går ind først og får snakket med mor, for far kunne ikke gå ind til mor før Peter var der da han IKKE kunne fortælle det....
Peter fortæller så bagefter jens og mig at mor tog det rigtig flot, og hun kæmper og et eller andet sted vidste hun det selv, og det er jeg også sikker på hun gjorde.

Men, jeg måtte have tal på det her, og mor har 2-4 år igen, hvis vi er heldige 4-6 hvis de 8 gange kemo hjælper meget godt!
Så nu står vi her at jeg SKAL KÆMPE, jeg vil have scannings billeder til Kina og chicago, også hvis de kan gøre noget nogle af stederne, så laver jeg en hjemmeside som støtte side!
Hvor jeg så vil håbe vi kan få lidt støtte til mor operationer osv i udlandet, da det er meget dyrt.

Men ja endnu engang tak til jer alle, jeg står i det væreste hul i mit liv, og græder hele tiden og kan slet ikke kappere noget som helst!
Tak fordi i gad at læse dette...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min mor, livet er uretfærdigt!
  • #1   25. mar 2009 Årh Pernille sødeste <'3<'3
    det er jeg ked af og høre ..
    skrivb hvis du har brug for det ..
    Bedste tanker til dig og din familie <'3
    Knus

• #3   25. mar 2009 jeg føler virkelig mit liv er ødelagt lige nu
    Ham som jeg besriver som far er ikke min rigtige far, og snakker slet ikke med min rigtige far!
    Så jeg føler bare det hele bliver revet fra mig nu, og min mor er bare det bedste der er på denne jord. Jeg kan slet ikke det at skulle miste hende

• #4   25. mar 2009 ej det er jeg godt nok ked af at høre... håber på det bedste for jer... mange trøstende kram herfra

• #5   25. mar 2009 ej det er jeg ked af at høre... kæmpe trøste knuser her fra.

• #6   25. mar 2009 Neeej, det er jeg sku ked af at høre.... Livet er sku uretfærdigt engang imellem... smiley

• #7   25. mar 2009 Sys det er så pisse uretfærdigt lige nu...

• #8   25. mar 2009 Så vil virkelig gerne opfordre jer alle til at have en dejlig dag hver dag, og ikke mindst nyde hinanden!
    Husk nu livet kan være slut dagen efter, også selvom man er rask!
    Til alle jer som er rigtig træt af alle de smerter vedr. graviditet, og enig bare er rigtig træt af at være gravid og faktisk hader det.
    For søren lyd det, nyd hver dag!
    Jeg har godt nok lært meget af det er, og vil opfordre alle til at have en go dag HVER DAG!

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #9   25. mar 2009 Pernille.. Jeg føler virkelig med dig i denne tid, krydser mine fingre og håber på det bedste...
    Du har fuldstændig ret i vi skal nyde hinanden mens vi har dem. Har selv lige mistet en af mine bedste venner for 3 uger siden, så indser man også at vi skal nå at nyde hinanden..
    Sender mine varmeste tanker til dig og familien...

• #10   25. mar 2009 Årh pernille...
    Hvor gør det mig ondt at læse at din mor er i det mest ondskabsfuldes magt der findes her på jorden.. nemlig kræft.. har selv mistet min højtelskede mor af netop den sygdom..
    Sender de varmeste og mest positive tanker herfra til dig..
    Hvis du vil snakke så skriver du bare..
    kærligst
    Tina

• #11   25. mar 2009 tusind tak alle sammen, hvor er i søde

• #12   25. mar 2009 åh hvor frygteligt, jeg mistede selv min mor i 2006 efter lang tids sygdom pg ved hvor hårdt det er at kæmpe med - i sådan en situation var jeg "mors lille pige" igen selvom jeg var 35 da hun blev syg.

• #13   25. mar 2009 Pernille - jeg står uden ord.. Jeg er mundlam.. Hvor er jeg dog ked af at læse dette.! hvor er der mange uretfærdigheder til her i livet, og synes godt nok mange ting rammer dig lige i øjeblikket..
    Det er en forfærdelig ting af få afvide - men håber i står sammen til det sidste, nyder hvert sekundt med hinanden, støtter og kæmper !

Den støttegruppe du vil lave, vil jeg gerne være i - kan jeg så hjælper jeg gerne.
    Synes det er en god idé at få andre meninger fra udlandet ..
    kan der gøres noget - så skal der gøres noget..

De største knus og tanker herfra !

• #14   25. mar 2009 Hej søde Pernille.. hvor er jeg ked af at høre det. håber i kan få så meget støtte som muligt så din mor kan blive opereret..
    Kæmpe knus fra mig.

• #15   25. mar 2009 hej pernille

jeg ved præcis hvordan du har det, mistede min mor for 3 år siden på grund af kræft og den 9 november døde min far også af kræft 6 dage før jeg skulle holde barnedåb. så jeg ved hvordan det er når man får sådan en besked.

• #16   25. mar 2009 Vil lige tilføje at mor skal prøve noget helt nyt kemo herhjemme, som ikke er særlig kendt, så vi håber hun tager godt imod det. Hun skal have 8 behandlinger!!!

• #17   25. mar 2009 vil gerne sige tak til alle jer der tænker på mig lige nu. Og rigtig mange tak til jer som har skrevet i vil hjælpe til støtten (personerne ved godt selv hvem det er så nævner ikke navne), jeg er dybt beæret over det, jeg havde bestemt ikke forventet at nogle af jer herinde ville hjælpe, og om ikke andet vil jeg sige få penge er også en kæmpe hjælp, så endnu engang tusind tak!

• #18   25. mar 2009 hmm nød de sidste år sammen. mistede min mor for ca 6 mrd siden...=( men hun nåede heldigvis at blive farmor.. men føler med dig.
    hilsen Michael

• #19   25. mar 2009 nød=nyd

• #20   26. mar 2009 Grib fat i de år hun har tilbage med alt hvad du har.

• #21   26. mar 2009 puha pernille, jeg havde godt nok ønsket og håbet på godt nyt...
    sidder her med en kæmpe klump i halsen og tårre i øjnene...
    mistede selv min elskede mormor sidste år til denne modbydelige sygdom...
    så havde håbet på det bedste for din elskede mor...
    men lad os håbe hun reagere som hun skal på medicinen så i har et par ekstra år sammen...
    krydser alt hvad krydses kan og sender en masse varne og kærlige tanker til dig og din elskede familie...

• #22   26. mar 2009 ja pernille jeg er jo en af dem der har sagt farvel til min mor. hun døde et år efter operationerne der skulle fjerne kræften. En stille aften i de hjemlige omgivelser, jeg har det sådan at det at vide hun skulle dø var både godt og skidt. Som du siger kan man nå at sætte pris på hende og det gjorde jeg virkelig. Hvis hun skulle dø så var det på den bedste måde, at vi alle var hos hende og kunne nå at sige farvel.

Men jeg har så et forhold til min far, selv om han ikke har været med til de store ting i mit liv, det var altid min mor. Men han er her trods alt.

Det er simpelthen så hårdt at midste sin mor og det er helt forståeligt at du ikke kan stoppe med at græde. Det kommer til at tage tid.. hvis det nogensinde går over. jeg græder stadig indimellem, min mor døde i 2004.

Jeg gik hos kræftens bekæmpelse på min mmors opfordring og det har været rigtig godt, du kan allerede nu gå derned og snakke med dem gratis.
    Det er så uretfærdigt og så hårdt!!
    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige mere.. men du må altid skrive til mig hvis du har brug for det.

• #23   26. mar 2009 Hvor er i søde alle sammen, ja nu sidder jeg med store tårer ned af kinderne igen, JEG KÆMPER TIL DET SIDSTE! Det skal i vide, jeg skal have mor til udlandet, jeg vil gøre alt for det!
    Så det er virkelig det jeg arbejder på nu.
    Bare hun kunne få lidt flere år ville jeg være så lykkelig.

Endnu engang tak alle sammen

• #24   27. mar 2009 hejsa pernille
    jeg bliver nød til at skrive til dig, jeg sidder med tåre ned af kinderne.
    i dec. 2007 mistede jeg jo min far og i feb 2008 min mor og sep. 2008 min søn..
    og jeg forstår dig helt i mit hjerte, min mor havde kræft i tarmen og kæmpede til det sidste, og min far havde kræft i hele kroppen. og kan kun sige at det med de år passer ikke altid, min far fik at vide at han max havde 6mdr. tilbage i 1997 og får altså 11år extra.
    jeg er selv kun lige blevet 23år og det er mærkeligt at man ikk bare kan ringe til mor når alt brænder på(det bliver man aldrig for gammel til)
    MEN DET JEG VIL SIGE ER AT DU ALTID KAN SKRIVE TIL MIG, JEG FORSTÅR DIN FRYGT MEN HAR SELV KÆMPET OG ER KLAR TIL AT KÆMPE ALT JEG KAN FOR AT HJÆLPE ANDRE.. ingen forstår det 100% når de ikk har været der..

• #25   28. mar 2009 puha kan slet ikke beskrive den følelse jeg sidder med nu.
    min mor er alt for mig . alt jeg har tilbage og har du det bare lidt på samme måde, ja så står du i en meget svær situation.

jeg føler med dig. og håber der må ske en positiv udvikling og de 6-8 år må vise sig at blive 30-35 smiley

• #26   28. mar 2009 mamasita: ja det er mega svært, og tror desværre ikke det bliver så mange år, ham lægen tror vi alle bare har bildt os noget ind desværre!!!!
    Når der er store tumor der er i bugspytkirtlen siger man faktisk kun 3-6 MDR. Jeg kan slet ikke klare det, jeg har grædt så meget i dag!!!

Kommentér på:
Min mor, livet er uretfærdigt!

Annonce