{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Jeg føler mig brændt af. {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg i sidste uge fik en besked fra en veninde om at hun var fået fra sin kæreste - det kom så frem at han havde tæsket hende osv osv gennem længere tid, og derfor var hun smuttet.
Fair nok, jeg bakker hende selvfølgelig op.

Hun giver så udtryk for at der går LÆNGE før hun tør stole på en fyr igen.

Jeg spørger så om vi skal finde ud af noget om fredagen, hun ville gerne ud og snakke om det, og jeg var alene hjemme der - hun lovede at skrive tilbage om hun kunne.

Derefter har jeg INTET hørt, jeg sendte 3 beskeder om fredagen, søde beskeder vel og mærke - og lod det så ligge, tænkte at hun nok var ked af det og derfor ikke svarede.
Lørdag skriver hun ppå facebook af hun er blivet lidt gladere, og der er nogle kommentare, der lyder til at hun har fået kæreste på.

idag, ser jeg så at hun har ændret status til at hun igen har en kæreste, med en anden end den hun havde før.
Jeg skriver igen i dag om der er noget galt, og har jeg fået et svar ? nope.


Er det bare mig, der bliver lidt forvirret ?
Jeg er lidt småtur over at hun ikke kan svare tilbage, når hun har tid nok til at finde ny kæreste osv.
Jeg har jo tænkt meget på hende de sidste par dage, netop fordi jeg havde ondt af hende, og så bliver man lige brændt godt og grundigt af - sådan føles det i hvert fald.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg føler mig brændt af.
Kommentér på:
Jeg føler mig brændt af.

Annonce