7. jul 2010 Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Sur og ked af det.. :( (Lang) {{forumTopicSubject}}
Jeg er så sur og ked af det... har flere gange fra flere forskellige, hørt at min kærestes lillebrors kæreste går og siger at mig og min kæreste er blevet meldt til kommunen fordi vi ikke kan klare at skal have barn...
Vi er så ikke blevet meldt nogle steder, og udover det er der overhovedet ikke noget at komme efter her, altså min kæreste er tidligere kriminel men med tryk på tidligere og mig har der aldrig været noget med...
Ved så at hende og hendes kæreste er under opsyn af kommunen og får allerede nu før fødslen jævnligt besøg af kommunen... men min kærestes lillebror er heller ik aldersvarende, og det er hun heller ikke, og hun er psygisk syg og har tidligere være tvangsindlagt flere gange... og de står og skal have barn til januar..
Er bare så ked af at hun går og spreder sådanne rygter om mig, snakker ikke med hende fordi jeg ikke kan lide hende efter hun i en længere periode har lagt vildt meget an på min kæreste samtidig som hun kom sammen med hendes lillebror.. har altid opført mig pænt i hendes samværd og snakker da pænt til hende, men har også gjort klart for hende at vi ikke er veninder... men snakker da pænt til hende så kan simpelthen ikke forstå hvorfor hun skal gå og sige sådan til folk, først troede jeg ikke rigtig på det da der var et par stykker der sagde det, men nu er der flere og flere der kontakter mig for at høre om det passer at vi er under opsyn af kommunen fordi vi ikke kan klare at få barn..
ihh måtte bare ud med det.. :( Suk
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Og du skal bare huske at acceptere hendes nærvær når i er sammen med hende og ellers behøver du jo ikk at have noget med hende at gøre
Sådan har jeg det med min svigerfar og svigerinde !! jeg acceptere dem når jeg bliver nød til at se dem til familiefester - ellers snakker vi ikk med dem. De spreder os rygter - dog ikk sådan noget med kommunen - men alt muligt andet !!! og jeg ved det ikk er sandt så jeg bruger ikk tid på dem og deres rygter.
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jul 2010
jah burde lade være med at tænke på det, og ved jo at mine rigtige venner/veninder og min familie jo kender sandheden, men det er bare så trælst at døjes med de rygter, men selvfølgelig finder folk vel ud af med tiden at det ikke passer.. Håber jeg da (:
Det er bare trælst når noget svigerfamilie skal være sådan.. men jah dem vælger man jo ikke.. de følger pænt med kæresten.. er bare glad for jeg ikke skal bo sammen med hende...
jul 2010
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hun er bare misundelig over at i slipper fri og de ikk gør, længere er den ikk... du skal ikk hænge dig for meget i det...... for du ved jo at det ikk passer og så lad dem sejle i deres egen sø
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 58
jul 2010
Men jaah må bare tage det med stiv arm, grine lidt af det... og så bare fortælle folk at jeg ikke aner hva de snakker om hvis de bliver ved med at spørge, har overvejet at konfrontere hende med det men tror bare det ender i vi kommer op og diskutere så den har jeg lidt droppet igen for vil heller ik til at lave mere ballade med hende i familien, hun har selv haft lavet nok indtil videre...
jul 2010
jul 2010
jul 2010
jul 2010
Min kæreste var så ude ved min svigermor i dag hvor hun var sammen med hendes kæreste, han spørg så hvorfor hun går og siger sådan noget om os, og hun nægter (selvfølgelig) så siger han det er bare sjovt at mange af dem som spørg os har hørt det fra dig... hun siger så jamen hun havde hørt det fra en anden... men nu er det lige sådan at alle vores fælles venner har faktisk spurgt os nu og de har alle hørt det fra hende, hvor mon hun så har det fra.. det kunne hun så ikke svare på, men han sagde at hun skulle stoppe det pis, vi går jo heller ik og fortæller alle ude i byen at hun ikke laver andet end at være hendes kæreste utro og at der ikke engang er sikkert at det er hans lillebror der er faren... så blev hun stille... så håber da det stopper nu (:
Sur og ked af det.. :( (Lang)