{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Sur og ked af det.. :( (Lang) {{forumTopicSubject}}

Jeg er så sur og ked af det... har flere gange fra flere forskellige, hørt at min kærestes lillebrors kæreste går og siger at mig og min kæreste er blevet meldt til kommunen fordi vi ikke kan klare at skal have barn...
Vi er så ikke blevet meldt nogle steder, og udover det er der overhovedet ikke noget at komme efter her, altså min kæreste er tidligere kriminel men med tryk på tidligere og mig har der aldrig været noget med...

Ved så at hende og hendes kæreste er under opsyn af kommunen og får allerede nu før fødslen jævnligt besøg af kommunen... men min kærestes lillebror er heller ik aldersvarende, og det er hun heller ikke, og hun er psygisk syg og har tidligere være tvangsindlagt flere gange... og de står og skal have barn til januar..

Er bare så ked af at hun går og spreder sådanne rygter om mig, snakker ikke med hende fordi jeg ikke kan lide hende efter hun i en længere periode har lagt vildt meget an på min kæreste samtidig som hun kom sammen med hendes lillebror.. har altid opført mig pænt i hendes samværd og snakker da pænt til hende, men har også gjort klart for hende at vi ikke er veninder... men snakker da pænt til hende så kan simpelthen ikke forstå hvorfor hun skal gå og sige sådan til folk, først troede jeg ikke rigtig på det da der var et par stykker der sagde det, men nu er der flere og flere der kontakter mig for at høre om det passer at vi er under opsyn af kommunen fordi vi ikke kan klare at få barn.. smiley

ihh måtte bare ud med det.. smiley :( Suk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • Skift af udløbs ventil i toilet 850 kr.
  • Samle Ikea sofa 800 kr.
  • Tilslutning af induktionskogeplade 650 kr.
  • motorsav vil ikke starte 700 kr.
  • Skiftning af tilkalket ballofix 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sur og ked af det.. :( (Lang)
  • #2   20. dec 2010 husk hvis du ved det ikk er sandt så lad den ligge og ikk bruge din energi på alt det pis hun går og siger !!!
    Og du skal bare huske at acceptere hendes nærvær når i er sammen med hende og ellers behøver du jo ikk at have noget med hende at gøre smiley

Sådan har jeg det med min svigerfar og svigerinde !! jeg acceptere dem når jeg bliver nød til at se dem til familiefester - ellers snakker vi ikk med dem. De spreder os rygter - dog ikk sådan noget med kommunen - men alt muligt andet !!! og jeg ved det ikk er sandt så jeg bruger ikk tid på dem og deres rygter.

• #3   20. dec 2010 Ja det er da rigtig trælst.. også bare når ens veninder pludselig skriver en sms hvor der står "eej er det rigtig at i er under opsyn af kommunen fordi i ikke kan klare at få barn? Det havde jeg aldrig troet" og man bare sidder og tænker.. øøhh hvaaad.. smiley men har da forklaret alle der har spurgt at vi ikke er under opsyn af nogle og da slet ik kommunen.. men det er da trælst at nogle går og tror om en smiley

• #4   20. dec 2010 rigtige venner som kender jer - ved det ikk er sandt !!

• #5   20. dec 2010 tvillingerne . - jaah har det også sådan acceptere hun er der når det er nødvændigt og opføre mig da pænt og snakker da pænt til hende når vi er i samme rum... men ellers så snakker jeg altså ikke med hende...

jah burde lade være med at tænke på det, og ved jo at mine rigtige venner/veninder og min familie jo kender sandheden, men det er bare så trælst at døjes med de rygter, men selvfølgelig finder folk vel ud af med tiden at det ikke passer.. Håber jeg da (:

Det er bare trælst når noget svigerfamilie skal være sådan.. men jah dem vælger man jo ikke.. de følger pænt med kæresten.. er bare glad for jeg ikke skal bo sammen med hende...

• #6   20. dec 2010 Camille ^ - grinede også lidt af det i starten men efter flere henvendelser fra andre har det faktisk gjort mig sur, for helt ærligt det er da noget latterligt hun går og fyre af... bare fordi kommunen er efter hende, skal hun da ik gå og finde på de er efter andre også...

• #7   20. dec 2010 jalouxsi (staves?) er en meget grim ting desværre.....

hun er bare misundelig over at i slipper fri og de ikk gør, længere er den ikk... du skal ikk hænge dig for meget i det...... for du ved jo at det ikk passer og så lad dem sejle i deres egen sø smiley

• #8   20. dec 2010 jeg tror hun er misundelig på jer. Måske fordi i klare barnet så flot. Hun er måske nervøs for fremtiden og flov over hun er under opsyn af kommunen. For at opmærksomheden så ikke skal ligge hos hende sender hun den videre over på dig. Det bestemt ikke fair. Men som du skriver har hun det dårligt og kan nok godt selv se det

• #9   21. dec 2010 Jaah.. men sys da også det er synd for hende at de er under opsyn, men igen der er jo en grund til det, og der er jo bedst for barnet, ønsker jo også kun det bedste for barnet, men jeg går da ikke og fortæller alle de kender at de er under opsyn, er blevet spurgt en gang af en fælles veninde, hvor jeg valgte og svare det ved jeg faktisk ikke... istedet for sys da ikke det er noget man bare går og siger..

Men jaah må bare tage det med stiv arm, grine lidt af det... og så bare fortælle folk at jeg ikke aner hva de snakker om hvis de bliver ved med at spørge, har overvejet at konfrontere hende med det men tror bare det ender i vi kommer op og diskutere så den har jeg lidt droppet igen for vil heller ik til at lave mere ballade med hende i familien, hun har selv haft lavet nok indtil videre... smiley

• #10   21. dec 2010 Shila B - jaah havde også overvejet at konfrontere hende med det, men sys bare ikke jeg gider lave mere ballade i familien med hende, hun smadrede en masse ting mens hun boede hos min svigermor og var ved at køre hende psygisk ned, så smed min svigermor hende ud og så blev hendes kæreste jo totalt sur på hans mor og resten af familien fordi alle støttede min svigermor, så endte det med hun flyttede ud til min svigerfars kæreste og der sad og hun så og svinede hele familien til, og fik ødelagt en hel del for min svigermor, og hver gang hendes kæreste ik gjorde som det passede hende fandt hun en fyr at være sammen med og nu har hun så undskyldt sin opførsel, og efter jeg havde fat i hende da hun lagde an på min kæreste over en længere periode har hun faktisk ikke lavet noget, eller ja det troede jeg ikke hun havde, før jeg fandt ud af det var hende der gik og spredte rygtet om kommunen og mig... smiley suk suk... ville da ønske at min kærestes lillebror kunne se hende for det kost hun er istedet...

• #11   21. dec 2010 Shila B - jah vil jeg egentlig også mene... heldigvis er hun da begyndt at stoppe med at prøve at score min kæreste, men sagde også til hende sidst vi var ude ved min svigermor om hun ikke sys hun skulle prøve at passe hendes egen kæreste så skulle jeg nok passe min, det er ca 3 uger siden, og efter det så har der været en del som har spurgt om det passede vi er under opsyn af kommunen.... så hun er garanteret blevet sur.. men snakkede med min kæreste om det i dag, han skal ud til hans mor her i dag og hente noget, hvor de så er ude der beder han hende stoppe med det for hans fars kæreste ringede i går til ham og spurgte om det passede, nu sys han den er kommet for langt.. han er også pisse sur på hende nu... så håber jeg det stopper og hvis ikke så må jeg sku li forklare hende hvordan landet ligger, og så sys jeg hun ska bekymre sig om sit eget barn og sit eget rygte ved kommunen end med mit...

• #12   21. dec 2010 Shila B - Jah hun er virkelig en so.. kan ik fordrage hende... dengang jeg fandt ud af jeg var gravid troede hun straks vi var bedste veninder, før det havde vi ik sagt 3 sætninger til hinanden... og så begyndte hun at ligge an på min kæreste lidt tid efter, selvom hun dog kom sammen med hans lillebror... men jah hun er noget af det mest irriterende... kan simpelthen ikke fordrage hende, men jaah heldigvis ikke mig der bor sammen med hende.. (:

• #13   21. dec 2010 Lige en update:

Min kæreste var så ude ved min svigermor i dag hvor hun var sammen med hendes kæreste, han spørg så hvorfor hun går og siger sådan noget om os, og hun nægter (selvfølgelig) så siger han det er bare sjovt at mange af dem som spørg os har hørt det fra dig... hun siger så jamen hun havde hørt det fra en anden... men nu er det lige sådan at alle vores fælles venner har faktisk spurgt os nu og de har alle hørt det fra hende, hvor mon hun så har det fra.. det kunne hun så ikke svare på, men han sagde at hun skulle stoppe det pis, vi går jo heller ik og fortæller alle ude i byen at hun ikke laver andet end at være hendes kæreste utro og at der ikke engang er sikkert at det er hans lillebror der er faren... så blev hun stille... så håber da det stopper nu (:

Kommentér på:
Sur og ked af det.. :( (Lang)

Annonce