Skal, skal ikke? {{forumTopicSubject}}
Åhh står og tvivler så meget for tiden. Har hele tiden sagt til min kæreste som jeg har været sammen med i snart to år at BABYER det skal i hvert fald ikke være lige nu... Han er 27 og er begyndt at tænke lidt på den slags, men ikke sådan at han har spurgt mig om vi skulle prøve, men der har jeg også sagt fra helt fra begyndelsen. Han har nok ikke rigtig fået en fod til jorden.. Vi har egentlig et ret stabilt forhold, jo der kan da være lidt knas en gang imellem men vi plejer at løse det udemærket. inden for den næste månede håber jeg egentlig på at jeg har færdiggjort min uddannelse og har allerede fundet ud af hvor jeg skal arbejde.
Det var en af mine mål for mig selv. At færdiggøre min uddannelse inden jeg vil have børn.
Jeg har dog flere. At opbygge en ordentlig økonomi så jeg kan sikre at et evt. barn får alt hvad det har brug for. men håber jo egentlig at det kommer med arbejdet.
Derudover ville jeg have et 3 værelses minimum. Vil jo egentlig allerhelst have hus med have og det hele, men synes nok det er lidt urealistisk med mine muligheder!
På den andden side. Jeg er kun 21 siger til mig selv at jeg skal feste meget mere og den slags inden.
Derudover vil jeg også gerne smide nogle kg inden jeg begynder og er helt bange for jeg kommer til at tage alt for meget på under en graviditet, så jeg kommer tilbage hvor jeg startede har tabt 10 ind til videre.
men lige nu foråder ALT min logik mig. Hold op hvor er jeg fanget i en ustyrlig lyst til at starte en familie med min kæreste og få en lille baby. Den seneste uge er jeg endda begyndt at drømme om det. Synes næsten det er hårdt. For siger jo til mig selv. Vent nu tøs du har masser af tid..
Jeg ved ikkehvor jeg ville hen med det. Synes bare lige det skulle ud og tror jeg vil finde det interessant at læse jeres kommentarer, jeg må vel heller ikke være den eneste derude der sidder med den slags tanker?
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 44 Svar: 228
Vi kan ikke vejlede dig hvornår det er bedst , men synes da det er fornuftigt du gerne først vil have din udd. og et job Det er jo en god begyndelse .. smil ..
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg har aldrig haft problemer med kiloene, men hvorfor tabe sig mega meget også derefter tage dem på igen i graviditeten også skal kæmpe med dem igen, nej selvfølgelig er det ikke den letteste udvej overhovedt og sys da også det er fornuftigt at tabe sig inden man bliver gravid for ikke at kæmpe en dobbelt kilo efter graviditeten..
21 år er ingen alder, men jeg var selv 21 da jeg blev gravid og der føltet jeg ikke jeg vil gå glip af fester og druk, for det var sku sjældent at jeg var afsted på byturer osv.
Jeg vil sig at en baby kan sagtens bo inde på forældrenes værelse i lang tid, det bruger ikke et værelse de første år da de helst vil lege hvor i er.. så i har egentlig lang nok tid til at finde ud af boligsituationen..
Du er snart færdigudannet og har fast job i vente - ja jeg viste godt hvad jeg ville hvis jeg var dig
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 607
Men i sidste ende er det jo kun dig selv der kan vurderer om du er klar eller ej.
Mht fester og alt muligt andet man laver som ung, jamen så går livet jo ikke i stå fordi man bliver mor, der er stadig plads til fester og biografture og veninde aftener, bare ikke lige så tit ;o)
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
Hehe ved godt jeg er lidt af en planlægger.. For mig er det vigtigt at have styr på tingene og mit liv inden jeg brunger et barn ind i det. Men det hele er jo egentlig godt på vej.
mar 2008
Jeg har ud over hende 2 heste og 2 katte og er stadig på kontanthjælp
Så man behøver ikke have særligt mange penge for at leve som man helst vil
mar 2008
Jeg har været igang med HG, men stoppede da jeg ikke har ro til at sidde en helt dag og stirre ind i en tavle..
Min kæreste er i lære som Bogføre..
Ens liv går jo ikke i stå bare fordi man får et barn
Skal, skal ikke?