{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Irriteret, sur og ikke mindst skuffet {{forumTopicSubject}}

Så prøver jeg lige med et nyt indlæg, hvor jeg ikke skriver hvilken fotograf vi har brugt, men som jeg ikke kan anbefale og hermed et par grunde til hvorfor..

Vi var ialt 11 som blev fotograferet i 2 hold og skulle efter hvad fotografen på stedet sagde hvad 2x13 billeder men det var så ikke helt sådan da de så skulle hentes. Det var bare at punge ud ved kasse 1..

Men at billederne så heller ikke var tilfredsstillende gør bare en så irritret, sur og skuffet.

Flere af billederne kan slet ikke bruges, der er nogle med huller og ridser, nogle hvor lyset ikke er som det skal så nogle er mørke og andre lyse, nogle hvor der er lukkede øjne, nogle hvor der ikke er en helt baggrun osv.

Vi valgte at købe negativerne så vi kunne få flere mm. men har købt 29 billeder og 24 negativer, hvordan hænger det mon sammen..

ØV ØV ØV
Sidder nu og skulle bruge dem til julegave, men vil da ikke være bekendt at give sådan noget væk.

Så håber at jeg efter min lidt sure men også berettigede mail til dem, høre tilbage fra dem om hvad de syntes om denne situation. Ellers må jeg jo tilbage og banke i bordet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriteret, sur og ikke mindst skuffet
  • #1   23. nov 2010 Hvad syntes I vi skal gøre ???

Der er få billeder ud af de 29 sm kan bruges og dem vil vi gerne betale for, men kan det være rigtigt man skal give penge for noget emd så mange fejl som er taget hos en fotograf og ikke af en hvem som helst..

• #2   23. nov 2010 jeg havde ikk betalt for sådan noget

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #3   23. nov 2010 Jeg ville forlange at få lave nye billeder og hvis de heller ikke er i orden, så ville jeg ha mine penge igen

• #4   23. nov 2010 Nej men hvad gør man så når der er nogle man godt vil have, ja og det var min kæreste som var ude og hente dem og efter en diskussion med manden i butikken betalte han og gik sin vej...

Kan jo heller ikke bare sådan lige samle 11 mennesker som også har weekendjob, børn mm. Det var planlagt det skulle være den weekend også er resultatet bare ikke som man havde håbet. øvøv..

• #7   23. nov 2010 Ja andre billeder kunne være muligt ved nogle af dem, dog desværre ikke alle da der er for meget andet baggrund mm. med og lukkede øjne mm.

Men ja vil også syntes vi skal have et afslag i prisen, er da helt chokkeret over man vil være bekendt at sælge sådan noget.

• #9   23. nov 2010 Syntes lige de skal have chancen for at svare på den mail jeg har skrevet til dem her til morgen, men ellers flyver jeg da også derud i weekeden for syntes ikke det er pengene værd og hvilken opførsel at have..

• #11   23. nov 2010 Ja det er da også en mulighed, bare svært lige at få 11 mennesker med børn, wekendarbeje mm. til at holde fri igen her i juletravlheden for at få taget billeder og hvad så hvis de er lige så dårlige ???

Er nok mest til at beholde dem som kan accepteres, dem med huller, ridser mm. skal der så laves nye af også kan de give kompentation / penge tilbage for de resterende..

Men fatter ikke at der er flere billeder end negativer.

• #14   23. nov 2010 Har lige svaret tilbage :O)

• #16   23. nov 2010 Tror også han skal være glad for det ikke var mig som hentede dem, selvom min kæreste nok kan tænde af. Men han er ikke så meget inde i sådan noget, men havde det været noget væktøj eller ligende var han tændt helt af.

Så er spændt på om jeg høre noget, ellers kan du også nok regne med at jeg står derude på lørdag og det bliver ikke i godt humør.

• #18   23. nov 2010 Tak og ja ville helller ikke være så irritert, sur mm. hvis det havde været en som bare havde taget nogle billeder af os, men det at vi tager til en fotograf og skal have lavet 2 bøger med billeder som så ender med sådan et kaos er jeg lige ved at gå i spåner over.

• #20   23. nov 2010 Det gør jeg også, for syntes det er lidt uoverskueligt lige som det ser ud nu..

Gør det så nok heller ikke bedre med hormonerne og humøret at jeg venter barn med termin den 23. december.. :O)

• #22   24. nov 2010 Ja har endnu ikke hørt fra dem, så de skal nok forvente at jeg aflægger dem et besøg på lørdag.. ARRRGHHH... :O)

Kommentér på:
Irriteret, sur og ikke mindst skuffet

Annonce