Irriteret, sur og ikke mindst skuffet {{forumTopicSubject}}
Så prøver jeg lige med et nyt indlæg, hvor jeg ikke skriver hvilken fotograf vi har brugt, men som jeg ikke kan anbefale og hermed et par grunde til hvorfor..
Vi var ialt 11 som blev fotograferet i 2 hold og skulle efter hvad fotografen på stedet sagde hvad 2x13 billeder men det var så ikke helt sådan da de så skulle hentes. Det var bare at punge ud ved kasse 1..
Men at billederne så heller ikke var tilfredsstillende gør bare en så irritret, sur og skuffet.
Flere af billederne kan slet ikke bruges, der er nogle med huller og ridser, nogle hvor lyset ikke er som det skal så nogle er mørke og andre lyse, nogle hvor der er lukkede øjne, nogle hvor der ikke er en helt baggrun osv.
Vi valgte at købe negativerne så vi kunne få flere mm. men har købt 29 billeder og 24 negativer, hvordan hænger det mon sammen..
ØV ØV ØV
Sidder nu og skulle bruge dem til julegave, men vil da ikke være bekendt at give sådan noget væk.
Så håber at jeg efter min lidt sure men også berettigede mail til dem, høre tilbage fra dem om hvad de syntes om denne situation. Ellers må jeg jo tilbage og banke i bordet.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Der er få billeder ud af de 29 sm kan bruges og dem vil vi gerne betale for, men kan det være rigtigt man skal give penge for noget emd så mange fejl som er taget hos en fotograf og ikke af en hvem som helst..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
okt 2010
Kan jo heller ikke bare sådan lige samle 11 mennesker som også har weekendjob, børn mm. Det var planlagt det skulle være den weekend også er resultatet bare ikke som man havde håbet. øvøv..
okt 2010
Men ja vil også syntes vi skal have et afslag i prisen, er da helt chokkeret over man vil være bekendt at sælge sådan noget.
okt 2010
okt 2010
Er nok mest til at beholde dem som kan accepteres, dem med huller, ridser mm. skal der så laves nye af også kan de give kompentation / penge tilbage for de resterende..
Men fatter ikke at der er flere billeder end negativer.
okt 2010
okt 2010
Så er spændt på om jeg høre noget, ellers kan du også nok regne med at jeg står derude på lørdag og det bliver ikke i godt humør.
okt 2010
okt 2010
Gør det så nok heller ikke bedre med hormonerne og humøret at jeg venter barn med termin den 23. december.. :O)
okt 2010
Irriteret, sur og ikke mindst skuffet