{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Far har søgt samværd {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Har modtaget brev fra statsamtet angårnde far nu søger samværd med vores datter på 1 år og 9 mrd.
Han har ikke set hende sidden september sidste år, og han bor 2 timers kørelse fra os, jeg har hele tiden sagt at han bare kan komme her og lære hende at kende men det vil han ikke fordi hans nye kæreste er jaloux.

han har vores søn hver anden weekend. han har tidligere været i behandling for stoffer, og vi har været i amtet sidste år i decmber sidste år hvor de blev enige om farmor skulle komme og lære hende at kende så hun kunne tage hende med hjem til far ( den gang boede far der), han har skrevet i parpirne at jeg har nægtet ahm at se hende og at der ikke har været fastlangt samværd før fordi han ikke kunne magte hende pga vores skildsmisse.

Nu er jeg bare bange for han for hende og jeg or hende hjem hvor hun er lige så ked af det som store bror, ( store bror har det psykis sværet når han kommer hjem fra far), Men hvad tror i de siger der inde, er nødtil at være forberet hvis han for hende hver anden weekend.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Far har søgt samværd
  • #1   6. nov 2011 SOrry ligger selv i kamp og har gjort det i 3½ år min det store på 8½ og hun går til psykolog osv men det er ikke nok hun skal på samvær og afstanden har intet at sige. Vi bor på sjælland og bio bor jylland. Jeg tror han får hende...

• #2   6. nov 2011 Har slet ikke forstand på alt det der, men tænker bare om nogen ved hvordan storebror har det efter et besøg hos faderen, jeg tænker at det måske er godt at ha snakket med nogen om det, så man ligesom er OBS på det....altså i forhold til om han skal ha lov at have storebror og nu også lillesøster....det må jo være sådan at man ser på barnets tarv og hvis ikke de trives der, så skal han bare ikke ha dem.

Måske er systemet ikke skruet sådan sammen, men det burde da være sådan.

Forestiller mig også at lillesøster bliver en kende utilfreds, hvis bare hun skal afleves hos en -for hende- fremmed mand.

• #3   6. nov 2011 Ej det kan fandme ikke være rigtigt......uhhhh ihhhh bliver sgu gal....må gå ind i politik og snakke børnenes sag.

• #4   6. nov 2011 Der er intet der er barnets tarv overhovedet i dette system..

• #7   7. nov 2011 Anja: der er fuld opmærksomhed på store bror det sket sidste år , da jeg tog en snak med børnehaven omkring far det endte i et stort møde med en børnerådgiver to pædogoer en børnen psykolog og min sundhedspleje, der blv lavet en §50 undersøgelse som kun må tag 4 mrd ( den er nu førsdt blevet afsluttet), far indrømmede over for alle 5 han tod stoffer og ikke kunne magte børnen, men alligevel 1 mdr efter fik han asmværd i amtet med vores søn..

Nej systemte er desværre f.. nogle gane desværre men stadigvæk den dag i dag har jeg børnehave og børnerådgiver som er på store bror..

Men er mega bange for hvad der sker i amtet når de nu kan finde på det med stor bror..

S: håber jeg har hele tiden også sidst vi var i amtet sagt far var velkommen i mit hjem og lære hende at kende der jeg vil dog ikke lade ham være alene da han før har gennemrodet alle mine ting når han skulle være sammen med børnen.

Men æv æv at jeg skal gå en hel mdr og tænke på det..

Kommentér på:
Far har søgt samværd

Annonce