En dag med blandede følelser {{forumTopicSubject}}
Ja syntes jo egentlig min morgen med ungerne startede godt og tidsmæssigt var vi da også med, for at kunne nå det hele før jeg skulle møde på arbejde.
Havde sagt farvel til kærsten/ungernes far kl. 06.10 og det var som det plejede, men ca. kl. 6.30 ringede han igen for at fortælle at nu var hans morfar afgået ved døden.
Han blev 83 år sidst i oktober og de havde fået en ny lejlighed/rækkehus 1. november hvilket var hvad han havde drømt om længe, men han nåede faktsik aldrig tigtig med derned kun nogle få dage, før han først kom på sygehuset og derefter på hjem til aflastning.
Syntes det er så hårdt og ved ikke hvordan jeg/vi skal fortælle vores dreng på 3 år at oldefar nu ikke kommer hjem i det nye "hus" som vi skulle besøge dem i.
Ja og han skal nok begraves på lørdag, hvilket også er dagen for vores firma julefrokost, så bliver en noget blandet dag at skulle igennem.. Ja for regner med at vi tager med til julefrokosten, men syntes lige det er lidt uoverskueligt og med blandede følelser jeg nu sidder på arbejde.
nov 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 367
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 61 Svar: 818
Men nej det bliver rigtig svært og hårdt at fortælle vores søn det, han elskede oldefar...
En dag med blandede følelser