{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

svært ved nå de ting jeg gerne vil nå {{forumTopicSubject}}

hej piger

er det kun mig eller har i osse svært ved nå alle de daglige gøre mål..??

jeg plejer ordne vaske tøj om aften når emma sover og tømme opvasker og støvsuge lidt, og det man nu skal for have et pænt hjem ryde lege tøj op osv,

jeg har en kæmpe have 1980 kvadratmeter manden slrå heldigvis græsset men jeg syntes ikk jeg kan tage mig sammen til komme i mine bed jeg fik sprøjtet for ukrudt i for haven da vi kun har sten der så det jo nemt og gå til, men jeg vil osse gerne drikke te om aften med mande og i badekar i ny og næ .. måske jeg blevet dovn??

jeg venter på en tid fra sygehuset til operation tror iman kan gå i dvale bare pga det???

jeg syntes selv vores hjem og rent og pænt holdt eller nej det er det for der blir gjord rent alt for tit vis i spørg min mand hehe men have den vil ikke rigtig blive som jeg drømmer om.. hehe ( mit 1 år i huset hvor jeg kan kommm e i haven som ejg drømt om efter 6 å¨r i en lejlighed på 1 sal også kan jeg ikk komme igang..

hehe

ja jeg ved ikk rigtig hva jeg vil med det måske bare bekendes over jeg hårdt sat op så det o k haven groer hihihih undskyld hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svært ved nå de ting jeg gerne vil nå
Kommentér på:
svært ved nå de ting jeg gerne vil nå

Annonce