{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pottetræning
  • #1   11. feb 2009 Det er meget forskelligt hvornår børn er klar til at pottetræne, men en meget god regl er at starte når de begynder at vise interesse for potten det skal ikke være "tvang" eller forstå mig ret men det skal jo helst være en positiv oplevelse for dem.
    Som sagt er det meget forskelligt hvornår børn er klar, men mange er omkring 2½ til 3 års alderen. :o)


  • #2   11. feb 2009 ja jeg håber jo på at vi kan gøre det til noget hyggeligt men nu må vi jo se.. min svigerinde spurgte bare i dag, og så kiggede jeg på min datter, og hun er jo bare slet ikke så stor..hehe... jeg vidste bare ikke hvornår det var normalt at starte?

  • #3   11. feb 2009 Bare tag det roligt det skal nok komme. Jeg har arbejdet en overgang i en børnehave og der var altså mange børn som ikke havde sluppet bleen endnu og de har jo været der omkring 3 års alderen. Man skal ikke begynde at presse dem til det hvis de ikke er klar. Min datter er først lige begyndt at snakke om potten og hun er 2½ så vi har været ude og købe en potte til hende og hun synes da den er meget spændene, og vil også gerne sidde på den, men lave noget på den det vil hun altså ikke endnu.

  • #4   11. feb 2009 Hvis man lader sine børn komme med en på wc så bliver de også selv hurtig interesseret i det mine de to store var ble rene 2 måneder før de blev 2 år og drengen var 3 måneder før hans 2 års fødselsdag

  • #5   11. feb 2009 Altså det er ikke fordi min datter ikke har fået lov at komme med på wc men derfor har hun ikke vist interesse for det alligevel før nu hvor hun er begyndt at snakke om potten osv. Men børn er jo forskellige. Min nevø som bliver 3 år her i juni gider også først pottetræne sådan rigtig nu og er ved at øve på at slippe bleen helt. :o)
    Men det er da flot synes jeg dine har lært det så "hurtigt" eller hvad man siger. :o)


  • #6   11. feb 2009 mine 3 piger har også været renlige omkring deres 2 års fødselsdag , og de har hygget på potten fra de har været knap 1½ år, dog uden noget pres, en god bog at kigge i og så sidde på potten - nogen gange kun sekunder andre agnge længe med boghygge, - men sikke en fryd den første gang der kommer noget i ,som alle i familien behørigt må beundre og så har det for dem , gået stærkt mod renlighed.

    mvh

    trilsens mor


  • #7   12. feb 2009 Patrick er 2 år og 4 mdr og han vil os gerne sidde på potten men ik lave på den

  • #8   12. feb 2009 hold da op det lyder jo som om at der ikke er nogle problemer i at øve med hende nu... jeg syntes bare slet ikke hun er så stor, men det frygter jeg at jeg heller ikke syntes når hun er 20 hmm...

    knus


Kommentér på:
pottetræning

Annonce