{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pottetræning??
  • #2   14. jun 2009 Var du potte trænet da du var 1 år ? Det lyder da temmelig vildt smiley

    Men jeg tror først at man skal gøre op med sig selv om man vil lære sit barn at gå på potte og så derefter på wc, eller om man bare vil starte med toilettet. Det sidste har jeg valgt. Jeg startede ikke før min datter begyndte at vise interesse for det.


  • #3   14. jun 2009 Ups, min datter er 2½ år. Jeg tror ikke der er nogen normal grænse for hvornår man begynder, da børn er så forskellige.

  • #4   14. jun 2009 tja anton sidder nu på potte allerede, når han bliver skiftet runder han lige potten hvor han så hygger fra få sek. til 2 min.... f.eks med en lille bog eller et stykke legetøj - er det pottetræning - ja måske nok men han syntes bestemt det er hyggeligt , og han får ros uanset om han har tisset eller ej.

  • #5   15. jun 2009 Ja det har både mig og mine søskende været... Har os spurgt min mor hvordan hun har kunnet få os til det!

    Vi har alle tre gået meget tidligt og så har hun bare sat os på potten når vi vågnede, havde spist og inen vi sku i seng:-)

    Vi var selvfølgelig ikke "renlige" ved et år men der kunne vi alle tisse på potten. Vi stoppede med ble da va var omkring to:-)

    Hmm ved heller ikke om jeg bare skal introdusere toilettet fra starten af:-) Men hun falder jo i!!


  • #6   2. aug 2009 man kan købe sådan nogle smarte toiletsæder, som man kan sætte ovenpå sit eget toilet, så kan hun ikke falde i.

    vi har købt et til Noah idag, da han altid tisser når han kommer ud på toilettet og har bleen af.

    du ka få dem i alle babybutikker.


Kommentér på:
Pottetræning??

Annonce