{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Sove om aftenen {{forumTopicSubject}}

Jeg aner simpelthen ik hva min kæreste og jeg ska gøre, i 1½ uge nu har Mathilde på ingen måde ville sove om natten, hun i den sidste uges tid være forkølet og i weekenden var vi indlagt med astmatisk brokitis. Nå men hver aften når vi ligger hende begynder hun og skrige og ligger og vrider sig rundt og rejser sig op i sengen, hvor hun så skriger videre.
Vi prøver og gør virkelig vores bedste men intet hjælper rigtig, det vare ca. 2-3 timer og så vågner hun ved 1-3 tiden igen og begynder. Vi synger, nusser hende, går rundt med hende, vugger hende, gir en flaske MME, men intet har en god effekt.

Det ligner hende bare slet ik, hun har altid sovet igennem og været nem og få til at sove.

Jeg vil rigtig gerne have nogle råd, så vi ka få det her stoppet, da det tærer på os alle 3 =(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sove om aftenen
  • #2   16. nov 2011 kan jo være de minder på sygehuset gør er at hun er usikker tænker jeg, så alt i skal prøve og vise hende er at det er okay her, mor og far er her og så tager ting tid smiley

  • #3   16. nov 2011 Ja, det ka være, lægen på sygehuset at hun var lidt rød i ørene men sagde at det ik var noget alvorligt. Men ka det være blusset op ?

  • #4   16. nov 2011 Men hun begyndte jo før vi blev indlagt =S

  • #5   16. nov 2011 Linda: Okay, det var da ik særlig betryggende, jeg bestiller tid med det samme.. Ja det har vi, så det prøver jeg os lige... Ka lige teste det når hun ska sove her inden længe, for kæresten kom til at glemme at sæt barnevognen af, så den er i bilen =/

  • #6   16. nov 2011 Hvor gammel er hun for vi har lidt af samme problem ?

  • #7   16. nov 2011 Lene - vi har lige haft samme problem. Vi gjorde det samme som jer, vi tændte endda tv'et for det fik ham til at falde til ro. Men ja vi var oppe et par timer hver nat. Til sidst faldt han i søvn inde i vores seng.

    Nu vågner han hver nat mellem 32.45-00.15 for nu skal han bare sove i vores seng smiley


  • #8   16. nov 2011 tænker også ørene det giver os meget mere tryk når de kommer ned og ligge jo så ring du til ørelægen smiley

  • #9   16. nov 2011 Hun er 11 mdr.

    Har nu bestilt tid ved ørelægen, men ku først få en tid d.30. nov. =/

    *22 og mor til 2* : hold da op =/

    Hvis hun nu her til aften igen gør som hun har gjord de sidste par dage, vil I så ringe til vagtlægen?

    Det diskutere kæresten og mig næsten hver aften, hvor jeg vil ringe men han mener hun bare prøver os af, men tænker at så ville hun skrige anderledes hvis det bare var skaberi..


  • #10   16. nov 2011 Nåe ja sengen er os flytte nu, og har lagt hende, hun skriger ik men rejste sig straks op og nu pludre hun bare stående =/

  • #11   16. nov 2011 altså vi har været til vores egen læge hver gang og de har gives os pencelin bare ved det mindste så hvorfor ik prøve det ??? hvis i altså ik har prøvet det


    ja jeg ville ringe til lægevagten for så kan han sætte lidt skub i tingne


  • #12   16. nov 2011 Sandra A: vi har været ved egen læge og læge på sygehuset da vi var indlagt så det men sagde det ik var det vilde.. Ja ik, for det her holder ik, ka simpelthen ik lide at se hende sådan =(

  • #13   16. nov 2011 nej det kan jeg godt forstå håber de vil gøre noget sjovt der er så meget forskel på lægerne da vores jo som sagt gør noget ved det med det sammen..
    men jov gør det med lægevagten og fortæl som det er at hun bare ik vil ligge har du prøvet at give hende panodil inden hun skal i seng lidt før så det kan virke. gav mine en stik pille en halv time inden de skulle i seng og de faldte i søvn de vågnede så igen om natten men så passede det med de kunne få en mere har fået afvide hver gang ved lægen at de måtte få tre stikpiller på et døgn og det var bedst at gemme to af dem til aften/nat


  • #14   16. nov 2011 Ja, det er vildt frustrerende..
    Ja vi har prøvet panodil, men har det kun i flydende form, og da jeg hentede det på apoteket, fik jeg en kæmpe smøre om at jeg sku altså til læge først osv osv, hun ku lige så godt ha sagt at jeg var en dårlig mor =(

    Men er det, det samme i aften, ringer vi til vagtlægen..

    Jeg puttede hende jo efter jeg lige har flyttet sengen og hun ville ik ligge ned så hun sad og pludrede, for 5 min gik jeg ind til hende for der var så stille, også finder jeg hende sovende =D SEJR =D nå men ville så vende hende så hun lå rigtig, det vågnede hun så af og græd lidt, lagde hende og gik, 2 min efter så sov hun igen, og nu sover hun så i sin seng, uden flere timers gråd og vriden =D =D TUSIND TAK FOR JERES HJÆLP =D


  • #15   16. nov 2011 http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=9722
    Her ka I lige se hvordan hun lå og ligger nu =)


  • #16   16. nov 2011 hvor ser det dejligt ud jeg synes godt det kunne ligne at hun nermest selv har fundet ud af at når hoved var højre en kroppen gjorde det ik så ondt smil. hvor hun kær og jeg synes du skal blæse på hvad lægen har sagt til dig jeg synes du er en god mor der giver hende det så hun ik lider for meget det er ogsp det jeg plejer at få atvide af min læge selv sakl man ik give det bare sådan lige men når man har ondt så skal hun da ha jeg ville måske bare lade vøre at sige det næste gang han er da ik rar din læge


  • #17   16. nov 2011 Ja, det er et smukt syn =) Ja ik, vi har os prøvet meget at få hende lagt med hovedt højt, men det var svært når hun så vred sig rundt.
    Det var ik lægen, men hende på apoteket, men ja min læge er sku heller ik for rar, han har det med at bagatelisere når han har kvinder inde men mænd,, dem gir han sig god tid til og uha så er de da os syge.. ska ha skiftet læge, men har ik lige fundet ud af hvordan det gøres =/


  • #18   16. nov 2011 (link fjernet)

    der er noget her der er også link til amn kan gøre det.
    det er bestemt ik rart nej dem på appoteket de er bare så trælse og tror de ved alt fuck da dem sikker på du gør det bedste for hende*SS*


  • #19   16. nov 2011 Lyder præcis som min datter ..
    Det var en periode på ca 1 måned hun havde ..
    Hun lå også ligesom på billederne . Jeg gav hende en hovedpude og det hjalp lidt ..
    Naya var også lidt rød i det ene øre . Hun fik i 3 dage ca 5 ml flydende panodil når hun skulle sove og det hjalp . Det var efter aftale med lægen ..



  • #20   16. nov 2011 Naya's mor. puha en hel måned, sådan her, så frygter jeg at jeg blir enlig mor =/ Det tager virkelig hårdt på os og det endte i nat med at da Mathilde sov der skændtes vi =(
    Jeg har os givet hende en hovedpude, men det virker ikk. okay, det må jeg prøve, ska bare vente til i morgen, lægen er ik til at få fat i nu her =(

    Linda: Mange tak =)
    Ja, det har jeg os tænkt, så har prøvet og mærke hende på ryggen så godt jeg kan, men ka umiddelbart ikke se eller mærke noget usædvanligt.
    Ja, den tid hænger jeg os fast i da, den slipper jeg ik.. Okay, ser lige hvordan aften skrider frem og ellers blir der ringet til enten vagtlæge eller sygehus..


Kommentér på:
Sove om aftenen

Annonce