{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.651 visninger | Oprettet:

Meget hysterisk datter 2 år.. {{forumTopicSubject}}

hej tøser, har virkelig brug for et bar gode råd..
vores datter på 2 her d. 24 november er kommet i trodsealderen og har nu sine helt egne meninger om tingene det er i og for sig jo rigtig dejligt MEN hun har også et meget voldsomt temprament og det er knap så dejligt smiley
når hun fx skal puttes om aftenen tager vi hende op hun bliver så gal at hun kaster sig bagover i vores arme og det er altid lige inden vi når at gribe om hendes ryg så hun bukker helt bagover hvis det ikke var fordi jeg er så bange for der sker noget med hendes ryg havde jeg intet imod det men det er meget voldsomt og hun gør det kun nogle gange.. vi har prøvet at holde hende oppe på ryggen så hun ikke burde kunne det men hun er ekstrem stærk så hun trækker bare benene op under sig og stemmer imod har flere gange været tæt på at tabe hende og det har kæresten også vi er simpelhen ved at rykke håret ud af os selv..


er det nogle der har prøvet det med deres unger eller evt. har nogle råd? :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget hysterisk datter 2 år..
  • #1   17. nov 2012 det er ikke et problem at putte hende mest det med hun kaster sig bagover er så bange for hun en dag ødelægger hendes ryg eller jeg taber hende :S

  • #2   17. nov 2012 Du skal fortælle hende at det må hun ikke ( men det gør du nok allerede)
    En mulighed er simpelt hen at bære hende anderledes. I vender hende om så hendes ryg er ind mod jeres krop i stedet for, men pas på jeres eget hovede når hun forsøger at kaste sig bagover.


  • #3   17. nov 2012 Har os en datter som er i den alder..
    Hun gør nøjagtig samme nummer, her er vi simpelhen begyndt at vende hendes ryg ind mod os så hun ikk kan gøre det, så sætter vi hende i sengen og hun kravler ned og ligger sig på puden smiley
    Og når hun ikk får sin vilje når hun er oppe er hun begyndt at "kaste" sig på gulvet og skriger som en gal. Siger vi nej du kan godt glemme det er det lige som om hun holder hurtigere end hvis hun får opmærksomheden..
    Ved det er svært med prøv at lade være med at reagere voldsomt eller overasket når hun gør det, for opmærksomheden gør det bare sjovt at blive ved smiley



  • #4   17. nov 2012 vi er gået over til den med at ha hendes ryg ind mod os men det er der hun løfter benene op og stemmer imod.. har selvfølgelig sagt til hende at det må man ikke.. har forklaret hende at mor og far kan komme til at tabe hende når hun gør det og det gør ondt det forstår hun godt, men så snart hun er sur glemmer hun alt om det smiley

  • #5   18. nov 2012 Lad være med at bære hende og istedet må i tage hende i hånden og gå med hende ud og få nattøj på..

  • #7   18. nov 2012 Hvorfor bærer I hende? Sig i stedet til hende at hun skal i seng, og lad hende gå derind smiley

  • #8   18. nov 2012 Og medmindre hun rejser sig op om natten, og forsøger at gå ud, så ville jeg i øvrigt pille siden af.

    Når Vito skal i seng, løber han selv ind til tremmesengen og stiller sig på en skammel og prøver at kravle op. Så siden ryger af nu.

    Generelt er det min erfaring (selvom Vito jo er noget yngre, 16 mdr) at tingene går lettere, når de får lov selv at være med.
    Hvis jeg bærer ham ud på badeværelset efter maden, skriger han hele vejen. Hvis jeg derimod siger at han skal have vasket hænder efter maden, kravler han ned og løber grinende ud på badeværelset.
    Ligeledes skriger og sparker han, hvis jeg bærer ham ind til puslebordet. Hvorimod han går glad med (oftest) hvis jeg siger han skal skiftes, og beder ham finde et stykke legetøj og smide bukserne af.

    De forstår jo alt og vil rigtig gerne gøre tingene selv. De ved hvad der skal ske og gøres, så det er jo hammerfrustrerende at en anden sætter dagsordenen!


  • #9   18. nov 2012 hvis vi ikke bære hende får vi hende ALDRIG i seng smiley
    hun rejser sig ikke op i sengen om natten men hun sover stadig i tremmeseng da hun ellers bare står op og begynder at lege smiley


  • #10   18. nov 2012 Mon ikke i nok skulle få hende i seng smiley det handler jo om at i ikke giver hende valget om hun vil i seng eller ej...

  • #11   19. nov 2012 Uha jo tak den tid har jeg været igennem med den store. Er du gal hun kunne blive tosset når tingende ikke passede damen. Forstår ikke helt hvad hun stemmer bene i mod når I har ryg mod mave.
    Men ellers bær hende så kroppen er i den ene arm og bene i den anden. Forstår du hvad jeg mener??? smiley


Kommentér på:
Meget hysterisk datter 2 år..

Annonce