{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

forvirrende mor til 2 {{forumTopicSubject}}

jeg har haft spiral efter jeg stoppede med at amme min datter, men inden jeg blev skilt med x-mand har vi dog ikke været så meget sammen. jeg har været ud og rejse til Vietnam og mødte mn nuværende kæreste, imens jeg var derned har spiral gledet ud så jeg havde skubbet på plads igen. jeg fik menstruation 13/7 dog kort 3dage, og ved æggeløsning var jeg sammen med min kæreste. Vi kom hjem den 24/7 og min menstruation har ik meldt sig endnu,min kobber-spiral faldt ud lige 4dage efter jeg kom hjem fra vietnam og lægen har undersøgt alt plus en prøve der er ingen tegn på sygdom. jeg har haft kvalme og stadig lidt af og til. kan ikke foredrage kød og alt mad lugter mærkeligt, synes pludselig leverpostej lugter af kattemad og pålægge selv ost. har fået ofte toiletbesøg og brystspænding men graviditets testen er stadig negativ... igår gik jeg i bad synes min bryster lugter af gammel mælk sku prøve at presse til, wupti der kom mælk ud...
vil gerne høre nogen har oplevet det og lægen vil gerne tilse mig igen ved min næste menstruations dag...
Håber kloge BG kvinder kan hjælpe mig...
tak på forhånd alle

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
forvirrende mor til 2

Annonce